"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
-
@תהילוש אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@ילד-חוכם לגמריי,
בעיקרון כמעט כל זמר שנצמיד לשרולי ייצא דואט מזעזע שאנחנו לא נרצה לשמועלא מסכימה!
אני אוהבת חלק מהדברים שלו!כן, בפרט שאחר כך יש הרבה תגובות מענינות
@ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@תהילוש אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@ילד-חוכם לגמריי,
בעיקרון כמעט כל זמר שנצמיד לשרולי ייצא דואט מזעזע שאנחנו לא נרצה לשמועלא מסכימה!
אני אוהבת חלק מהדברים שלו!כן, בפרט שאחר כך יש הרבה תגובות מענינות
הדואט שהוא עשה עם אברומי וינברג
עם מאיר גרין
היה טירוף! ומהמם! הכתיבה! ההגשה!. מושלם -
יש לי כמה רעיונות לדואטים 1)ישי לפידות ויצחק מאיר הלפגוט
2)איציק דדיה עם מוטי שטיינמץ
3) הקינדרלעך ואהרלה סמט
נכון מצחיק

@ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
2)איציק דדיה עם מוטי שטיינמץ
זה הגזמה בחיים לא יקרה זה שמיים וארץ
-
חלום שלי:
אברומי וינברג&דוד בן ארזה&מרדכי שפירא
טריו. -
חלום שלי:
אברומי וינברג&דוד בן ארזה&מרדכי שפירא
טריו.@אוהבת-מוזיקה וואו, זה שילוב מנצח!!! מעניין להציע להם דואט... (סתם שאלה אולי לא קשורה, כששלושה אנשים שרים ביחד זה נקרא דואט? כי דואט בא בעצם מתרגום למילה 'שניים' אז אולי זה דווקא כששני אנשים שרים... סתם סקרנות שתקפה אותי פתאום...)
@אוהבת-מוזיקה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
חלום שלי:
אברומי וינברג&דוד בן ארזה&מרדכי שפירא
טריו. -
@ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
2)איציק דדיה עם מוטי שטיינמץ
זה הגזמה בחיים לא יקרה זה שמיים וארץ
@הודיה-1 אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@ברוריה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
2)איציק דדיה עם מוטי שטיינמץ
זה הגזמה בחיים לא יקרה זה שמיים וארץ
לדעתי שטיינמץ עם ישי ריבו היה יותר הזיה, ככה שאולי יש סיכוי...
-
@אוהבת-מוזיקה וואו, זה שילוב מנצח!!! מעניין להציע להם דואט... (סתם שאלה אולי לא קשורה, כששלושה אנשים שרים ביחד זה נקרא דואט? כי דואט בא בעצם מתרגום למילה 'שניים' אז אולי זה דווקא כששני אנשים שרים... סתם סקרנות שתקפה אותי פתאום...)
@אוהבת-מוזיקה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
חלום שלי:
אברומי וינברג&דוד בן ארזה&מרדכי שפירא
טריו.@תמר-מהמרכז זה נקרא טריו.
-
דוד בן ארזה &אסף הרוש
או ישי ריבו -
דוד בן ארזה &אסף הרוש
או ישי ריבו@שמחה-הגיטריסט וואו!זה יהיה כלכך יפה דוד בן ארזה ואסף הרוש.......
-
@תמר-מהמרכז זה נקרא טריו.
@אוהבת-מוזיקה אה, אני רואה עכשיו בשורה הבאה... באמת משתמשים במילה הזאת? כי לא הכרתי אותה
@אוהבת-מוזיקה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה נקרא טריו.
-
@שמחה-הגיטריסט היה כבר מלאאאא
@סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@שמחה-הגיטריסט היה כבר מלאאאא
שים לב לכותרת:
"הדואטים המוצלחים..."
ובאמת פריד ובן דוד הם הדואט הכי מוצלח שהיה, לטעמי בכל אופן... -
@סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@שמחה-הגיטריסט היה כבר מלאאאא
שים לב לכותרת:
"הדואטים המוצלחים..."
ובאמת פריד ובן דוד הם הדואט הכי מוצלח שהיה, לטעמי בכל אופן... -
@שמחה-הגיטריסט וואו!זה יהיה כלכך יפה דוד בן ארזה ואסף הרוש.......
פוסט זה נמחק! -
@מישו ללא ספק . שני גדולי הזמר הללו המדויקים והטובים כל כך - כל דואט שלהם זה פשוט תענוג צרוף .
-
בן ארזה ואבי הס
-
דובי בר חורין ויוסי לאקס / אברהם חיים גרין
-
@taly אפשר תשיר שלהם..?אני לא מכיר..
-
@taly אפשר תשיר שלהם..?אני לא מכיר..
@יוסף-קורקוס אין להם שיר עדיין. תסתכל בכותרת- "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
זה מה שהייתי רוצה לשמוע... -
@יוסף-קורקוס אין להם שיר עדיין. תסתכל בכותרת- "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
זה מה שהייתי רוצה לשמוע...@taly וואו לא שמתי לב..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות