"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
-
@אוהבת-מוזיקה וואו, זה שילוב מנצח!!! מעניין להציע להם דואט... (סתם שאלה אולי לא קשורה, כששלושה אנשים שרים ביחד זה נקרא דואט? כי דואט בא בעצם מתרגום למילה 'שניים' אז אולי זה דווקא כששני אנשים שרים... סתם סקרנות שתקפה אותי פתאום...)
@אוהבת-מוזיקה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
חלום שלי:
אברומי וינברג&דוד בן ארזה&מרדכי שפירא
טריו.@תמר-מהמרכז זה נקרא טריו.
-
דוד בן ארזה &אסף הרוש
או ישי ריבו -
דוד בן ארזה &אסף הרוש
או ישי ריבו@שמחה-הגיטריסט וואו!זה יהיה כלכך יפה דוד בן ארזה ואסף הרוש.......
-
@תמר-מהמרכז זה נקרא טריו.
@אוהבת-מוזיקה אה, אני רואה עכשיו בשורה הבאה... באמת משתמשים במילה הזאת? כי לא הכרתי אותה
@אוהבת-מוזיקה אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
זה נקרא טריו.
-
@שמחה-הגיטריסט היה כבר מלאאאא
@סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@שמחה-הגיטריסט היה כבר מלאאאא
שים לב לכותרת:
"הדואטים המוצלחים..."
ובאמת פריד ובן דוד הם הדואט הכי מוצלח שהיה, לטעמי בכל אופן... -
@סודי-ביותרררררררר אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":
@שמחה-הגיטריסט היה כבר מלאאאא
שים לב לכותרת:
"הדואטים המוצלחים..."
ובאמת פריד ובן דוד הם הדואט הכי מוצלח שהיה, לטעמי בכל אופן... -
@שמחה-הגיטריסט וואו!זה יהיה כלכך יפה דוד בן ארזה ואסף הרוש.......
פוסט זה נמחק! -
@מישו ללא ספק . שני גדולי הזמר הללו המדויקים והטובים כל כך - כל דואט שלהם זה פשוט תענוג צרוף .
-
בן ארזה ואבי הס
-
דובי בר חורין ויוסי לאקס / אברהם חיים גרין
-
@taly אפשר תשיר שלהם..?אני לא מכיר..
-
@taly אפשר תשיר שלהם..?אני לא מכיר..
@יוסף-קורקוס אין להם שיר עדיין. תסתכל בכותרת- "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
זה מה שהייתי רוצה לשמוע... -
@יוסף-קורקוס אין להם שיר עדיין. תסתכל בכותרת- "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
זה מה שהייתי רוצה לשמוע...@taly וואו לא שמתי לב..
-
שיר יעוף עם יהיה שיר קליט זה משה פלד עם אברומי וינברג
או משה פלד עם עקיבא פיצוץ!!!!!!!!! יעיף את כל הלהיטים של ריבו ??? ימים יגידו -
שיר יעוף עם יהיה שיר קליט זה משה פלד עם אברומי וינברג
או משה פלד עם עקיבא פיצוץ!!!!!!!!! יעיף את כל הלהיטים של ריבו ??? ימים יגידופוסט זה נמחק! -
נפתלי קמפה ויידל ורדיגר יכול לעוף לא?
יש להם דימיון אדיר בקול -
בשנה האחרונה נכנס מאד חזק הענין של הדואטים, אף אחד כמעט לא מוציא שיר לבד, ונוצרים כל מיני דואטים מענינים שלא חשבנו עליהם, על איזה דואט הייתם אומרים "פצצה של דואט" ועל איזה "פחות מוצלח" וגם יש לכם איזה דואט מענין שחשבתם עליו, שהייתם רוצים לשמוע??? אני הייתי מאד רוצה לשמוע את מוטי שטיינמץ עם שמילי אונגר !!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות