שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.
-
בשביל שאני יאהב שיר עדיף שהוא יהיה קצר וברור בלי הרבה מידי בתים אחרת אין לי סבלנות לקרא את כולו
-
בשביל שאני יאהב שיר עדיף שהוא יהיה קצר וברור בלי הרבה מידי בתים אחרת אין לי סבלנות לקרא את כולו
-
@ברוריה אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
שאני יאהב
??
אם הוא שיר אז צריך להיות בו הרבה בתים לא?
משהו לא מובן 'בבקשה' שלך... -
@ברוריה אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
שאני יאהב
??
אם הוא שיר אז צריך להיות בו הרבה בתים לא?
משהו לא מובן 'בבקשה' שלך... -
כששיר ארוך מידי אז זה מלאה ובדרך כלל מאבד את ההפקט של המסר וכשהוא קצר לפעמים הוא טומן בחובו הרבה מסר ועומק ככה שמי שיקרא יקח מסר
-
כשאני כותבת שיר מוזמן כגון שיר בת מצווה ולא מאוד מתחברת לנושא
אני כותבת על הדף את כל הקונוטציות שעולות במוחי (סוג של סיעור מוחות).
בד"כ מגיעה לנקודה אחת שמרגישה לי מדויקת (ביחס אליי) ומשם כותבת.
אח"כ לא פלא ששואלים אותי איך הכתיבה כ"כ מחברת
כי מה שיוצא מהלב - נכנס אל הלב.@אינספריישן
את מדהימה!!!!
השירים שלך הם משהו מיוחד - כ"כ הרבה עומק ותוכן נוקב בלי מילים והצטעצעויות.
על זה נאמר:
חד
ברור
קצר
וקולע.
המשיכי כך!!!
יש זכויות יוצרים על השירים שלך? אפשר לשמור ולהשתמש? -
@אינספריישן
את מדהימה!!!!
השירים שלך הם משהו מיוחד - כ"כ הרבה עומק ותוכן נוקב בלי מילים והצטעצעויות.
על זה נאמר:
חד
ברור
קצר
וקולע.
המשיכי כך!!!
יש זכויות יוצרים על השירים שלך? אפשר לשמור ולהשתמש?@מישי אפשר להשתמש אבל עם קרדיט.
-
@מישי אפשר להשתמש אבל עם קרדיט.
@אינספריישן קרדיט למי?
אני רוצה להעביר אותם לתלמידות שלי, אפשר? -
@אינספריישן קרדיט למי?
אני רוצה להעביר אותם לתלמידות שלי, אפשר?@מישי שיהיה קרדיט לאינספריישן...
תהנו. -
@מיתר השיר חכם ויפה בכל המובנים.
גם נראה מקצועי וגם מרגש, אני התחברתי.
וזה מראה שכתבת את זה לא מן השפה ולחוץ אלא מתוך תובנות ומחשבות. -
@אייצ-ית וואו!!!!
נגעת לי עמוק באחד המקומות הכי כאובים.
את כותבת מיוחד ומעבירה את המסר הכ"כ נכון הזה בצורה חלקה, פשוטה ואמיתית.
תודה! -
@מישי תודה רבה!!
איזה כייף לשמוע את זה
אני באמת חושבת שהמסר בו כל כך כואב..כל כך ניצרך. שחייב להפנים אותו.
ו..
הנה טיפ'
קחו לעצמכם נושא שחשוב לכם, או נושא שחייב לכתוב עליו. תגישו אותו בגובה העיניים, מהמקום שלכם- זה יעשה ת'עבודה.
בהצלחה לכולם!! -
@אילנית
שיר מיוחד!
כתוב יפה וקולח!
ומבטא כ"כ טוב וחלק.
יש בו התרחשות ותנועתיות והבית האחרון חזק!!!עולם בו לא יכלנו לבחור לחיות
עולם עם ובלי כל כך הרבה בעיות
עולם שאפשר רק לחלום בו להיות!
רק שעם השורה האחרונה אני לא כ"כ מסכימה....
אני מעדיפה לחיות בעולם של בחירה והוויה. -
@אילנית
שיר מיוחד!
כתוב יפה וקולח!
ומבטא כ"כ טוב וחלק.
יש בו התרחשות ותנועתיות והבית האחרון חזק!!!עולם בו לא יכלנו לבחור לחיות
עולם עם ובלי כל כך הרבה בעיות
עולם שאפשר רק לחלום בו להיות!
רק שעם השורה האחרונה אני לא כ"כ מסכימה....
אני מעדיפה לחיות בעולם של בחירה והוויה. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות