-
@אהרון ה11 יהיה לך טיפה שונה מבחינת תפעול אבל אתה תתרגל וזה הרבה יותר משופר ובמידה מסויימת יותר נח אני לא יודע ספיציפי יותר כי אני משתמש במחשב מאק ועובד על לוגיק אבל אחי משתמש בקיובייס וזה מאד טוב לאיינטל (ווינדואוס)
-
@אהרון אמר בקיובייס 11 פרו:
@טיטו זאת אומרת עד כמה הוא משודרג שהןוא פרוץ ?
מה שבטוח יותר משודרג מקיובייס 5
לי יש את קיובייס 11 (מקורי אם זה משנה) וא"א להשוות אותו ל5
אני למדתי על ה-5 וה-11 הרבה יותר נח מכל הבחינות -
@אהרון אמר בקיובייס 11 פרו:
@טיטו זאת אומרת עד כמה הוא משודרג שהןוא פרוץ ?
מה שבטוח יותר משודרג מקיובייס 5
לי יש את קיובייס 11 (מקורי אם זה משנה) וא"א להשוות אותו ל5
אני למדתי על ה-5 וה-11 הרבה יותר נח מכל הבחינות -
@margalit אוקיי הבנתי
עוד שאלה בבקשה
מה מה בקשר למחשב שהוא צריך
יותר חזק משמעותית מ קיובייס 5 ?
נתןני המחשב שלי הם : מצורף תמונה
תודה

@אהרון אמר בקיובייס 11 פרו:
נתןני המחשב שלי הם : מצורף תמונה
זה מחשב טוב
לדעתי, זה יחזיק את הקיובייס בלי בעיות -
@אהרון אמר בקיובייס 11 פרו:
נתןני המחשב שלי הם : מצורף תמונה
זה מחשב טוב
לדעתי, זה יחזיק את הקיובייס בלי בעיות -
@אהרון אמר בקיובייס 11 פרו:
נתןני המחשב שלי הם : מצורף תמונה
זה מחשב טוב
לדעתי, זה יחזיק את הקיובייס בלי בעיות -
@margalit
אולי משהו יכול להסביר לי אחרי שהתקנתי
את הקיובייס מה אני אמור לעשות בכדי לתפעל אותנ עשיתי הכל לפי הכתוב בהורהות וזה מה שהוא נותן

-
@margalit
תקשיב זה צילום מסך עכשיו אני אחרי ההתקנה וכשאני מנסה לפתןח את הקיובייס
הוא נותן לי את זה -אומר שאין רישיון . ואם אני לוחץ עליו וא מפנה אותי לתמונה השנייה שאני מצרף
מה עושים א יש לך מושג או לכול מי שמבין בזה אשמח תודה

-
@אהרון
זה אומר שלא התקנת טוב את הקובץ של הפריצה
כי אין לך רישיון...
הלכת בדיוק לפי הכללים? לפי הסדר שהיה כתוב שם? -
@margalit
מה זה אומר בהוראות של קיובס "העתק והחלף קבצים.. מתקייה... לתקייה..."
הכוונה שצריך לייצר כזאת תקייה???@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@margalit
מה זה אומר בהוראות של קיובס "העתק והחלף קבצים.. מתקייה... לתקייה..."
הכוונה שצריך לייצר כזאת תקייה???לפי מה שידוע לי מדובר בתיקיה קיימת שצריך להעביר אליה את הקבצים וכשהמערכת שואלת אם להחליף או לדלג כיון שהקובץ קיים אז להחליף בכל מצב @margalit תתקן אותי אם טעיתי
-
@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@margalit
מה זה אומר בהוראות של קיובס "העתק והחלף קבצים.. מתקייה... לתקייה..."
הכוונה שצריך לייצר כזאת תקייה???לפי מה שידוע לי מדובר בתיקיה קיימת שצריך להעביר אליה את הקבצים וכשהמערכת שואלת אם להחליף או לדלג כיון שהקובץ קיים אז להחליף בכל מצב @margalit תתקן אותי אם טעיתי
-
@ב-ב-ב אמר בקיובייס 11 פרו:
@טיטו
אני לא רואה שום תקייה בשם זה.תיקיית crake אמורה להיות בהתקנה בקובץ הורדה והשניה שאליה אתה מעביר נוצרת ברגע שהתקנת את התוכנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

