-
-
בתור זמר הוא לא זמר גדול...
נכון אני מסכימה.
הייודית והיופי בשירה שלו זה לא הקול כמו הכל,
ההבעה, האומנות, ההגשה.כמו ש@אייצ-ית דייקה - יותר מזמר גדול הוא אמן גדול ולכך התכוונתי
אגב הוא גם אומר את זה על עצמו -
"רציתי רק לומר לכם בתור זמר צרוד..." - מצוטט מתוך "אחים אחים אחים"

עריכה:
בנוגע לכך שא"א להתווכח ע"כ ששולי רנד הוא רב אמן, או אמן בסדר גודל,
תקראו את זה:
https://www.hamichlol.org.il/%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%99_%D7%A8%D7%A0%D7%93 -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@הודיה עוקר הרים-
שולי רנד - עוקר הרים.mp3 -
לשולי יש שירים עם מילים גבוהות וסיפור מאחורי השיר
אז לא לשפוט אותו לפי המילים בשיר ולדעתי הוא האמן הכי טוב בציבור החרדי...
(לא באתי נגד משהו כאן פשוט שמעתי כמה שמלכלכים עליו כי לא הבינו את המשמעות בשיריו) -
@100 אם אביתר בנאי גם כן מוגדר חרדי אז יש לשולי מתחרה קשה
אבל ללא ספק שולי פשוט אחד הטובים ולא רק בציבור החרדי -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)