קודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו
-
אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי -
אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי@ברוריה אני חושב שבשביל לאהוב שיר צריך גם לראות את הקליפ והוכחה שביוטיב שירים שביוטיב מגיעים לקצת צפיות בעוד ששירים עם קלפים מגיעים לכמיות צפיות
-
אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי@ברוריה ברור לשמוע את השיר קודם כל,
בשביל ההתרשמות הראשונה והנכונה מהשיר,
אחר כך תראי גם את הקליפ, זה לא שאסור,
אבל אם יש שיר חדש, וקודם כל רואים את הקליפ, ביחד עם ההאזנה לשיר, זה יכול הרבה פעמים לבלבל,
והיו שירים שאמרתי לעצמי, יואוו איזה יפים, ותכלס פתאום שמעתי אותם בלי לראות, ואמרתי לעצמי, אוקייי נחמדים, לא יותר,
וגם היו להיפך, שבגלל הקליפ לא אהבתי, ופתאום שמעתי אותם בלי לראות, וקלטתי כמה הם יפים, וכמה התרשמתי מהם בצורה לא נכונה... -
אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי -
@ברוריה אני חושב שבשביל לאהוב שיר צריך גם לראות את הקליפ והוכחה שביוטיב שירים שביוטיב מגיעים לקצת צפיות בעוד ששירים עם קלפים מגיעים לכמיות צפיות
@דודו-בלוקה אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:
אני חושב שבשביל לאהוב שיר צריך גם לראות את הקליפ והוכחה שביוטיב שירים שביוטיב מגיעים לקצת צפיות בעוד ששירים עם קלפים מגיעים לכמיות צפיות
בכלל לא הוכחה!!!
כשיש לך שיר ללא קליפ אתה מוריד לנגן וחלאס.....
וכשישלך קליפ אתה מסתכל ביוטיוב..בכללי מומלץ קודם לשמוע ואז לראות
-
אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי@ברוריה תכל'ס יש משהו שמשדרג שיר עם קליפ...
אבל אני ראיתי על עצמי כמה פעמים שכשראיתי את הקליפ והשיר יחד זה הוריד לי המוווון מאיכות הלחן והשיר בכללי לדו :השיר "להיות של דוד בן ארזה זה שיר שהוא בלי לראות את הקליפ מבחינתי הוא מטורף ועם הקליפ קצת מוריד מהערך לכן העדפתי לא לצפות בו ולהנות מהשיר המיוחד ...
אבל דעתי היא קודם כל לשמוע כמה פעמים את השיר, באמת לראות אם מתחברים אליו ואז כבר שנראה את הקליפ גם אם הוא לא ימצא חן בענינו זה לא כ"כ יוריד לנו מהשיר, כי אם התחברת זה עד הסוף !!!
מצד שני יש כל מיני שירים שהקליפ הרבה יותר מושקע והשיר פחות, אז הקליפ נותן את הדחיפה כבר מהשמיעה והראיה הראשונית להמשיך ולראות את השיר ...
בסוף אני ישמע קודם את השיר אח"כ ילך לצפות בקליפ ... -
אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי@ברוריה רק עם קליפ ..אחרת השיר פשוט פורח מהראש ולא נכנס לי..
-
ברור שקודם לשמוע את השיר
מנסים למכור לך שגם עם השיר לו משהו אז תראה את הקליפ תאהב ואז גם אולי תאהב את השיראני אוהבת קודם לשמוע את השיר להתרשם ורק אחר כך לראות קליפ
@moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..
-
@moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..
@יוסף-קורקוס אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:
@moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..
אני חושב שבפעם הראשונה לא צריך לראות רק לשמוע כי הקליפ מביא דעות נוספות שמאבדות את המקוריות שבשיר
-
לדעתי כן לראות את הקליפ יחד עם השמיעה, פעם ראשונה בלי להתעמק, בלי לנתח ובלי לחפש פשלות... פשוט להנות!
הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב, אח"כ אפשר לשמוע רק את השיר בלי לצפות.@מישו אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:
הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב,
לא תמיד!!!
-
@מישו אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:
הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב,
לא תמיד!!!
@פונץ-בננה אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:
הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב,
לא תמיד!!!
צודק, לא תמיד, אבל בד"כ בקליפ הזמר מביע את עצמו כמו שהוא רצה שיבינו אותו לפחות כמו בשיר
-
@יוסף-קורקוס אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:
@moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..
אני חושב שבפעם הראשונה לא צריך לראות רק לשמוע כי הקליפ מביא דעות נוספות שמאבדות את המקוריות שבשיר
@טיטו שיר בלי קליפ זה משעמם ..אלא אם כן השיר יוצא דופן לטובה בכל הפרמטרים..
-
@טיטו שיר בלי קליפ זה משעמם ..אלא אם כן השיר יוצא דופן לטובה בכל הפרמטרים..
@יוסף-קורקוס אני לא מסכים איתך ואתה לא חייב להסכים איתי כמובן יש לפעמים קליפ גרועה והשיר פגז ועדיף בלי קליפ......
-
@יוסף-קורקוס אני לא מסכים איתך ואתה לא חייב להסכים איתי כמובן יש לפעמים קליפ גרועה והשיר פגז ועדיף בלי קליפ......
@בן-מנחם טוב אז במקרה כזה שלא יוציאו קליפ
-
@בן-מנחם טוב אז במקרה כזה שלא יוציאו קליפ
@יוסף-קורקוס פו הנושא מדובר שתכלס יש גם קליפ לאותו שיר אז בלי קליפ אז אל מה אתה דן פו?
-
@יוסף-קורקוס פו הנושא מדובר שתכלס יש גם קליפ לאותו שיר אז בלי קליפ אז אל מה אתה דן פו?
@בן-מנחם "במקרה כזה"
-
אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי@ברוריה
על הנושא.
לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו.... -
@ברוריה
על הנושא.
לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו....@מישי אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:
@ברוריה
על הנושא.
לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו....גם אני ככה לגבי הקליפ של אלי הרצליך הרגשתי פחות מחוברת לשיר בגלל הקליפ בהתחלה ופתאום עכשיו שאני שומעת את השיר עצמו זה כבר משהו אחר לגמרי חוץ מיזה הפעם אלי הרצליך לא משחק בקליפ הוא רק מלווה בשירה שלו אז הקליפ הוא באמת רק טפל לשיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות