דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. קודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו

קודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
45 פוסטים 26 כותבים 2.0k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב ברוריה

    אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
    כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי

    דודו בלוקהד מנותק
    דודו בלוקהד מנותק
    דודו בלוקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @ברוריה אני חושב שבשביל לאהוב שיר צריך גם לראות את הקליפ והוכחה שביוטיב שירים שביוטיב מגיעים לקצת צפיות בעוד ששירים עם קלפים מגיעים לכמיות צפיות

    בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ברוריהב ברוריה

      אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
      כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי

      ד מנותק
      ד מנותק
      דיזיין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @ברוריה ברור לשמוע את השיר קודם כל,
      בשביל ההתרשמות הראשונה והנכונה מהשיר,
      אחר כך תראי גם את הקליפ, זה לא שאסור,
      אבל אם יש שיר חדש, וקודם כל רואים את הקליפ, ביחד עם ההאזנה לשיר, זה יכול הרבה פעמים לבלבל,
      והיו שירים שאמרתי לעצמי, יואוו איזה יפים, ותכלס פתאום שמעתי אותם בלי לראות, ואמרתי לעצמי, אוקייי נחמדים, לא יותר,
      וגם היו להיפך, שבגלל הקליפ לא אהבתי, ופתאום שמעתי אותם בלי לראות, וקלטתי כמה הם יפים, וכמה התרשמתי מהם בצורה לא נכונה...

      אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
      ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ברוריהב ברוריה

        אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
        כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי

        חיפאיח מנותק
        חיפאיח מנותק
        חיפאי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיפאי
        #5

        @ברוריה תלוי מי הזמר ומה הסגנון
        אבל בכללי אני יותר מתחבר לשיר עם קליפ יפה

        ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דודו בלוקהד דודו בלוקה

          @ברוריה אני חושב שבשביל לאהוב שיר צריך גם לראות את הקליפ והוכחה שביוטיב שירים שביוטיב מגיעים לקצת צפיות בעוד ששירים עם קלפים מגיעים לכמיות צפיות

          ג מנותק
          ג מנותק
          גילה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
          #6

          @דודו-בלוקה אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

          אני חושב שבשביל לאהוב שיר צריך גם לראות את הקליפ והוכחה שביוטיב שירים שביוטיב מגיעים לקצת צפיות בעוד ששירים עם קלפים מגיעים לכמיות צפיות

          בכלל לא הוכחה!!!
          כשיש לך שיר ללא קליפ אתה מוריד לנגן וחלאס.....
          וכשישלך קליפ אתה מסתכל ביוטיוב..

          בכללי מומלץ קודם לשמוע ואז לראות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ברוריהב ברוריה

            אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
            כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי

            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @ברוריה תכל'ס יש משהו שמשדרג שיר עם קליפ...
            אבל אני ראיתי על עצמי כמה פעמים שכשראיתי את הקליפ והשיר יחד זה הוריד לי המוווון מאיכות הלחן והשיר בכללי לדו :השיר "להיות של דוד בן ארזה זה שיר שהוא בלי לראות את הקליפ מבחינתי הוא מטורף ועם הקליפ קצת מוריד מהערך לכן העדפתי לא לצפות בו ולהנות מהשיר המיוחד ...
            אבל דעתי היא קודם כל לשמוע כמה פעמים את השיר, באמת לראות אם מתחברים אליו ואז כבר שנראה את הקליפ גם אם הוא לא ימצא חן בענינו זה לא כ"כ יוריד לנו מהשיר, כי אם התחברת זה עד הסוף !!!
            מצד שני יש כל מיני שירים שהקליפ הרבה יותר מושקע והשיר פחות, אז הקליפ נותן את הדחיפה כבר מהשמיעה והראיה הראשונית להמשיך ולראות את השיר ...
            בסוף אני ישמע קודם את השיר אח"כ ילך לצפות בקליפ ...

            "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
              כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי

              יוסף קורקוסי מנותק
              יוסף קורקוסי מנותק
              יוסף קורקוס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @ברוריה רק עם קליפ ..אחרת השיר פשוט פורח מהראש ולא נכנס לי..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • moriyaM מנותק
                moriyaM מנותק
                moriya
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                ברור שקודם לשמוע את השיר
                מנסים למכור לך שגם עם השיר לו משהו אז תראה את הקליפ תאהב ואז גם אולי תאהב את השיר

                אני אוהבת קודם לשמוע את השיר להתרשם ורק אחר כך לראות קליפ

                יוסף קורקוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • moriyaM moriya

                  ברור שקודם לשמוע את השיר
                  מנסים למכור לך שגם עם השיר לו משהו אז תראה את הקליפ תאהב ואז גם אולי תאהב את השיר

                  אני אוהבת קודם לשמוע את השיר להתרשם ורק אחר כך לראות קליפ

                  יוסף קורקוסי מנותק
                  יוסף קורקוסי מנותק
                  יוסף קורקוס
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..

                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסף קורקוסי יוסף קורקוס

                    @moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @יוסף-קורקוס אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                    @moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..

                    אני חושב שבפעם הראשונה לא צריך לראות רק לשמוע כי הקליפ מביא דעות נוספות שמאבדות את המקוריות שבשיר

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    יוסף קורקוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מישומ מנותק
                      מישומ מנותק
                      מישו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      לדעתי כן לראות את הקליפ יחד עם השמיעה, פעם ראשונה בלי להתעמק, בלי לנתח ובלי לחפש פשלות... פשוט להנות!
                      הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב, אח"כ אפשר לשמוע רק את השיר בלי לצפות.

                      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישומ מישו

                        לדעתי כן לראות את הקליפ יחד עם השמיעה, פעם ראשונה בלי להתעמק, בלי לנתח ובלי לחפש פשלות... פשוט להנות!
                        הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב, אח"כ אפשר לשמוע רק את השיר בלי לצפות.

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @מישו אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                        הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב,

                        לא תמיד!!!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        מישומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          @מישו אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                          הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב,

                          לא תמיד!!!

                          מישומ מנותק
                          מישומ מנותק
                          מישו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישו
                          #14

                          @פונץ-בננה אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                          הקליפ מוסיף המון לשיר ולהתרשמות ראשונית זה מגניב,

                          לא תמיד!!!

                          צודק, לא תמיד, אבל בד"כ בקליפ הזמר מביע את עצמו כמו שהוא רצה שיבינו אותו לפחות כמו בשיר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טיטוט טיטו

                            @יוסף-קורקוס אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                            @moriya בלי להפריע...אבל הזמר השקיע למה לא לפרגן לו בהסתכלות בקליפ..

                            אני חושב שבפעם הראשונה לא צריך לראות רק לשמוע כי הקליפ מביא דעות נוספות שמאבדות את המקוריות שבשיר

                            יוסף קורקוסי מנותק
                            יוסף קורקוסי מנותק
                            יוסף קורקוס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @טיטו שיר בלי קליפ זה משעמם ..אלא אם כן השיר יוצא דופן לטובה בכל הפרמטרים..

                            בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסף קורקוסי יוסף קורקוס

                              @טיטו שיר בלי קליפ זה משעמם ..אלא אם כן השיר יוצא דופן לטובה בכל הפרמטרים..

                              בן מנחםב מנותק
                              בן מנחםב מנותק
                              בן מנחם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
                              #16

                              @יוסף-קורקוס אני לא מסכים איתך ואתה לא חייב להסכים איתי כמובן יש לפעמים קליפ גרועה והשיר פגז ועדיף בלי קליפ......

                              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                              יוסף קורקוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • בן מנחםב בן מנחם

                                @יוסף-קורקוס אני לא מסכים איתך ואתה לא חייב להסכים איתי כמובן יש לפעמים קליפ גרועה והשיר פגז ועדיף בלי קליפ......

                                יוסף קורקוסי מנותק
                                יוסף קורקוסי מנותק
                                יוסף קורקוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @בן-מנחם טוב אז במקרה כזה שלא יוציאו קליפ

                                בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסף קורקוסי יוסף קורקוס

                                  @בן-מנחם טוב אז במקרה כזה שלא יוציאו קליפ

                                  בן מנחםב מנותק
                                  בן מנחםב מנותק
                                  בן מנחם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @יוסף-קורקוס פו הנושא מדובר שתכלס יש גם קליפ לאותו שיר אז בלי קליפ אז אל מה אתה דן פו?

                                  בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                  יוסף קורקוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בן מנחםב בן מנחם

                                    @יוסף-קורקוס פו הנושא מדובר שתכלס יש גם קליפ לאותו שיר אז בלי קליפ אז אל מה אתה דן פו?

                                    יוסף קורקוסי מנותק
                                    יוסף קורקוסי מנותק
                                    יוסף קורקוס
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @בן-מנחם "במקרה כזה"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      אני הרבה פעמים מרגישה שיותר כיף לי לשמוע את הקליפ מאשר לראות אותו למשל בקליפ של מרדכי שפירא גיליתי שאני יותר אוהבת לשמוע את השיר (באמת) מאשר לראות אותו וכן בהרבה קליפים זה קורה לי מה דעתכם בנושא זה? האם הקליפ עצמו גורם לנו לחבב את השיר או להפך?
                                      כנ"ל לגבי הקליפ של קול חי מיוזיק ככה נראה לי אני יותר נהנת מהמוזיקה ולא עסוקה בניתוח של הקליפ ובפשלות של השחקנים שם וכולי

                                      מישימ מנותק
                                      מישימ מנותק
                                      מישי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @ברוריה 👍 על הנושא.
                                      לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
                                      זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
                                      זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
                                      חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו....

                                      אם אחיה את הטוב - הטוב יחזיר לי חיים.
                                      (משה פלד - לשנות)

                                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • מישימ מישי

                                        @ברוריה 👍 על הנושא.
                                        לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
                                        זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
                                        זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
                                        חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו....

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                        #21

                                        @מישי אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                                        @ברוריה 👍 על הנושא.
                                        לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
                                        זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
                                        זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
                                        חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו....

                                        גם אני ככה לגבי הקליפ של אלי הרצליך הרגשתי פחות מחוברת לשיר בגלל הקליפ בהתחלה ופתאום עכשיו שאני שומעת את השיר עצמו זה כבר משהו אחר לגמרי חוץ מיזה הפעם אלי הרצליך לא משחק בקליפ הוא רק מלווה בשירה שלו אז הקליפ הוא באמת רק טפל לשיר

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          @מישי אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                                          @ברוריה 👍 על הנושא.
                                          לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
                                          זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
                                          זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
                                          חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו....

                                          גם אני ככה לגבי הקליפ של אלי הרצליך הרגשתי פחות מחוברת לשיר בגלל הקליפ בהתחלה ופתאום עכשיו שאני שומעת את השיר עצמו זה כבר משהו אחר לגמרי חוץ מיזה הפעם אלי הרצליך לא משחק בקליפ הוא רק מלווה בשירה שלו אז הקליפ הוא באמת רק טפל לשיר

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמר מהמרכז
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @ברוריה אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                                          @מישי אמר בקודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו:

                                          @ברוריה 👍 על הנושא.
                                          לדעתי כדאי לשמוע קודם כל את השיר בלי הקליפ - הרבה פעמים הקליפ נותן פרשנות שונה מאוד לשיר ויכול להרוס אותו.
                                          זה מה שקרה לי עם השיר של אלי הרצליך "כל תפילותיי" שמעתי אותו פעם ראשונה ביחד עם הקליפ ומאוד לא התחברתי. אחרי כמה ימים שמעתי אותו בלי הקליפ ופתאום אחזתי איזה עוצמה של שיר עכשיו אני שומעת אותו הרבה אבל בלי הקליפ.
                                          זה נכון שהקליפ מוסיף עניין ומרתק, אבל הוא לא המטרה. (בד"כ;))
                                          חוץ מזה שאת הקליפ רואים - מקדישים לזה זמן ואת השיר שומעים - אפשר להספיק תוך כדי עולם ומלואו....

                                          גם אני ככה לגבי הקליפ של אלי הרצליך הרגשתי פחות מחוברת לשיר בגלל הקליפ בהתחלה ופתאום עכשיו שאני שומעת את השיר עצמו זה כבר משהו אחר לגמרי חוץ מיזה הפעם אלי הרצליך לא משחק בקליפ הוא רק מלווה בשירה שלו אז הקליפ הוא באמת רק טפל לשיר

                                          נכון, זה מדהים ההבדל הזה... כשראיתי את הקליפ אמרתי שהשיר נחמד, לא יותר, ופתאום שמעתי אותו בנגן ולא האמנתי למה שאמרתי, וזה לא רק בשיר הזה, זה קורה לי הרבה שהקליפ מוריד את ההתלהבות שלי ופתאום כשאני שומעת את השיר אני נדלקת (דרך אגב, קרה לי גם הפוך- שחשבתי ששיר הוא יפה בגלל שראיתי את הקליפ וכששמעתי את השיר לבד פתאום לא הבנתי למה התלהבתי כל כך...)

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול