פלאגנין לקיבייס
-
@אהרון
כשאתה אומר צלילים למידי אתה מתכוון ללופים או דווקא כלים?כלים וירטואלים קשה למצוא טובים בחינם
מה שטוב עולה כסף...
אבל לופים יותר קל למצוא...יש באתר הזה הרבה דברים חינמיים אולי זה יעזור לך https://hiphopmakers.com/
ויש איזה אתר שאני לא זוכרת איך קוראים לו יש להם שם כלים לתזמורת בחינם ואני לא מוצאת את זה
אני מחפשת... -
@אהרון
כשאתה אומר צלילים למידי אתה מתכוון ללופים או דווקא כלים?כלים וירטואלים קשה למצוא טובים בחינם
מה שטוב עולה כסף...
אבל לופים יותר קל למצוא...יש באתר הזה הרבה דברים חינמיים אולי זה יעזור לך https://hiphopmakers.com/
ויש איזה אתר שאני לא זוכרת איך קוראים לו יש להם שם כלים לתזמורת בחינם ואני לא מוצאת את זה
אני מחפשת... -
@margalit אוקיי
מה שאני מתכוון בעיקר,
שזה לצורך הקלטות מידי איך שזה לא נקרא.....
זה מה שעשיתי שהיה לי את גירסת קיובייס 5 שם היה כמעט הכל פסנתרים כינורות..... -
-
@margalit
אוקיי הבנתי
אבל הבעיה שלי שאין לי את כל הקבצים האלה וזה נראה כך מצרף תמונה

אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...
@אהרון
תלחץ איפה שהחץ ותראה אם עדיין יש רק אותם

@אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:
אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...
השאלה אם זה יעבוד טוב
מבחינתי בשמחה.. -
@אהרון
תלחץ איפה שהחץ ותראה אם עדיין יש רק אותם

@אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:
אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...
השאלה אם זה יעבוד טוב
מבחינתי בשמחה.. -
@margalit לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
בכל אופן גם מה שיש זה צלילים ממש גרועים כמח כאלה שמריך לעבד אותם ולטפל בהם
כמו סינטסייזר בסיסי
לכן אם יש לך את הקבצים שיותר נשמעים טוב זה יכול כן לעזור אולי ??...@אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:
לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
לפי הצילום מסך שלך זה נראה שזה לא מציג את כל הקבצים
תלחץ על הכתום הזה וכנראה שיפתחו לך שם עוד אפשרויות -
@אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:
לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
לפי הצילום מסך שלך זה נראה שזה לא מציג את כל הקבצים
תלחץ על הכתום הזה וכנראה שיפתחו לך שם עוד אפשרויות -
@אהרון
כן
חסרים לך דברים...
אין לך למשל את הליון סוניק שבו יש הרבה כלים יפים
השאלה איך אפשר להעביר את זה ושזה יפתח על קיובייס פרוץ
אין לי מושג איך עושים את זה -
-
-
@אהרון
אני בעז"ה אעלה את ההתקנות יותר מאוחר
אני מעלה HALion ו Retrologueאתה צריך גם פד ותופים?
-
בינתיים העלתי HALion ו Retrologue
Retrologue
https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/viewHALion
https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view
עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)https://unison.audio/free-packs/
https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)
https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation
-
בינתיים העלתי HALion ו Retrologue
Retrologue
https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/viewHALion
https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view
עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)https://unison.audio/free-packs/
https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)
https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



