דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. פלאגנין לקיבייס

פלאגנין לקיבייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
36 פוסטים 2 כותבים 1.6k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אהרון

    @margalit מאיפה יש כי בתוכנה אין נראה לי ??

    margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @אהרון
    יש בתוכנה כאן:
    d1cf6d17-b004-474f-937f-c96be8ff9679-image.png

    כדי לראות את זה ברשימת כלים אפשר כאן:
    2fc3846c-b945-4606-a9ca-922a5d71695b-image.png

    בעמודה הראשונה בוחרים איזה כלי
    223eeee2-7b0a-43f7-8137-ba8d477a800a-image.png

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • margalitM margalit

      @אהרון
      יש בתוכנה כאן:
      d1cf6d17-b004-474f-937f-c96be8ff9679-image.png

      כדי לראות את זה ברשימת כלים אפשר כאן:
      2fc3846c-b945-4606-a9ca-922a5d71695b-image.png

      בעמודה הראשונה בוחרים איזה כלי
      223eeee2-7b0a-43f7-8137-ba8d477a800a-image.png

      א מנותק
      א מנותק
      אהרון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @margalit
      אוקיי הבנתי
      אבל הבעיה שלי שאין לי את כל הקבצים האלה וזה נראה כך מצרף תמונה

      ‏‏לכידה.PNG ‏‏לכידה.PNGככ.PNG

      אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...

      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אהרון

        @margalit
        אוקיי הבנתי
        אבל הבעיה שלי שאין לי את כל הקבצים האלה וזה נראה כך מצרף תמונה

        ‏‏לכידה.PNG ‏‏לכידה.PNGככ.PNG

        אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
        #12

        @אהרון
        תלחץ איפה שהחץ ותראה אם עדיין יש רק אותם
        a7f673e9-eb19-4707-be5d-ede8347f046a-image.png

        @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

        אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...

        השאלה אם זה יעבוד טוב
        מבחינתי בשמחה..

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • margalitM margalit

          @אהרון
          תלחץ איפה שהחץ ותראה אם עדיין יש רק אותם
          a7f673e9-eb19-4707-be5d-ede8347f046a-image.png

          @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

          אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...

          השאלה אם זה יעבוד טוב
          מבחינתי בשמחה..

          א מנותק
          א מנותק
          אהרון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @margalit לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
          בכל אופן גם מה שיש זה צלילים ממש גרועים כמח כאלה שמריך לעבד אותם ולטפל בהם
          כמו סינטסייזר בסיסי
          לכן אם יש לך את הקבצים שיותר נשמעים טוב זה יכול כן לעזור אולי ??...

          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אהרון

            @margalit לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
            בכל אופן גם מה שיש זה צלילים ממש גרועים כמח כאלה שמריך לעבד אותם ולטפל בהם
            כמו סינטסייזר בסיסי
            לכן אם יש לך את הקבצים שיותר נשמעים טוב זה יכול כן לעזור אולי ??...

            margalitM מנותק
            margalitM מנותק
            margalit
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

            לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??

            לפי הצילום מסך שלך זה נראה שזה לא מציג את כל הקבצים
            תלחץ על הכתום הזה וכנראה שיפתחו לך שם עוד אפשרויות

            סולמות
            מגביהים את הקול שלך

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • margalitM margalit

              @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

              לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??

              לפי הצילום מסך שלך זה נראה שזה לא מציג את כל הקבצים
              תלחץ על הכתום הזה וכנראה שיפתחו לך שם עוד אפשרויות

              א מנותק
              א מנותק
              אהרון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @margalit
              לחצתי וזה נתן עוד אבל כולם צלילים לא ככ רלוונטים
              אולי חסר ??

              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אהרון

                @margalit
                לחצתי וזה נתן עוד אבל כולם צלילים לא ככ רלוונטים
                אולי חסר ??

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @אהרון
                תעלה צילום מסך

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • margalitM margalit

                  @אהרון
                  תעלה צילום מסך

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אהרון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @margalit 111.PNG

                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אהרון

                    @margalit 111.PNG

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @אהרון
                    כן
                    חסרים לך דברים...
                    אין לך למשל את הליון סוניק שבו יש הרבה כלים יפים
                    השאלה איך אפשר להעביר את זה ושזה יפתח על קיובייס פרוץ
                    אין לי מושג איך עושים את זה

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • margalitM margalit

                      @אהרון
                      כן
                      חסרים לך דברים...
                      אין לך למשל את הליון סוניק שבו יש הרבה כלים יפים
                      השאלה איך אפשר להעביר את זה ושזה יפתח על קיובייס פרוץ
                      אין לי מושג איך עושים את זה

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אהרון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אהרון

                        @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                        @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                        כן

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM margalit

                          @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                          @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                          כן

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אהרון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @margalit
                          אוקיי אם זה אפשרי תעלי את הקבצים אם זה לא אפשרי אז לא
                          תודה

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אהרון

                            @margalit
                            אוקיי אם זה אפשרי תעלי את הקבצים אם זה לא אפשרי אז לא
                            תודה

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                            #22

                            @אהרון
                            אני בעז"ה אעלה את ההתקנות יותר מאוחר
                            אני מעלה HALion ו Retrologue

                            אתה צריך גם פד ותופים?

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • margalitM margalit

                              @אהרון
                              אני בעז"ה אעלה את ההתקנות יותר מאוחר
                              אני מעלה HALion ו Retrologue

                              אתה צריך גם פד ותופים?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אהרון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @margalit כן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                #24

                                בינתיים העלתי HALion ו Retrologue

                                Retrologue
                                https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/view

                                HALion
                                https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view


                                עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
                                https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)

                                https://unison.audio/free-packs/

                                https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)

                                https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • margalitM margalit

                                  בינתיים העלתי HALion ו Retrologue

                                  Retrologue
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/view

                                  HALion
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view


                                  עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
                                  https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)

                                  https://unison.audio/free-packs/

                                  https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)

                                  https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אהרון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @margalit
                                  משום מה לא פותח לי את ה HALion ו Retrologue
                                  זה נט פרי

                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אהרון

                                    @margalit
                                    משום מה לא פותח לי את ה HALion ו Retrologue
                                    זה נט פרי

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @אהרון
                                    אהה
                                    אתה יכול לשלוח בקשה לבדיקה?

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • margalitM margalit

                                      @אהרון
                                      אהה
                                      אתה יכול לשלוח בקשה לבדיקה?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אהרון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @margalit שלחתי

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אהרון

                                        @margalit שלחתי

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                        #28

                                        @אהרון
                                        מצאתי את מה שחיפשתי
                                        https://www.spitfireaudio.com/shop/a-z/bbc-symphony-orchestra-discover/

                                        יש פה תזמורת של BBC זה 49$ אבל בקטן למטה כתוב or free (בחינם)
                                        בשביל לקבל בחינם צריך לענות שם על איזה שאלון
                                        ואז הבקשה מועברת ובהמשך תוכל לקבל את זה בחינם


                                        וזה מה שהעלתי... (למחוק את הכוכביות)

                                        Padshop (פד)
                                        https://send***.magicode.me/send-file/file/9e14dbefea6637891731743219098de4336179f0/view

                                        Groove Agent (תופים)
                                        https://send***.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • margalitM margalit

                                          @אהרון
                                          מצאתי את מה שחיפשתי
                                          https://www.spitfireaudio.com/shop/a-z/bbc-symphony-orchestra-discover/

                                          יש פה תזמורת של BBC זה 49$ אבל בקטן למטה כתוב or free (בחינם)
                                          בשביל לקבל בחינם צריך לענות שם על איזה שאלון
                                          ואז הבקשה מועברת ובהמשך תוכל לקבל את זה בחינם


                                          וזה מה שהעלתי... (למחוק את הכוכביות)

                                          Padshop (פד)
                                          https://send***.magicode.me/send-file/file/9e14dbefea6637891731743219098de4336179f0/view

                                          Groove Agent (תופים)
                                          https://send***.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אהרון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @margalit
                                          תודה רבה
                                          התקנתי את הפלאגנין של צלילים ממש מצוין
                                          שאלה: אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....
                                          תודה רבה .

                                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול