דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית

הזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
33 פוסטים 13 כותבים 1.2k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

    @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

    @ברוריה נכון, לדעתי זה בעיקר בגלל שאנחנו מאזינים לתכניות מוזיקה ורדיו במשך כל היום (אני לפחות יכולה להשאיר קול חי מיוזיק דולק ימים שלמים...) ואמנם הם מסננים, אבל יכולים להיות שירים שלעצמי לא הייתי מדליקה והנה אני שומעת את זה כחלק מתכנית מוזיקה.

    זה אומר שבסך הכל -וזה חא מאוד קל - בן אדם צריך להציב לעצמו גבולות ולהגיד סטופ נגיד אצלנו שומעים רק אידיש נחת, שמילי ,שטיינמץ וכו' אבל אני שומעת גם ברומר ואת כל החברים אבל יודעת לשים לעצמי גבולות ולהגיד די ! עד כאן! נגיד אני לא מכירה אפילו שיר אחד (!) של חנן בן הארי,

    ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @חסיד-אוטנטי אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

    @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

    @ברוריה נכון, לדעתי זה בעיקר בגלל שאנחנו מאזינים לתכניות מוזיקה ורדיו במשך כל היום (אני לפחות יכולה להשאיר קול חי מיוזיק דולק ימים שלמים...) ואמנם הם מסננים, אבל יכולים להיות שירים שלעצמי לא הייתי מדליקה והנה אני שומעת את זה כחלק מתכנית מוזיקה.

    זה אומר שבסך הכל -וזה חא מאוד קל - בן אדם צריך להציב לעצמו גבולות ולהגיד סטופ נגיד אצלנו שומעים רק אידיש נחת, שמילי ,שטיינמץ וכו' אבל אני שומעת גם ברומר ואת כל החברים אבל יודעת לשים לעצמי גבולות ולהגיד די ! עד כאן! נגיד אני לא מכירה אפילו שיר אחד (!) של חנן בן הארי,
    וגם לא פשוט אותה גיברת בשינוי אדרת.

    גם אני לא מכירה את חנן בן ארי ואת הסגנון הזה אבל אני יודעת שזה סגנון שצריך לבחון בזכוכית מגדלת וכאן הבעיה מתחילה לכן אני שומרת על עצמי בעניין הזה
    וגם לא מעניין אותי הסגנון הזה רק שמידי פעם משמיעים בתחנות רדיו את השירים האלו ואז אני צריכה לכבות כמו שבעבר עשיתי כשהקשבתי לתחנות חילוניות להבדיל פשוט אותה גברת בשינוי אדרת

    שירה מעומק הנשמה

    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ברוריהב ברוריה

      @חסיד-אוטנטי אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

      @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

      @ברוריה נכון, לדעתי זה בעיקר בגלל שאנחנו מאזינים לתכניות מוזיקה ורדיו במשך כל היום (אני לפחות יכולה להשאיר קול חי מיוזיק דולק ימים שלמים...) ואמנם הם מסננים, אבל יכולים להיות שירים שלעצמי לא הייתי מדליקה והנה אני שומעת את זה כחלק מתכנית מוזיקה.

      זה אומר שבסך הכל -וזה חא מאוד קל - בן אדם צריך להציב לעצמו גבולות ולהגיד סטופ נגיד אצלנו שומעים רק אידיש נחת, שמילי ,שטיינמץ וכו' אבל אני שומעת גם ברומר ואת כל החברים אבל יודעת לשים לעצמי גבולות ולהגיד די ! עד כאן! נגיד אני לא מכירה אפילו שיר אחד (!) של חנן בן הארי,
      וגם לא פשוט אותה גיברת בשינוי אדרת.

      גם אני לא מכירה את חנן בן ארי ואת הסגנון הזה אבל אני יודעת שזה סגנון שצריך לבחון בזכוכית מגדלת וכאן הבעיה מתחילה לכן אני שומרת על עצמי בעניין הזה
      וגם לא מעניין אותי הסגנון הזה רק שמידי פעם משמיעים בתחנות רדיו את השירים האלו ואז אני צריכה לכבות כמו שבעבר עשיתי כשהקשבתי לתחנות חילוניות להבדיל פשוט אותה גברת בשינוי אדרת

      ת מנותק
      ת מנותק
      תמר מהמרכז
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @ברוריה בתחנות רדיו חרדיות לרוב מסננים יותר, כל אחד יבחר לאיזה רדיו להקשיב לפי הסינון שהוא רוצה. אבל מי שלא אוהב בכלל מוזיקה אלטרנטיבית וחושב שזה לא בשבילו- זה השאלה הקשה, כי היום קשה לא לשמוע מוזיקה מרדיו, זה נגיש יותר ונוח, אבל ברדיו זה לא שירים חסידיים בטהרתם. בעיה.

      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

      מ.במ חסידייה אוטנטיתח 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • שרי 0ש מנותק
        שרי 0ש מנותק
        שרי 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        לדעתי היום מאוד קשה לשמור על גבול מסויים
        מי שמחזיק את עצמו מגיע לו תפיחות על השכם!!!
        כי זה באמת לא קל

        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • שרי 0ש שרי 0

          לדעתי היום מאוד קשה לשמור על גבול מסויים
          מי שמחזיק את עצמו מגיע לו תפיחות על השכם!!!
          כי זה באמת לא קל

          ב מנותק
          ב מנותק
          ברכיי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @שרי-0 נכון את צודקת מאוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ת תמר מהמרכז

            @ברוריה בתחנות רדיו חרדיות לרוב מסננים יותר, כל אחד יבחר לאיזה רדיו להקשיב לפי הסינון שהוא רוצה. אבל מי שלא אוהב בכלל מוזיקה אלטרנטיבית וחושב שזה לא בשבילו- זה השאלה הקשה, כי היום קשה לא לשמוע מוזיקה מרדיו, זה נגיש יותר ונוח, אבל ברדיו זה לא שירים חסידיים בטהרתם. בעיה.

            מ.במ מנותק
            מ.במ מנותק
            מ.ב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @תמר-מהמרכז בדיוק. רדיו במקורו הוא לא הדבר הכי קדוש וטהור.....
            היום הגבול מאוד מאוד דק וקשה להבחין בו.....כל שיר שיוצא צריך לבדור ב7 עיניים כי הבעיות נמצאות בניואנסים הכי הכי קטנים.....
            אשריי מי שמצליח לבדוק ולאכוף את התחום הזה של המוזיקה!!!!!

            "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ת תמר מהמרכז

              @ברוריה בתחנות רדיו חרדיות לרוב מסננים יותר, כל אחד יבחר לאיזה רדיו להקשיב לפי הסינון שהוא רוצה. אבל מי שלא אוהב בכלל מוזיקה אלטרנטיבית וחושב שזה לא בשבילו- זה השאלה הקשה, כי היום קשה לא לשמוע מוזיקה מרדיו, זה נגיש יותר ונוח, אבל ברדיו זה לא שירים חסידיים בטהרתם. בעיה.

              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
              #18

              @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

              @ברוריה בתחנות רדיו חרדיות לרוב מסננים יותר, כל אחד יבחר לאיזה רדיו להקשיב לפי הסינון שהוא רוצה. אבל מי שלא אוהב בכלל מוזיקה אלטרנטיבית וחושב שזה לא בשבילו- זה השאלה הקשה, כי היום קשה לא לשמוע מוזיקה מרדיו, זה נגיש יותר ונוח, אבל ברדיו זה לא שירים חסידיים בטהרתם. בעיה.

              נכון אבל קול חי מיוזיק מאוד מסננים ומשתדלים שיהיה על טהרת הקודש אם יש שירים של מורדי ודומיו אני מכבה לא כי זה רע אלע כי זה לא מתאים לי ואותו דבר חנן עקיבע וכו'

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ברוריהב ברוריה

                @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

                @ברוריה אני חושבת שזה נושא מעניין מאוד ואוכל להבין אותו יותר אם תהיה דוגמא...

                הדוגמה החמה ביותר זה זמרים כמו עקיבא ואחרים שפורצים לציבור שלנו בתכנים בעיתיים או כל מיני אנשים מזרמים שונים ופשוט נכנסים לנו לאוזניים מהדלת הראשית
                (ואני מדגישה אני לא נגדו באופן אישי אני לא שומעת אותו חוץ מפעם אחת שיותר מידי יצא לי לשמוע אותו אבל...)

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @ברוריה אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

                @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

                @ברוריה אני חושבת שזה נושא מעניין מאוד ואוכל להבין אותו יותר אם תהיה דוגמא...

                הדוגמה החמה ביותר זה זמרים כמו עקיבא ואחרים שפורצים לציבור שלנו בתכנים בעיתיים או כל מיני אנשים מזרמים שונים ופשוט נכנסים לנו לאוזניים מהדלת הראשית
                (ואני מדגישה אני לא נגדו באופן אישי אני לא שומעת אותו חוץ מפעם אחת שיותר מידי יצא לי לשמוע אותו אבל...)

                זה מוזיקה חסידית?.....
                מה כתוב בכותרת?

                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • תהילושת תהילוש

                  @ברוריה אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

                  @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

                  @ברוריה אני חושבת שזה נושא מעניין מאוד ואוכל להבין אותו יותר אם תהיה דוגמא...

                  הדוגמה החמה ביותר זה זמרים כמו עקיבא ואחרים שפורצים לציבור שלנו בתכנים בעיתיים או כל מיני אנשים מזרמים שונים ופשוט נכנסים לנו לאוזניים מהדלת הראשית
                  (ואני מדגישה אני לא נגדו באופן אישי אני לא שומעת אותו חוץ מפעם אחת שיותר מידי יצא לי לשמוע אותו אבל...)

                  זה מוזיקה חסידית?.....
                  מה כתוב בכותרת?

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תמר מהמרכז
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @תהילוש אולי צריך לשנות את הכותרת ל"הזרמים שפרצו לעולם המוזיקה החסידית", היא התכוונה בעצם שאנשים שרגילים לשמוע חסידי פתאום שומעים שירים שלא מוגדרים חסידיים ורחוקים מההגדרה הזו כי זה בטעות נכנס לפלייליסט שלהם או משהו כזה.

                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                  תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ת תמר מהמרכז

                    @תהילוש אולי צריך לשנות את הכותרת ל"הזרמים שפרצו לעולם המוזיקה החסידית", היא התכוונה בעצם שאנשים שרגילים לשמוע חסידי פתאום שומעים שירים שלא מוגדרים חסידיים ורחוקים מההגדרה הזו כי זה בטעות נכנס לפלייליסט שלהם או משהו כזה.

                    תהילושת מנותק
                    תהילושת מנותק
                    תהילוש
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

                    בטעות

                    מממ

                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תהילושת תהילוש

                      @תמר-מהמרכז אמר בהזרמים השונים בעולם המוזיקה החסידית:

                      בטעות

                      מממ

                      ת מנותק
                      ת מנותק
                      תמר מהמרכז
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @תהילוש טעות מכוונת?..... בסדר, אבל זה עדיין טעות... גם אני שומעת שירים שאני הכנסתי לנגן בעצמי (לצערי), אבל לא הייתי בוחרת מראש לשמוע את הסגנון הזה, זה פשוט נכנס כי זה מה שהעולם שומע.

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תמר מהמרכז

                        @תהילוש טעות מכוונת?..... בסדר, אבל זה עדיין טעות... גם אני שומעת שירים שאני הכנסתי לנגן בעצמי (לצערי), אבל לא הייתי בוחרת מראש לשמוע את הסגנון הזה, זה פשוט נכנס כי זה מה שהעולם שומע.

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נחמה'לה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @תמר-מהמרכז
                        כן גם אני לפעמים בשוק מהשירים שאני שומעת...
                        פתאום אני רואה שזה מה זה לא הסגנון שלי...

                        מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נחמה'לה

                          @תמר-מהמרכז
                          כן גם אני לפעמים בשוק מהשירים שאני שומעת...
                          פתאום אני רואה שזה מה זה לא הסגנון שלי...

                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @נחמה-לה נכון. יש ויש.
                          ו @תמר-מהמרכז אני שמה בעצמי תשירים, וזה יהיה רק מה שאני אוהבת ובסגנון שלי. אין כאן מקום לטעות.
                          ברור שיש הרבה סגנונות וכבר מזמן התוודענו לכך וצריך לשים 🤍.

                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב ברוריה

                            הרבה פעמים אני נתקלת בחוסר הבנה של הבדלים שונים של חרדיות על כל גווניה השונים וזה משפיע על כל תחום וגם על תחום המוזיקה כמובן למשל כשיש אנשים שהם דתיים לאומים והם מתוך התעשייה החסידית המוזיקלית זה נורא מבלבל את רוב האנשים הקונפליקטים הפני חרדיים וכאילו מזהים אותם כחלק מהציבור החרדי (אני לא מדברת על מישהו ספציפי שלא יהיה לשון הרע אלא באופן כללי).
                            אני מתכוונת שיש גבול דק מאוד בין כל הזרמים ולפעמים הוא יכול להיות ממש שקוף אפילו לנו לאנשים מבוגרים ולא מבחינים לעיתים מרוב שהתרגלנו כבר להבדלים. כאילו מכניסים לנו לפלייליסט כל מיני סגנונות שלא בטוח רצויים אצלינו ואנחנו כסומים כבר לא מבחינים בין טוב לפחות טוב. מה דעתכם על נושא זה?

                            1001 מנותק
                            1001 מנותק
                            100
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                            #25

                            @ברוריה הבעיה מתחילה בחרדים 'האמיתים' שהתחילו לשיר
                            עם מגזרים אחרים ואז נהיה היתר לשמוע גם אותם.
                            ואם נתחיל לסנן לא ישאר כמעט זמרים שאפשר לשמוע...

                            אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 1001 100

                              @ברוריה הבעיה מתחילה בחרדים 'האמיתים' שהתחילו לשיר
                              עם מגזרים אחרים ואז נהיה היתר לשמוע גם אותם.
                              ואם נתחיל לסנן לא ישאר כמעט זמרים שאפשר לשמוע...

                              אילניתא מנותק
                              אילניתא מנותק
                              אילנית
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @100 נו, ירידת הדורות כפשוטו.

                              "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                              #משפטשאהבתי.

                              1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אילניתא אילנית

                                @100 נו, ירידת הדורות כפשוטו.

                                1001 מנותק
                                1001 מנותק
                                100
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @אילנית הבעיה שקשה לעצור זאת שפתאום זמרים עושים
                                הופעות עם חילונים גברים ונשים ובמקום למחות יש כאלה
                                שהולכים לשם...

                                אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 1001 100

                                  @אילנית הבעיה שקשה לעצור זאת שפתאום זמרים עושים
                                  הופעות עם חילונים גברים ונשים ובמקום למחות יש כאלה
                                  שהולכים לשם...

                                  אילניתא מנותק
                                  אילניתא מנותק
                                  אילנית
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                                  #28

                                  @100 ראה.
                                  אני לא אחראית וידיי כבולות בנוגע לאנשים אחרים.
                                  בעיניינים האלה צריך לנהוג ב- השומר נפשו ירחק מהם.
                                  ואם כל אחד ישמור רק על עצמו- כבר העולם יהיה טוב יותר!

                                  "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                  #משפטשאהבתי.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                    @נחמה-לה נכון. יש ויש.
                                    ו @תמר-מהמרכז אני שמה בעצמי תשירים, וזה יהיה רק מה שאני אוהבת ובסגנון שלי. אין כאן מקום לטעות.
                                    ברור שיש הרבה סגנונות וכבר מזמן התוודענו לכך וצריך לשים 🤍.

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תמר מהמרכז
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @מוכשרת-על צודקת, אבל אני מדברת על שירים של זמרים מסוימים שהיום הם שונים מפעם, וכשהם מוציאים שירים בסגנון אחר אני מורידה ובהתלהבות רבה מכניסה לנגן, רק כשאני שומעת את השירים אני אוחזת שהזמר השתנה ושינה את הסגנון, גם כאלו עם מראה חרדי אותנטי יכולים מאוד לבלבל אותי וככה יוצא שאני שומעת שירים אחרים ממה שמלכתחילה הייתי שומעת.

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                    1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ת תמר מהמרכז

                                      @מוכשרת-על צודקת, אבל אני מדברת על שירים של זמרים מסוימים שהיום הם שונים מפעם, וכשהם מוציאים שירים בסגנון אחר אני מורידה ובהתלהבות רבה מכניסה לנגן, רק כשאני שומעת את השירים אני אוחזת שהזמר השתנה ושינה את הסגנון, גם כאלו עם מראה חרדי אותנטי יכולים מאוד לבלבל אותי וככה יוצא שאני שומעת שירים אחרים ממה שמלכתחילה הייתי שומעת.

                                      1001 מנותק
                                      1001 מנותק
                                      100
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @תמר-מהמרכז אבל עדיין יש זמרים שמורים
                                      כגון הלל פלאי, ארהלה סאמעט,מוטי שטינמץ ויזל .
                                      ויש עוד אבל בזמרים אחרים צריך לבדוק לפי השיר ולא לפי הזמר...

                                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 1001 100

                                        @תמר-מהמרכז אבל עדיין יש זמרים שמורים
                                        כגון הלל פלאי, ארהלה סאמעט,מוטי שטינמץ ויזל .
                                        ויש עוד אבל בזמרים אחרים צריך לבדוק לפי השיר ולא לפי הזמר...

                                        ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תמר מהמרכז
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @100 בטח, אבל כשהם יחליטו לשנות סגנון הם לא יודיעו לך לפני שיעשו את זה.... לכן נכנסים כל מיני שירים בסגנון אחר... לא להאשים אותי....

                                        מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                        1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ.במ מנותק
                                          מ.במ מנותק
                                          מ.ב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          בוודאי שיש היום ירידת הדורות גדולה בנושא....
                                          אני חושבת שכל אחד ישב עם עצמו ויבדוק-איזה סגנון מתאים לו באמת....ולפי זה יתאים ויכניס את השירים לפלייליסט שלו....
                                          ו........
                                          ברור שאפשר למצוא היום גם שירים שהם "גלאט" לגמרי!!!!
                                          ב"ה ככל שהעולם מתקדם גם המוזיקה מתקדמת לטוב ולמוטב.....כל אחד באמת צריך לשמור על עצמו מהטעויות שיכולות לקרות.....

                                          "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול