דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. שתי הצעות ייעול לפורום

שתי הצעות ייעול לפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
8 פוסטים 6 כותבים 365 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
    מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
    מוזיקה אוטנטית
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
    דבר שני
    כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...
    וזה לא נגמר
    אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
    וכן למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לא

    בהצלחה

    אין על יואלי דיקמן !!!!!!

    ר רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • ג מנותק
      ג מנותק
      גילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

      כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...

      יש קטגוריה לפי אומנים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

        בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
        דבר שני
        כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...
        וזה לא נגמר
        אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
        וכן למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לא

        בהצלחה

        ר מנותק
        ר מנותק
        רבקה כהן 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מוזיקה-אוטנטית רעיון חמוד השני.
        רק את הראשון לא כל כך הבנתי... מה רע במה שיש עכשיו.....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

          בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
          דבר שני
          כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...
          וזה לא נגמר
          אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
          וכן למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לא

          בהצלחה

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

          בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח

          באף אתר זה לא בענק יותר. ואם כן - זה קצת מוגזם... זו הנורמה והנה יעידו הלמעלה מ1000 משתמשים באתר שלנו---

          @מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

          אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'

          רעיון נחמד, אבל זה החלטה של המנהלים. במצב כזה עליך לתייג אותם: @ntz , @מוטי-טבק , ו @צור .

          @מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

          למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לא

          @צוות-פיקוח עושים את זה כבר... ואנו רואים לנכון מה למחוק ומה לא.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          מוזיקה אוטנטיתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • רבקהר רבקה

            @מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

            בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח

            באף אתר זה לא בענק יותר. ואם כן - זה קצת מוגזם... זו הנורמה והנה יעידו הלמעלה מ1000 משתמשים באתר שלנו---

            @מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

            אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'

            רעיון נחמד, אבל זה החלטה של המנהלים. במצב כזה עליך לתייג אותם: @ntz , @מוטי-טבק , ו @צור .

            @מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

            למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לא

            @צוות-פיקוח עושים את זה כבר... ואנו רואים לנכון מה למחוק ומה לא.

            מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
            מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
            מוזיקה אוטנטית
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @רבקה אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

            באף אתר זה לא בענק יותר.

            לא אמרתי ענק אבל טיפה להגדיל שיהיה יותר בולט ויהיה יותר נוח

            אין על יואלי דיקמן !!!!!!

            יעקב ה.י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

              @רבקה אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

              באף אתר זה לא בענק יותר.

              לא אמרתי ענק אבל טיפה להגדיל שיהיה יותר בולט ויהיה יותר נוח

              יעקב ה.י מנותק
              יעקב ה.י מנותק
              יעקב ה.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מוזיקה-אוטנטית לא מפריע לאף אחד!!!
              להפך, החבר'ה כבר רגילים, זה לא נול לשנות באמצע החיים ברגע שזה לא מציק!!!!

              אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
              תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • davidovskD מנותק
                davidovskD מנותק
                davidovsk
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                אפשר גם לא להתנתק כל פעם שיוצאים מהאתר ואז לא צריך להתחבר כל פעם מחדש

                "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                ג'רארד ויי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעקב ה.י יעקב ה.

                  @מוזיקה-אוטנטית לא מפריע לאף אחד!!!
                  להפך, החבר'ה כבר רגילים, זה לא נול לשנות באמצע החיים ברגע שזה לא מציק!!!!

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יעקב-ה אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

                  לא מפריע לאף אחד!!!

                  עובדה שזה כן מפריע לאיי-מי אם זה מפריע לה בכל אופן....
                  בכל אופן אין מה להתדיין על זה. זה לא הולך להשתנות.

                  @דוד-ישראלי אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:

                  אפשר גם לא להתנתק כל פעם שיוצאים מהאתר ואז לא צריך להתחבר כל פעם מחדש

                  ואם זה כמה אחים על אותו מחשב או לחילופין אחד שרוצה לצאת - אז כנראה שזה לא רלוונטי.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות
                  תגובה
                  • תגובה כנושא
                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                  • מהישן לחדש
                  • מהחדש לישן
                  • הכי הרבה הצבעות


                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • לא נקרא 0
                  • פוסטים אחרונים
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • שליחת פנייה לניהול