שתי הצעות ייעול לפורום
-
בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
דבר שני
כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...
וזה לא נגמר
אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
וכן למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לאבהצלחה
-
@מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...
יש קטגוריה לפי אומנים
-
בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
דבר שני
כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...
וזה לא נגמר
אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
וכן למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לאבהצלחה
@מוזיקה-אוטנטית רעיון חמוד השני.
רק את הראשון לא כל כך הבנתי... מה רע במה שיש עכשיו..... -
בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
דבר שני
כיום המצב שכל בוקר כל אחד יכול לפתוח אשכול על כל זמר - יוצר - מלחין - אורגניסט וכו' וכו' אפי' אנונימיים לחלוטין שאף אחד כמעט לא מכיר , והכותרת היא כמובן "כאן תעלו את כל החומר שיש לכם על ...
וזה לא נגמר
אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
וכן למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לאבהצלחה
@מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
באף אתר זה לא בענק יותר. ואם כן - זה קצת מוגזם... זו הנורמה והנה יעידו הלמעלה מ1000 משתמשים באתר שלנו---
@מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
רעיון נחמד, אבל זה החלטה של המנהלים. במצב כזה עליך לתייג אותם: @ntz , @מוטי-טבק , ו @צור .
@מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לא
@צוות-פיקוח עושים את זה כבר... ואנו רואים לנכון מה למחוק ומה לא.
-
@מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
בהתחברות להגדיל את שתי הקישורים : הרשמה/ התחברות , שיהיה יותר נוח
באף אתר זה לא בענק יותר. ואם כן - זה קצת מוגזם... זו הנורמה והנה יעידו הלמעלה מ1000 משתמשים באתר שלנו---
@מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
אז הצעתי היא לקבץ את כל האשכולות האלה תחת קטגוריה מסודרת שתיקרא וויקיפדיה או כל שם שתרצו ולחלק בתוכה לזמרים - מלחינים וכו'
רעיון נחמד, אבל זה החלטה של המנהלים. במצב כזה עליך לתייג אותם: @ntz , @מוטי-טבק , ו @צור .
@מוזיקה-אוטנטית אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
למחוק אשכולות כאלה שיש בהם 2- 3 פוסטים שבדרך כלל כוללים את השאלה "מי זה " והאם הוא טוב או לא
@צוות-פיקוח עושים את זה כבר... ואנו רואים לנכון מה למחוק ומה לא.
@רבקה אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
באף אתר זה לא בענק יותר.
לא אמרתי ענק אבל טיפה להגדיל שיהיה יותר בולט ויהיה יותר נוח
-
@רבקה אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
באף אתר זה לא בענק יותר.
לא אמרתי ענק אבל טיפה להגדיל שיהיה יותר בולט ויהיה יותר נוח
@מוזיקה-אוטנטית לא מפריע לאף אחד!!!
להפך, החבר'ה כבר רגילים, זה לא נול לשנות באמצע החיים ברגע שזה לא מציק!!!! -
@מוזיקה-אוטנטית לא מפריע לאף אחד!!!
להפך, החבר'ה כבר רגילים, זה לא נול לשנות באמצע החיים ברגע שזה לא מציק!!!!@יעקב-ה אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
לא מפריע לאף אחד!!!
עובדה שזה כן מפריע לאיי-מי אם זה מפריע לה בכל אופן....
בכל אופן אין מה להתדיין על זה. זה לא הולך להשתנות.@דוד-ישראלי אמר בשתי הצעות ייעול לפורום:
אפשר גם לא להתנתק כל פעם שיוצאים מהאתר ואז לא צריך להתחבר כל פעם מחדש
ואם זה כמה אחים על אותו מחשב או לחילופין אחד שרוצה לצאת - אז כנראה שזה לא רלוונטי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות