דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שלמה רג'ה

שלמה רג'ה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
144 פוסטים 41 כותבים 18.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלמה אש שלמה א

    @יעקב-ה תראפיה ושלמה רג ה - שמיים.mp3 תעודת זהות _ קצת עליי... .mp3 תהיה איתי - רג'ה.mp3 שלמה רג'ה ושלמה הלשטוק - מטאפורה.mp3 שלמה רג'ה ונתנאל נעמי - אש רוקדת.mp3 שלמה רג ה, שלמה הלשטוק - עוד קצת.mp3 שלמה רג ה - תהיה איתי.mp3 שלמה הלשטוק & רג'ה - קול זעקה.mp3 רג'ה.aac רג'ה שקט.mp3 רג'ה שקט.aac רג'ה מי לי.mp3 רג'ה מחיאות כפיים.mp3 רג'ה מארח את אלעד סופר - גם כי אלך.mp3 רג'ה מארח את אלעד סופר - גם כי אלך(0).mp3 רג'ה ילדים אבודים.mp3 רג'ה טוני מי לי.mp3 רג'ה וצ'אבי מאן - קוואבנגה.mp3 רג'ה ולוקץ' - בחייך.mp3 רג'ה הראיני את מראייך.mp3 רג'ה x ליברה x אלדן - זה הזמן.mp3 רג'ה x ליברה - ככה אני חי _ Libra x Raja- That's How I Live.mp3 רג'ה x ליברה - ככה אני חי _ Libra x Raja- That's How I Live(0).mp3 רג'ה _ צ'אבי מאן - וייב.mp3 רג'ה _ צ'אבי מאן - וייב(0).mp3 רג'ה _ לוקץ' - #בחייך 😉(0).mp3 רג'ה - שקט.mp3 רג'ה - על אמת(0).mp3 רג'ה - עוד כוס קפה במז'יבוז'.mp3 רג'ה - ילדים אבודים.mp3 רג'ה - ילדים אבודים(0).mp3 רג'ה - התפילה שלי.mp3 רג'ה - התפילה שלי(0).mp3 רג'ה ברוך השם (עם ליברה ועידן רז).mp3 רג'ה ברוך השם (עם ליברה ועידן רז)(0).mp3 רג'ה - בלי משמעות.mp3 רג'ה - בלי משמעות(0).mp3 רג'ה - בלי משמעות [Remix Dj Evi Segal - רמיקס די ג'יי אבי סגל].mp3 רג'ה - בול בזמן.mp3 רג'ה - אוטוטו.mp3 רג'ה - #עלאמת.mp3 רג'ה - מדברים עלי.mp3 רג'ה - מדברים עלי(0).mp3 רג׳ה - עץ או פאלי _ מארח את ליברה.mp3 מקלט.mp3 מהמרחקים.mp3 לסרי x רג'ה x ליברה- איזי _ Lasri x Raja x Libra- Eazy.mp3 לסרי x רג'ה x ליברה- איזי _ Lasri x Raja x Libra- Eazy(0).mp3 לא יכול עם מבוא הדודאים.mp3 ([[error:parse-error]]) טוני ג'ינו שלמה רג'ה מי לי.aac הוציאה ממסגר.mp3 הוציאה ממסגר(0).mp3 בראללה- צ'אבימן ובמבינו x רג'ה Brallah- Xaviman & Bambino x Raja.mp3 בראללה- צ'אבימן ובמבינו x רג'ה -- Brallah- Xaviman & Bambino x Raja.mp3 אלימלך כהן - רגע לנשימה (אוהד כהן _ שלמה רג׳ה).mp3 אוהד כהן - געלט (מארח את רג'ה) _ OHAD - Gelt (ft. Raja).mp3 אביחי בן חמו מארח את רג'ה -פאלי.mp3 Raja ft. Lil Kk - Shwaya Shwaya.mp3


    • הכל בדרייב*** https://drive.google.com/drive/folders/1*****u36bFNDmUnDSPP_o7Q3ANMGiFH1yV-2B
      להוריד כוכביות
    1001 מנותק
    1001 מנותק
    100
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @שלמה-א מטורף כמה שירים...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • שלמה אש שלמה א

      @יעקב-ה תראפיה ושלמה רג ה - שמיים.mp3 תעודת זהות _ קצת עליי... .mp3 תהיה איתי - רג'ה.mp3 שלמה רג'ה ושלמה הלשטוק - מטאפורה.mp3 שלמה רג'ה ונתנאל נעמי - אש רוקדת.mp3 שלמה רג ה, שלמה הלשטוק - עוד קצת.mp3 שלמה רג ה - תהיה איתי.mp3 שלמה הלשטוק & רג'ה - קול זעקה.mp3 רג'ה.aac רג'ה שקט.mp3 רג'ה שקט.aac רג'ה מי לי.mp3 רג'ה מחיאות כפיים.mp3 רג'ה מארח את אלעד סופר - גם כי אלך.mp3 רג'ה מארח את אלעד סופר - גם כי אלך(0).mp3 רג'ה ילדים אבודים.mp3 רג'ה טוני מי לי.mp3 רג'ה וצ'אבי מאן - קוואבנגה.mp3 רג'ה ולוקץ' - בחייך.mp3 רג'ה הראיני את מראייך.mp3 רג'ה x ליברה x אלדן - זה הזמן.mp3 רג'ה x ליברה - ככה אני חי _ Libra x Raja- That's How I Live.mp3 רג'ה x ליברה - ככה אני חי _ Libra x Raja- That's How I Live(0).mp3 רג'ה _ צ'אבי מאן - וייב.mp3 רג'ה _ צ'אבי מאן - וייב(0).mp3 רג'ה _ לוקץ' - #בחייך 😉(0).mp3 רג'ה - שקט.mp3 רג'ה - על אמת(0).mp3 רג'ה - עוד כוס קפה במז'יבוז'.mp3 רג'ה - ילדים אבודים.mp3 רג'ה - ילדים אבודים(0).mp3 רג'ה - התפילה שלי.mp3 רג'ה - התפילה שלי(0).mp3 רג'ה ברוך השם (עם ליברה ועידן רז).mp3 רג'ה ברוך השם (עם ליברה ועידן רז)(0).mp3 רג'ה - בלי משמעות.mp3 רג'ה - בלי משמעות(0).mp3 רג'ה - בלי משמעות [Remix Dj Evi Segal - רמיקס די ג'יי אבי סגל].mp3 רג'ה - בול בזמן.mp3 רג'ה - אוטוטו.mp3 רג'ה - #עלאמת.mp3 רג'ה - מדברים עלי.mp3 רג'ה - מדברים עלי(0).mp3 רג׳ה - עץ או פאלי _ מארח את ליברה.mp3 מקלט.mp3 מהמרחקים.mp3 לסרי x רג'ה x ליברה- איזי _ Lasri x Raja x Libra- Eazy.mp3 לסרי x רג'ה x ליברה- איזי _ Lasri x Raja x Libra- Eazy(0).mp3 לא יכול עם מבוא הדודאים.mp3 ([[error:parse-error]]) טוני ג'ינו שלמה רג'ה מי לי.aac הוציאה ממסגר.mp3 הוציאה ממסגר(0).mp3 בראללה- צ'אבימן ובמבינו x רג'ה Brallah- Xaviman & Bambino x Raja.mp3 בראללה- צ'אבימן ובמבינו x רג'ה -- Brallah- Xaviman & Bambino x Raja.mp3 אלימלך כהן - רגע לנשימה (אוהד כהן _ שלמה רג׳ה).mp3 אוהד כהן - געלט (מארח את רג'ה) _ OHAD - Gelt (ft. Raja).mp3 אביחי בן חמו מארח את רג'ה -פאלי.mp3 Raja ft. Lil Kk - Shwaya Shwaya.mp3


      • הכל בדרייב*** https://drive.google.com/drive/folders/1*****u36bFNDmUnDSPP_o7Q3ANMGiFH1yV-2B
        להוריד כוכביות
      יעקב ה.י מנותק
      יעקב ה.י מנותק
      יעקב ה.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @שלמה-א אבל למה זה לא עובד הקישורים?

      אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
      תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • הללויהה מנותק
        הללויהה מנותק
        הללויה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        אני יספר משהו...
        ממש בתחילת הקורונה (מיד אחרי פסח) הייתי נעול בבית מסויים, לבד. אני ומחשב. על המחשב, בין חמישים ג'יגה של מוזיקה היו לי שני שירים שלו ("בלי משמעות" ו"#עלאמת") ואני מעיד, שמעתי אותם אולי אלף פעמים. ימים שלמים בלופ שלא נגמר. המילים הנוקבות האלה! השירה שמגיעה מהלב ונכנסת ללב בלי הנדוסים מכל סוג, וואו!
        לא היה לי שם אינטרנט, לא יכלתי להשיג עוד שירים שלו, אבל בהמשך, כשהשגתי אינטרנט והורדתי את שאר השירים שלו שמעתי אותם בערך פעמיים, זהו.
        מה אני בא להגיד? כנראה כיוון שהיה לי רק שתיים יכלתי להתרכז בתוכן, ברגע שיש יותר מידי - זה נהיה בעיה.
        סתם מוסר השכל קטן.

        יעקב ה.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • הללויהה הללויה

          אני יספר משהו...
          ממש בתחילת הקורונה (מיד אחרי פסח) הייתי נעול בבית מסויים, לבד. אני ומחשב. על המחשב, בין חמישים ג'יגה של מוזיקה היו לי שני שירים שלו ("בלי משמעות" ו"#עלאמת") ואני מעיד, שמעתי אותם אולי אלף פעמים. ימים שלמים בלופ שלא נגמר. המילים הנוקבות האלה! השירה שמגיעה מהלב ונכנסת ללב בלי הנדוסים מכל סוג, וואו!
          לא היה לי שם אינטרנט, לא יכלתי להשיג עוד שירים שלו, אבל בהמשך, כשהשגתי אינטרנט והורדתי את שאר השירים שלו שמעתי אותם בערך פעמיים, זהו.
          מה אני בא להגיד? כנראה כיוון שהיה לי רק שתיים יכלתי להתרכז בתוכן, ברגע שיש יותר מידי - זה נהיה בעיה.
          סתם מוסר השכל קטן.

          יעקב ה.י מנותק
          יעקב ה.י מנותק
          יעקב ה.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @הללויה גם אני שמעתי את השירים שלו אלפי פעמים, ואני כל היום מזמזם אותם.
          אני מת עליו!!!

          אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
          תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • עמוד חשמלע מנותק
            עמוד חשמלע מנותק
            עמוד חשמל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            אין עליו

            הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • עמוד חשמלע עמוד חשמל

              אין עליו

              הודיהה מנותק
              הודיהה מנותק
              הודיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              זמר אלוףףף ברמות, מישהו יודע מי זה ליברה ששר עם רגה?

              1001 שלמה אש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • עמוד חשמלע מנותק
                עמוד חשמלע מנותק
                עמוד חשמל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                ליברה זה זמר ששר איתו הרבה שירים

                הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • הודיהה הודיה

                  זמר אלוףףף ברמות, מישהו יודע מי זה ליברה ששר עם רגה?

                  1001 מנותק
                  1001 מנותק
                  100
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @הודיה לא מהציבור שלנו.
                  נראה חילוני.

                  הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • עמוד חשמלע עמוד חשמל

                    ליברה זה זמר ששר איתו הרבה שירים

                    הודיהה מנותק
                    הודיהה מנותק
                    הודיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1001 100

                      @הודיה לא מהציבור שלנו.
                      נראה חילוני.

                      הודיהה מנותק
                      הודיהה מנותק
                      הודיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @100 יש לך תמונה?

                      1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הודיהה הודיה

                        זמר אלוףףף ברמות, מישהו יודע מי זה ליברה ששר עם רגה?

                        שלמה אש מנותק
                        שלמה אש מנותק
                        שלמה א
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @הודיה אמר בשלמה רג'ה:

                        זמר אלוףףף ברמות, מישהו יודע מי זה ליברה ששר עם רגה?

                        קוראים לו שגיב ליברה הוא חילוני

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • הודיהה הודיה

                          @100 יש לך תמונה?

                          1001 מנותק
                          1001 מנותק
                          100
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @הודיה https://youtu.be/gu3bsXH3ynY?list=PLwKSHbFeLTKr8i7DOjwg2wdQjQGVqQfQI
                          בדקה וחמישים שניות רואים אותו.
                          מקוה שהצלחת לראות אין לי תמונה אחרת.

                          שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יעקב ה.י מנותק
                            יעקב ה.י מנותק
                            יעקב ה.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            גם יש לו שיר עם טוני, מי לי קוראים לשיר, גם לא נראה לי חרדי.
                            ונראה לי רג'ה עצמו דתי, ודווקא הוא עף אצל החילונים הרבה יותר מהחרדים...

                            אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                            תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 1001 100

                              @הודיה https://youtu.be/gu3bsXH3ynY?list=PLwKSHbFeLTKr8i7DOjwg2wdQjQGVqQfQI
                              בדקה וחמישים שניות רואים אותו.
                              מקוה שהצלחת לראות אין לי תמונה אחרת.

                              שלמה אש מנותק
                              שלמה אש מנותק
                              שלמה א
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה א
                              #19

                              @100 אמר בשלמה רג'ה:

                              @הודיה https://youtu.be/gu3bsXH3ynY?list=PLwKSHbFeLTKr8i7DOjwg2wdQjQGVqQfQI
                              בדקה וחמישים שניות רואים אותו.
                              מקוה שהצלחת לראות אין לי תמונה אחרת.

                              לא צריך בדקה וחמישים ושבע הוא נמצא בחצי מהקליפ, זה הזמר השמן [בהשוואה לרג'ה שהוא מקל]

                              הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שלמה אש שלמה א

                                @100 אמר בשלמה רג'ה:

                                @הודיה https://youtu.be/gu3bsXH3ynY?list=PLwKSHbFeLTKr8i7DOjwg2wdQjQGVqQfQI
                                בדקה וחמישים שניות רואים אותו.
                                מקוה שהצלחת לראות אין לי תמונה אחרת.

                                לא צריך בדקה וחמישים ושבע הוא נמצא בחצי מהקליפ, זה הזמר השמן [בהשוואה לרג'ה שהוא מקל]

                                הודיהה מנותק
                                הודיהה מנותק
                                הודיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה
                                #20

                                @שלמה-א כן ראיתי תודה רבה, רגה דתי הוא גר במעלותתתת
                                אפשר את השיר עוד כוס קפה לשמיעה????

                                1001 שלמה אש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • הודיהה הודיה

                                  @שלמה-א כן ראיתי תודה רבה, רגה דתי הוא גר במעלותתתת
                                  אפשר את השיר עוד כוס קפה לשמיעה????

                                  1001 מנותק
                                  1001 מנותק
                                  100
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21
                                  פוסט זה נמחק!
                                  הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 1001 100

                                    פוסט זה נמחק!

                                    הודיהה מנותק
                                    הודיהה מנותק
                                    הודיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @100 אני צריכה את זה בקובץ של MP3 לשמיעה להורדה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הודיהה הודיה

                                      @שלמה-א כן ראיתי תודה רבה, רגה דתי הוא גר במעלותתתת
                                      אפשר את השיר עוד כוס קפה לשמיעה????

                                      שלמה אש מנותק
                                      שלמה אש מנותק
                                      שלמה א
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      @הודיה אמר בשלמה רג'ה:

                                      @שלמה-א כן ראיתי תודה רבה, רגה דתי הוא גר במעלותתתת
                                      אפשר את השיר עוד כוס קפה לשמיעה????

                                      רג'ה - עוד כוס קפה במז'יבוז'.mp3

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
                                      • שלמה אש שלמה א

                                        @הודיה אמר בשלמה רג'ה:

                                        @שלמה-א כן ראיתי תודה רבה, רגה דתי הוא גר במעלותתתת
                                        אפשר את השיר עוד כוס קפה לשמיעה????

                                        רג'ה - עוד כוס קפה במז'יבוז'.mp3

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        @שלמה-א שלמה א אתה אולי יכול לעלות את כל השירים ששמת למעלה בדרייב או בסוגי שליחות אחרות בבקשה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אפרתא מנותק
                                          אפרתא מנותק
                                          אפרת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          @רבקה האלופה הכינה ראיון איתו!!!!!
                                          https://miktzav.com/topic/3798/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%95%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%95%D7%94%D7%99%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%A8%D7%92-%D7%94

                                          בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                          אייל גלבוע

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול