-
אני יספר משהו...
ממש בתחילת הקורונה (מיד אחרי פסח) הייתי נעול בבית מסויים, לבד. אני ומחשב. על המחשב, בין חמישים ג'יגה של מוזיקה היו לי שני שירים שלו ("בלי משמעות" ו"#עלאמת") ואני מעיד, שמעתי אותם אולי אלף פעמים. ימים שלמים בלופ שלא נגמר. המילים הנוקבות האלה! השירה שמגיעה מהלב ונכנסת ללב בלי הנדוסים מכל סוג, וואו!
לא היה לי שם אינטרנט, לא יכלתי להשיג עוד שירים שלו, אבל בהמשך, כשהשגתי אינטרנט והורדתי את שאר השירים שלו שמעתי אותם בערך פעמיים, זהו.
מה אני בא להגיד? כנראה כיוון שהיה לי רק שתיים יכלתי להתרכז בתוכן, ברגע שיש יותר מידי - זה נהיה בעיה.
סתם מוסר השכל קטן. -
אני יספר משהו...
ממש בתחילת הקורונה (מיד אחרי פסח) הייתי נעול בבית מסויים, לבד. אני ומחשב. על המחשב, בין חמישים ג'יגה של מוזיקה היו לי שני שירים שלו ("בלי משמעות" ו"#עלאמת") ואני מעיד, שמעתי אותם אולי אלף פעמים. ימים שלמים בלופ שלא נגמר. המילים הנוקבות האלה! השירה שמגיעה מהלב ונכנסת ללב בלי הנדוסים מכל סוג, וואו!
לא היה לי שם אינטרנט, לא יכלתי להשיג עוד שירים שלו, אבל בהמשך, כשהשגתי אינטרנט והורדתי את שאר השירים שלו שמעתי אותם בערך פעמיים, זהו.
מה אני בא להגיד? כנראה כיוון שהיה לי רק שתיים יכלתי להתרכז בתוכן, ברגע שיש יותר מידי - זה נהיה בעיה.
סתם מוסר השכל קטן. -
@הודיה https://youtu.be/gu3bsXH3ynY?list=PLwKSHbFeLTKr8i7DOjwg2wdQjQGVqQfQI
בדקה וחמישים שניות רואים אותו.
מקוה שהצלחת לראות אין לי תמונה אחרת. -
-
א אייצ'ית העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
-
@שלמה-א כן ראיתי תודה רבה, רגה דתי הוא גר במעלותתתת
אפשר את השיר עוד כוס קפה לשמיעה????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות