שירים בסעודה שלישית
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
@תמי אני רוצה לשאול שאלה יותר מעמיקה למה בסעודת בלילה או בבוקר אתה לא שואל שאלה כזאת רק בסעודה שלישית אז כנראה שבסעודה שלישית זה משהו יותר מרומם אז לכן נראה לי שכן צריכים לשיר שירים יותר עתיקים כל אחד מבית אבא
אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...
@תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
@תמי אני רוצה לשאול שאלה יותר מעמיקה למה בסעודת בלילה או בבוקר אתה לא שואל שאלה כזאת רק בסעודה שלישית אז כנראה שבסעודה שלישית זה משהו יותר מרומם אז לכן נראה לי שכן צריכים לשיר שירים יותר עתיקים כל אחד מבית אבא
אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...
גם אצלנו אבל בסגנון שונה לדוג' -מתי ווען,איך גלייב ,דעווענען וכו' וזו גם התשובה מה הבעיה לשיר את חושב על ירושליים אין בזה בעיה פשוט זה לא מתאים אצלינו למרות שביום יום זה עובר בלי בעיה.
-
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)@100 אמר בשירים בסעודה שלישית:
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)בעיני אני לא רואה בזה שום בעיה. כול עוד זה שיר מרומם, אז למה לא?
-
@תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:
אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...
כן נכון לזה התכוונתי כי בלילה ובבוקר זה יותר קליל שרים גם שירים חדשים ואפי' מודרניים אבל בסעודה שלישית לא
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
@תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:
אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...
כן נכון לזה התכוונתי כי בלילה ובבוקר זה יותר קליל שרים גם שירים חדשים ואפי' מודרניים אבל בסעודה שלישית לא
דווקא אצלינו בליילה זה הכי כבד שרים איזה 10 פעמים קה ריבון את כל הגרסאות של מרדכי בן דוד וכל מה שעוד יש.
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
@תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:
אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...
כן נכון לזה התכוונתי כי בלילה ובבוקר זה יותר קליל שרים גם שירים חדשים ואפי' מודרניים אבל בסעודה שלישית לא
דווקא אצלינו בליילה זה הכי כבד שרים איזה 10 פעמים קה ריבון את כל הגרסאות של מרדכי בן דוד וכל מה שעוד יש.
-
@חסיד-אוטנטי נכון אבל עוד פעם בלילה זה שירים יותר קלילים סגנון קומזיץ שכולם מתחברים ביחד בשונה מס"ג שזה יותר שירים עם רגש ככה זה לפי דעתי אבל כל אחד עם הסיגנון שלו
@צבי-מני דווקא אצלינו הכי!! כיף לשיר בסעודה שלישית יש את כל השירי רגש החסידים הישנים והחדשים וזה בהחלט זמן של התעלות,
-
@ידידיה אמר בשירים בסעודה שלישית:
מה הבעיה לשיר את השיר הזה?
אין צורך להתעכב דווקא על "חושב על ירושלים"
מדובר על שירים שהם לא בגדר 'שירי סעודה שלישית' -
-
-
@חסיד-אוטנטי בסגנון של שירים עתיקים עכ"פ אצל החסידים אני יודע כל מיני שירים של האדמורים הקודמים וכו' מי שיודע יודע
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין
מעניין לעניין באותו עניין:
פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה!
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין
מעניין לעניין באותו עניין:
פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה!
-
טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין
מעניין לעניין באותו עניין:
פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה!
@הללויה זה נקודה נכונה למחשבה מה זה שיר ישן האם זה קשור למלחמת העולם השניה או למשהו אחר כי יש צדדים לכאן ולכאן לדוגמא שירים של חיים בנט כמו והערב והאר עינינו יהא רעוה שזה שמעתי שרים בהרבה חצרות החסידים ששרים שמה רק שירים עתיקים אז למי שיש לו תשובה מה זה שיר עתיק ומה לא
-
טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות