שירים בסעודה שלישית
-
@ידידיה אמר בשירים בסעודה שלישית:
מה הבעיה לשיר את השיר הזה?
אין צורך להתעכב דווקא על "חושב על ירושלים"
מדובר על שירים שהם לא בגדר 'שירי סעודה שלישית' -
-
-
@חסיד-אוטנטי בסגנון של שירים עתיקים עכ"פ אצל החסידים אני יודע כל מיני שירים של האדמורים הקודמים וכו' מי שיודע יודע
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין
מעניין לעניין באותו עניין:
פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה!
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין
מעניין לעניין באותו עניין:
פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה!
-
טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!
-
@צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:
כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין
מעניין לעניין באותו עניין:
פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה!
@הללויה זה נקודה נכונה למחשבה מה זה שיר ישן האם זה קשור למלחמת העולם השניה או למשהו אחר כי יש צדדים לכאן ולכאן לדוגמא שירים של חיים בנט כמו והערב והאר עינינו יהא רעוה שזה שמעתי שרים בהרבה חצרות החסידים ששרים שמה רק שירים עתיקים אז למי שיש לו תשובה מה זה שיר עתיק ומה לא
-
טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!
-
אני מתכוון שבסעודה שלישית השירים שונים אבל זה היה נשמע
מוזר שיר פחות קדוש נגיד מכל הנחלים.... לא שמתם לב??? -
אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
שזה הכי מדבר אלי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות