דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים בסעודה שלישית

שירים בסעודה שלישית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
77 פוסטים 16 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ידידיהי ידידיה

    פוסט זה נמחק!

    צבי מניצ מנותק
    צבי מניצ מנותק
    צבי מני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #27
    פוסט זה נמחק!
    ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צבי מניצ צבי מני

      פוסט זה נמחק!

      ידידיהי מנותק
      ידידיהי מנותק
      ידידיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #28

      @צבי-מני בסעודה שלישית שרים שירי אמונה ושירי נשמה בין השאר את קה ריבון וכו'

      צבי מניצ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ידידיהי ידידיה

        @צבי-מני בסעודה שלישית שרים שירי אמונה ושירי נשמה בין השאר את קה ריבון וכו'

        צבי מניצ מנותק
        צבי מניצ מנותק
        צבי מני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @ידידיה אוקיי בדיוק לזה התכוונתי ככה נראה לי

        ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צבי מניצ צבי מני

          @ידידיה אוקיי בדיוק לזה התכוונתי ככה נראה לי

          ידידיהי מנותק
          ידידיהי מנותק
          ידידיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #30
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הללויהה מנותק
            הללויהה מנותק
            הללויה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

            כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

            מעניין לעניין באותו עניין:
            פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
            למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
            ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה! 🤒

            ידידיהי צבי מניצ 2 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • הללויהה הללויה

              @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

              כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

              מעניין לעניין באותו עניין:
              פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
              למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
              ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה! 🤒

              ידידיהי מנותק
              ידידיהי מנותק
              ידידיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @הללויה לא יודע אצלינו שרים בעיקר שירי נשמה וניגונים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הללויהה הללויה

                  @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

                  כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

                  מעניין לעניין באותו עניין:
                  פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
                  למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
                  ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה! 🤒

                  צבי מניצ מנותק
                  צבי מניצ מנותק
                  צבי מני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @הללויה זה נקודה נכונה למחשבה מה זה שיר ישן האם זה קשור למלחמת העולם השניה או למשהו אחר כי יש צדדים לכאן ולכאן לדוגמא שירים של חיים בנט כמו והערב והאר עינינו יהא רעוה שזה שמעתי שרים בהרבה חצרות החסידים ששרים שמה רק שירים עתיקים אז למי שיש לו תשובה מה זה שיר עתיק ומה לא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                    טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!

                    ידידיהי מנותק
                    ידידיהי מנותק
                    ידידיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @חסיד-אוטנטי אנחנו לא באנו לחייב באנו להתיעץ

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • 1001 מנותק
                      1001 מנותק
                      100
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      אני מתכוון שבסעודה שלישית השירים שונים אבל זה היה נשמע
                      מוזר שיר פחות קדוש נגיד מכל הנחלים.... לא שמתם לב???

                      ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 1001 100

                        אני מתכוון שבסעודה שלישית השירים שונים אבל זה היה נשמע
                        מוזר שיר פחות קדוש נגיד מכל הנחלים.... לא שמתם לב???

                        ידידיהי מנותק
                        ידידיהי מנותק
                        ידידיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @100 ברור שהשירים שונים
                        בסעודה שלישית שרים שירים שקטים שרים לנשמה

                        1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ידידיהי ידידיה

                          @100 ברור שהשירים שונים
                          בסעודה שלישית שרים שירים שקטים שרים לנשמה

                          1001 מנותק
                          1001 מנותק
                          100
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                          #38

                          @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
                          אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

                          ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שרי 0ש מנותק
                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
                            שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
                            שזה הכי מדבר אלי...

                            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                            ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרי 0ש שרי 0

                              אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
                              שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
                              שזה הכי מדבר אלי...

                              ידידיהי מנותק
                              ידידיהי מנותק
                              ידידיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                              #40

                              @שרי-0 ברור שירים שקטים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 1001 100

                                @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
                                אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

                                ידידיהי מנותק
                                ידידיהי מנותק
                                ידידיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 1001 100

                                  לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                  של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                  צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                  בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמר מהמרכז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                  לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                  של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                  צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                  בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                  אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                  ידידיהי זברהז 1001 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ת תמר מהמרכז

                                    @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                    לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                    של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                    צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                    בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                    אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                                    ידידיהי מנותק
                                    ידידיהי מנותק
                                    ידידיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

                                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ידידיהי ידידיה

                                      @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמר מהמרכז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #44

                                      @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                      ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ת תמר מהמרכז

                                        @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                        לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                        של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                        צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                        בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                        אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                                        זברהז מנותק
                                        זברהז מנותק
                                        זברה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        @תמר-מהמרכז אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                        אז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר,

                                        למה מוזר??
                                        אין חוק שקובע מה לשיר בסעודה שלישית,
                                        כל אחד ישיר מה שמתאים לו.
                                        אצלנו שרים מכל הבא ליד...

                                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ת תמר מהמרכז

                                          @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                                          ידידיהי מנותק
                                          ידידיהי מנותק
                                          ידידיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?

                                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול