דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים בסעודה שלישית

שירים בסעודה שלישית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
77 פוסטים 16 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1001 מנותק
    1001 מנותק
    100
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #36

    אני מתכוון שבסעודה שלישית השירים שונים אבל זה היה נשמע
    מוזר שיר פחות קדוש נגיד מכל הנחלים.... לא שמתם לב???

    ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 1001 100

      אני מתכוון שבסעודה שלישית השירים שונים אבל זה היה נשמע
      מוזר שיר פחות קדוש נגיד מכל הנחלים.... לא שמתם לב???

      ידידיהי מנותק
      ידידיהי מנותק
      ידידיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #37

      @100 ברור שהשירים שונים
      בסעודה שלישית שרים שירים שקטים שרים לנשמה

      1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ידידיהי ידידיה

        @100 ברור שהשירים שונים
        בסעודה שלישית שרים שירים שקטים שרים לנשמה

        1001 מנותק
        1001 מנותק
        100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
        #38

        @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
        אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

        ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שרי 0ש מנותק
          שרי 0ש מנותק
          שרי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #39

          אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
          שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
          שזה הכי מדבר אלי...

          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

          ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שרי 0ש שרי 0

            אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
            שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
            שזה הכי מדבר אלי...

            ידידיהי מנותק
            ידידיהי מנותק
            ידידיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
            #40

            @שרי-0 ברור שירים שקטים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 1001 100

              @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
              אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

              ידידיהי מנותק
              ידידיהי מנותק
              ידידיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #41
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 1001 100

                לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                ת מנותק
                ת מנותק
                תמר מהמרכז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #42

                @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                ידידיהי זברהז 1001 3 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ת תמר מהמרכז

                  @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                  לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                  של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                  צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                  בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                  אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                  ידידיהי מנותק
                  ידידיהי מנותק
                  ידידיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #43

                  @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ידידיהי ידידיה

                    @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמר מהמרכז
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #44

                    @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                    ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ת תמר מהמרכז

                      @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                      לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                      של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                      צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                      בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                      אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                      זברהז מנותק
                      זברהז מנותק
                      זברה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #45

                      @תמר-מהמרכז אמר בשירים בסעודה שלישית:

                      אז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר,

                      למה מוזר??
                      אין חוק שקובע מה לשיר בסעודה שלישית,
                      כל אחד ישיר מה שמתאים לו.
                      אצלנו שרים מכל הבא ליד...

                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ת תמר מהמרכז

                        @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                        ידידיהי מנותק
                        ידידיהי מנותק
                        ידידיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #46

                        @תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?

                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ידידיהי ידידיה

                          @תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמר מהמרכז
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #47

                          @ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                          ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תמר מהמרכז

                            @ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...

                            ידידיהי מנותק
                            ידידיהי מנותק
                            ידידיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #48

                            @תמר-מהמרכז לא
                            רק אמרתי שהוא טיפה רועש
                            ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה

                            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ידידיהי ידידיה

                              @תמר-מהמרכז לא
                              רק אמרתי שהוא טיפה רועש
                              ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה

                              ת מנותק
                              ת מנותק
                              תמר מהמרכז
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #49

                              @ידידיה כששומעים אותו עם המוזיקה הוא רועש, אבל דווקא אני ממש בונה על השיר הזה השבוע בסעודה שלישית... איך שהוא זה נראה לי שקט כזה ויפה כששרים אותו לבד בערב, סגנון של "אילו היה לי כח הייתי יוצא לשוק ומכריז שבת היום לה'"... (סתם ככה, של מי השיר הזה? מאיפה הוא? רק אצלנו שרים אותו?)

                              מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 1001 100

                                לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #50

                                @100 אם תשיר את השיר הזה עם חברה' שלא מכירים את השיר אז זה יכול להיות מביך אבל אם מכירים אז כן

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תמר מהמרכז

                                  @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                  לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                  של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                  צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                  בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                  אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                                  1001 מנותק
                                  1001 מנותק
                                  100
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                                  #51

                                  @תמר-מהמרכז זה בול מה שעבר לי בראש👍
                                  והשיר אילו היה לי כח זה שיר עם מנגינה של ידיד נפש
                                  ואצל החסידים השיר יותר ידוע והחסידים שבנינו יעידו על כך
                                  (או שאני טועה) יש כאן קישור למלא שירים חסידים https://he.wikisource.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9D
                                  וכאן לשיר אילו היה לי כח...https://www.youtube.com/watch?v=qHYgQQxFtCY
                                  ואנחנו שרים אותו כל שבת רובם לא מכירים (שרים)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #52

                                    אני חושב ששבת זה לא זמן לשיר סתם,
                                    זה זמן לשיר שירים יחודיים שמרוממים את הנפש.
                                    (היכל הנגינה הוא לפני רוח הקודש או נבואה אם אני לא טועה)
                                    ולכן צריך לשיר שירים שראויים לשבת (לא נראה לי שיש מי שישיר שירים של ישי ריבו לדוג' בשבת גם אם זה שיר על שבת)
                                    וכל אחד כמו שאני רואה שר את השירים שמרגשים אותו ומרוממים את הנפש שלו.

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • 1001 100

                                      לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                      של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                      צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                      בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                      davidovskD מנותק
                                      davidovskD מנותק
                                      davidovsk
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #53

                                      @100 כתבתי חושב על ירושלים כי כתבו שם בנוגע לישיבות ובישיבות בדרך כלל סעודה שלישית זה סגנון השירים לא פסוקים ומזמורים אלא יותר שירים כאלה כמו כל הנחלים ירא שמיים שערי שמיים וכו' אבל בבית זה גם תלוי כל אחד במה שהוא שר יש כאלה ויש כאלה

                                      "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                                      ג'רארד ויי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 1001 100

                                        לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                        של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                        צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                        בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                        אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #54

                                        @100
                                        אוכל להגיד לך רק מה שקורה בביתי.
                                        אצלנו שרים רק שירים עם מילים מהמקורות בד"כ.

                                        האם זה ראוי שירים שהם לא פסוקים?
                                        יתכן.
                                        אני פשוט לא רגילה לזה...

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילניתא אילנית

                                          @100
                                          אוכל להגיד לך רק מה שקורה בביתי.
                                          אצלנו שרים רק שירים עם מילים מהמקורות בד"כ.

                                          האם זה ראוי שירים שהם לא פסוקים?
                                          יתכן.
                                          אני פשוט לא רגילה לזה...

                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #55

                                          @אילנית איזה מקורות?

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול