דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים בסעודה שלישית

שירים בסעודה שלישית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
77 פוסטים 16 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הללויהה הללויה

    @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

    כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

    מעניין לעניין באותו עניין:
    פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
    למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
    ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה! 🤒

    צבי מניצ מנותק
    צבי מניצ מנותק
    צבי מני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #34

    @הללויה זה נקודה נכונה למחשבה מה זה שיר ישן האם זה קשור למלחמת העולם השניה או למשהו אחר כי יש צדדים לכאן ולכאן לדוגמא שירים של חיים בנט כמו והערב והאר עינינו יהא רעוה שזה שמעתי שרים בהרבה חצרות החסידים ששרים שמה רק שירים עתיקים אז למי שיש לו תשובה מה זה שיר עתיק ומה לא

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

      טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!

      ידידיהי מנותק
      ידידיהי מנותק
      ידידיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #35

      @חסיד-אוטנטי אנחנו לא באנו לחייב באנו להתיעץ

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • 1001 מנותק
        1001 מנותק
        100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #36

        אני מתכוון שבסעודה שלישית השירים שונים אבל זה היה נשמע
        מוזר שיר פחות קדוש נגיד מכל הנחלים.... לא שמתם לב???

        ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1001 100

          אני מתכוון שבסעודה שלישית השירים שונים אבל זה היה נשמע
          מוזר שיר פחות קדוש נגיד מכל הנחלים.... לא שמתם לב???

          ידידיהי מנותק
          ידידיהי מנותק
          ידידיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #37

          @100 ברור שהשירים שונים
          בסעודה שלישית שרים שירים שקטים שרים לנשמה

          1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ידידיהי ידידיה

            @100 ברור שהשירים שונים
            בסעודה שלישית שרים שירים שקטים שרים לנשמה

            1001 מנותק
            1001 מנותק
            100
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
            #38

            @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
            אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

            ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שרי 0ש מנותק
              שרי 0ש מנותק
              שרי 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #39

              אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
              שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
              שזה הכי מדבר אלי...

              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

              ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שרי 0ש שרי 0

                אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
                שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
                שזה הכי מדבר אלי...

                ידידיהי מנותק
                ידידיהי מנותק
                ידידיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                #40

                @שרי-0 ברור שירים שקטים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 1001 100

                  @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
                  אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

                  ידידיהי מנותק
                  ידידיהי מנותק
                  ידידיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #41
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 1001 100

                    לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                    של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                    צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                    בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמר מהמרכז
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #42

                    @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                    לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                    של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                    צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                    בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                    אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                    ידידיהי זברהז 1001 3 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • ת תמר מהמרכז

                      @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                      לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                      של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                      צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                      בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                      אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                      ידידיהי מנותק
                      ידידיהי מנותק
                      ידידיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #43

                      @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ידידיהי ידידיה

                        @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תמר מהמרכז
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #44

                        @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                        מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                        ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ת תמר מהמרכז

                          @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                          לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                          של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                          צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                          בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                          אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                          זברהז מנותק
                          זברהז מנותק
                          זברה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #45

                          @תמר-מהמרכז אמר בשירים בסעודה שלישית:

                          אז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר,

                          למה מוזר??
                          אין חוק שקובע מה לשיר בסעודה שלישית,
                          כל אחד ישיר מה שמתאים לו.
                          אצלנו שרים מכל הבא ליד...

                          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ת תמר מהמרכז

                            @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                            ידידיהי מנותק
                            ידידיהי מנותק
                            ידידיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #46

                            @תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?

                            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ידידיהי ידידיה

                              @תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?

                              ת מנותק
                              ת מנותק
                              תמר מהמרכז
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #47

                              @ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...

                              מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                              ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ת תמר מהמרכז

                                @ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...

                                ידידיהי מנותק
                                ידידיהי מנותק
                                ידידיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #48

                                @תמר-מהמרכז לא
                                רק אמרתי שהוא טיפה רועש
                                ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה

                                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ידידיהי ידידיה

                                  @תמר-מהמרכז לא
                                  רק אמרתי שהוא טיפה רועש
                                  ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמר מהמרכז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #49

                                  @ידידיה כששומעים אותו עם המוזיקה הוא רועש, אבל דווקא אני ממש בונה על השיר הזה השבוע בסעודה שלישית... איך שהוא זה נראה לי שקט כזה ויפה כששרים אותו לבד בערב, סגנון של "אילו היה לי כח הייתי יוצא לשוק ומכריז שבת היום לה'"... (סתם ככה, של מי השיר הזה? מאיפה הוא? רק אצלנו שרים אותו?)

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 1001 100

                                    לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                    של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                    צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                    בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #50

                                    @100 אם תשיר את השיר הזה עם חברה' שלא מכירים את השיר אז זה יכול להיות מביך אבל אם מכירים אז כן

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ת תמר מהמרכז

                                      @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                      לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                      של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                      צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                      בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                      אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                                      1001 מנותק
                                      1001 מנותק
                                      100
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                                      #51

                                      @תמר-מהמרכז זה בול מה שעבר לי בראש👍
                                      והשיר אילו היה לי כח זה שיר עם מנגינה של ידיד נפש
                                      ואצל החסידים השיר יותר ידוע והחסידים שבנינו יעידו על כך
                                      (או שאני טועה) יש כאן קישור למלא שירים חסידים https://he.wikisource.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9D
                                      וכאן לשיר אילו היה לי כח...https://www.youtube.com/watch?v=qHYgQQxFtCY
                                      ואנחנו שרים אותו כל שבת רובם לא מכירים (שרים)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #52

                                        אני חושב ששבת זה לא זמן לשיר סתם,
                                        זה זמן לשיר שירים יחודיים שמרוממים את הנפש.
                                        (היכל הנגינה הוא לפני רוח הקודש או נבואה אם אני לא טועה)
                                        ולכן צריך לשיר שירים שראויים לשבת (לא נראה לי שיש מי שישיר שירים של ישי ריבו לדוג' בשבת גם אם זה שיר על שבת)
                                        וכל אחד כמו שאני רואה שר את השירים שמרגשים אותו ומרוממים את הנפש שלו.

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • 1001 100

                                          לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                          של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                          צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                          בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                          davidovskD מנותק
                                          davidovskD מנותק
                                          davidovsk
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #53

                                          @100 כתבתי חושב על ירושלים כי כתבו שם בנוגע לישיבות ובישיבות בדרך כלל סעודה שלישית זה סגנון השירים לא פסוקים ומזמורים אלא יותר שירים כאלה כמו כל הנחלים ירא שמיים שערי שמיים וכו' אבל בבית זה גם תלוי כל אחד במה שהוא שר יש כאלה ויש כאלה

                                          "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                                          ג'רארד ויי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול