שירים בסעודה שלישית
-
אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
שזה הכי מדבר אלי... -
@ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש... -
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)@100 אמר בשירים בסעודה שלישית:
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?
-
@100 אמר בשירים בסעודה שלישית:
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?
@תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה
-
@תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה
@ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?
-
@100 אמר בשירים בסעודה שלישית:
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?
@תמר-מהמרכז אמר בשירים בסעודה שלישית:
אז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר,
למה מוזר??
אין חוק שקובע מה לשיר בסעודה שלישית,
כל אחד ישיר מה שמתאים לו.
אצלנו שרים מכל הבא ליד... -
@ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?
@תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?
-
@תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?
@ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...
-
@ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...
@תמר-מהמרכז לא
רק אמרתי שהוא טיפה רועש
ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה -
@תמר-מהמרכז לא
רק אמרתי שהוא טיפה רועש
ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה@ידידיה כששומעים אותו עם המוזיקה הוא רועש, אבל דווקא אני ממש בונה על השיר הזה השבוע בסעודה שלישית... איך שהוא זה נראה לי שקט כזה ויפה כששרים אותו לבד בערב, סגנון של "אילו היה לי כח הייתי יוצא לשוק ומכריז שבת היום לה'"... (סתם ככה, של מי השיר הזה? מאיפה הוא? רק אצלנו שרים אותו?)
-
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי) -
@100 אמר בשירים בסעודה שלישית:
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?
@תמר-מהמרכז זה בול מה שעבר לי בראש

והשיר אילו היה לי כח זה שיר עם מנגינה של ידיד נפש
ואצל החסידים השיר יותר ידוע והחסידים שבנינו יעידו על כך
(או שאני טועה) יש כאן קישור למלא שירים חסידים https://he.wikisource.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9D
וכאן לשיר אילו היה לי כח...https://www.youtube.com/watch?v=qHYgQQxFtCY
ואנחנו שרים אותו כל שבת רובם לא מכירים (שרים) -
אני חושב ששבת זה לא זמן לשיר סתם,
זה זמן לשיר שירים יחודיים שמרוממים את הנפש.
(היכל הנגינה הוא לפני רוח הקודש או נבואה אם אני לא טועה)
ולכן צריך לשיר שירים שראויים לשבת (לא נראה לי שיש מי שישיר שירים של ישי ריבו לדוג' בשבת גם אם זה שיר על שבת)
וכל אחד כמו שאני רואה שר את השירים שמרגשים אותו ומרוממים את הנפש שלו. -
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי) -
לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי) -
@100
אוכל להגיד לך רק מה שקורה בביתי.
אצלנו שרים רק שירים עם מילים מהמקורות בד"כ.האם זה ראוי שירים שהם לא פסוקים?
יתכן.
אני פשוט לא רגילה לזה... -
@מנאששש איזה מקורות אפשר...?
תנ"ך,
או שירים כמו המלאך שהם ציטוטים\ מספרי מגדולי ישראל וכדומה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות