דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים בסעודה שלישית

שירים בסעודה שלישית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
77 פוסטים 16 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ידידיהי ידידיה

    @100 ברור שהשירים שונים
    בסעודה שלישית שרים שירים שקטים שרים לנשמה

    1001 מנותק
    1001 מנותק
    100
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
    #38

    @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
    אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

    ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרי 0ש מנותק
      שרי 0ש מנותק
      שרי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #39

      אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
      שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
      שזה הכי מדבר אלי...

      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

      ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שרי 0ש שרי 0

        אני אישית מאוד אוהבת את השירים מסעודה שלישית
        שירים רגועים ושקטים ומרגשים!!!
        שזה הכי מדבר אלי...

        ידידיהי מנותק
        ידידיהי מנותק
        ידידיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
        #40

        @שרי-0 ברור שירים שקטים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • 1001 100

          @ידידיה אני מתכוון שהשיר חושב על ירושלים שונה...
          אני עצמי אוהב את השירים בטישים אין על האדמורים זה מכניס רגש...

          ידידיהי מנותק
          ידידיהי מנותק
          ידידיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #41
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1001 100

            לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
            של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
            צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
            בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

            ת מנותק
            ת מנותק
            תמר מהמרכז
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

            לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
            של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
            צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
            בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

            אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

            מוזיקה היא רגש בהישג יד!

            ידידיהי זברהז 1001 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ת תמר מהמרכז

              @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

              לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
              של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
              צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
              בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

              אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

              ידידיהי מנותק
              ידידיהי מנותק
              ידידיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #43

              @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ידידיהי ידידיה

                @תמר-מהמרכז שירי נשמה נקודה

                ת מנותק
                ת מנותק
                תמר מהמרכז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תמר מהמרכז

                  @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                  לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                  של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                  צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                  בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                  אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                  זברהז מנותק
                  זברהז מנותק
                  זברה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @תמר-מהמרכז אמר בשירים בסעודה שלישית:

                  אז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר,

                  למה מוזר??
                  אין חוק שקובע מה לשיר בסעודה שלישית,
                  כל אחד ישיר מה שמתאים לו.
                  אצלנו שרים מכל הבא ליד...

                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ת תמר מהמרכז

                    @ידידיה שירי נשמה אלו שירים שמתחברים לנשמה שלך, לא חייב להיות פסוקים מהמקורות, מי החליט?

                    ידידיהי מנותק
                    ידידיהי מנותק
                    ידידיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?

                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ידידיהי ידידיה

                      @תמר-מהמרכז מי אמר שזה צריך להיות פסוקים מהמקורות?

                      ת מנותק
                      ת מנותק
                      תמר מהמרכז
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                      ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תמר מהמרכז

                        @ידידיה לא יודעת, היה נשמע שענית לי שחושב על ירושלים זה לא טוב כי זה לא שיר נשמה, אם לא הבנתי נכון- אז טעות שלי...

                        ידידיהי מנותק
                        ידידיהי מנותק
                        ידידיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #48

                        @תמר-מהמרכז לא
                        רק אמרתי שהוא טיפה רועש
                        ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה

                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ידידיהי ידידיה

                          @תמר-מהמרכז לא
                          רק אמרתי שהוא טיפה רועש
                          ההיפיך אמרתי ששרים שירי בקשה

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמר מהמרכז
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          @ידידיה כששומעים אותו עם המוזיקה הוא רועש, אבל דווקא אני ממש בונה על השיר הזה השבוע בסעודה שלישית... איך שהוא זה נראה לי שקט כזה ויפה כששרים אותו לבד בערב, סגנון של "אילו היה לי כח הייתי יוצא לשוק ומכריז שבת היום לה'"... (סתם ככה, של מי השיר הזה? מאיפה הוא? רק אצלנו שרים אותו?)

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1001 100

                            לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                            של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                            צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                            בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #50

                            @100 אם תשיר את השיר הזה עם חברה' שלא מכירים את השיר אז זה יכול להיות מביך אבל אם מכירים אז כן

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ת תמר מהמרכז

                              @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

                              לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                              של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                              צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                              בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                              אני ממש אוהבת את הנושא הזה כי גם לי הוא עלה, אולי זו רק בעיה של האשכנזים, אבל בסעודה שלישית אין כמעט זמירות.... ויש אולי משהו אחד שאני מתחברת אליו, השאר פחות, ואז אני שרה להנאתי שירים שיצאו השבוע או שבוע שעבר... וזה נשמע לי מוזר, אבל תכלס כשאני חושבת על זה- מה הבעיה בעצם, חושב על ירושלים זה שיר יפה כל כך, שיר של כיסופים וצפייה לגאולה, למה לא?

                              1001 מנותק
                              1001 מנותק
                              100
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                              #51

                              @תמר-מהמרכז זה בול מה שעבר לי בראש👍
                              והשיר אילו היה לי כח זה שיר עם מנגינה של ידיד נפש
                              ואצל החסידים השיר יותר ידוע והחסידים שבנינו יעידו על כך
                              (או שאני טועה) יש כאן קישור למלא שירים חסידים https://he.wikisource.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9D
                              וכאן לשיר אילו היה לי כח...https://www.youtube.com/watch?v=qHYgQQxFtCY
                              ואנחנו שרים אותו כל שבת רובם לא מכירים (שרים)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #52

                                אני חושב ששבת זה לא זמן לשיר סתם,
                                זה זמן לשיר שירים יחודיים שמרוממים את הנפש.
                                (היכל הנגינה הוא לפני רוח הקודש או נבואה אם אני לא טועה)
                                ולכן צריך לשיר שירים שראויים לשבת (לא נראה לי שיש מי שישיר שירים של ישי ריבו לדוג' בשבת גם אם זה שיר על שבת)
                                וכל אחד כמו שאני רואה שר את השירים שמרגשים אותו ומרוממים את הנפש שלו.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • 1001 100

                                  לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                  של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                  צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                  בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                  davidovskD מנותק
                                  davidovskD מנותק
                                  davidovsk
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #53

                                  @100 כתבתי חושב על ירושלים כי כתבו שם בנוגע לישיבות ובישיבות בדרך כלל סעודה שלישית זה סגנון השירים לא פסוקים ומזמורים אלא יותר שירים כאלה כמו כל הנחלים ירא שמיים שערי שמיים וכו' אבל בבית זה גם תלוי כל אחד במה שהוא שר יש כאלה ויש כאלה

                                  "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                                  ג'רארד ויי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 1001 100

                                    לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
                                    של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
                                    צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
                                    בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

                                    אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #54

                                    @100
                                    אוכל להגיד לך רק מה שקורה בביתי.
                                    אצלנו שרים רק שירים עם מילים מהמקורות בד"כ.

                                    האם זה ראוי שירים שהם לא פסוקים?
                                    יתכן.
                                    אני פשוט לא רגילה לזה...

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילניתא אילנית

                                      @100
                                      אוכל להגיד לך רק מה שקורה בביתי.
                                      אצלנו שרים רק שירים עם מילים מהמקורות בד"כ.

                                      האם זה ראוי שירים שהם לא פסוקים?
                                      יתכן.
                                      אני פשוט לא רגילה לזה...

                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #55

                                      @אילנית איזה מקורות?

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מנאשששמ מנאששש

                                        @אילנית איזה מקורות?

                                        אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #56

                                        @מנאששש איזה מקורות אפשר...?
                                        תנ"ך,
                                        או שירים כמו המלאך שהם ציטוטים\ מספרי מגדולי ישראל וכדומה...

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילניתא אילנית

                                          @מנאששש איזה מקורות אפשר...?
                                          תנ"ך,
                                          או שירים כמו המלאך שהם ציטוטים\ מספרי מגדולי ישראל וכדומה...

                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #57

                                          @אילנית אבל בסעודה ראשונה ושנייה לא שרים מהמקורות

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול