אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אייצ-ית
פורום בדיחות
שאנשים יעלו בדיחות
או בגלל שהפורום הוא על מוזיקה
אין אפשרות?
כי אני חושבת שזה יהיה מעניין ויפה
שיהיה פה בדיחות נקיות -
@davidovsk
לא
על כל נושא שהוא
העיקר שיהיה כשר ונקי
צריך אישור מהנהלת האתר -
@davidovsk
לא
על כל נושא שהוא
העיקר שיהיה כשר ונקי
צריך אישור מהנהלת האתר@נוי3209 אבל מה זה קשור לפרום של מוזיקה?
-
@נוי3209 אבל מה זה קשור לפרום של מוזיקה?
-
@סודי-ביותרררררררר
זאת הבעיה
שזה לא קשור
אבל זה יהיה מעניין ונחמד[במאמר מוסגר אחותי בכלל רוצה פורום על ספרי קריאה בישול וכדו לחרדיים אבל לא משנה]
-
@סודי-ביותרררררררר
זאת הבעיה
שזה לא קשור
אבל זה יהיה מעניין ונחמד[במאמר מוסגר אחותי בכלל רוצה פורום על ספרי קריאה בישול וכדו לחרדיים אבל לא משנה]
@נוי3209 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר
זאת הבעיה
שזה לא קשור
אבל זה יהיה מעניין ונחמד[במאמר מוסגר אחותי בכלל רוצה פורום על ספרי קריאה בישול וכדו לחרדיים אבל לא משנה]
הפורום נועד אך ורק לעניני מוזיקה!!
למען האמת לא ראיתי עוד אתר שככה מקיף מכל הבחינות את כל מה שקשור או זז במוזיקה.
ככה שלא המקום לבדיחות, זה לא אתר לבילוי...
בטח שלא מתכונים וכד'...@davidovsk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר להרחיב את הפורום
אם הגענו ל 2000 משתמשים בתקופה של שנה פלוס מינוס.. זה אומר הרבה..
הפורום לא צריך הרחבה של כאלה שמחפשים בילוי ופנאי.
הוא צריך מקצוענים, או לתת מענה בתחומי המוזיקה ותו לא. -
@נוי3209 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר
זאת הבעיה
שזה לא קשור
אבל זה יהיה מעניין ונחמד[במאמר מוסגר אחותי בכלל רוצה פורום על ספרי קריאה בישול וכדו לחרדיים אבל לא משנה]
הפורום נועד אך ורק לעניני מוזיקה!!
למען האמת לא ראיתי עוד אתר שככה מקיף מכל הבחינות את כל מה שקשור או זז במוזיקה.
ככה שלא המקום לבדיחות, זה לא אתר לבילוי...
בטח שלא מתכונים וכד'...@davidovsk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר להרחיב את הפורום
אם הגענו ל 2000 משתמשים בתקופה של שנה פלוס מינוס.. זה אומר הרבה..
הפורום לא צריך הרחבה של כאלה שמחפשים בילוי ופנאי.
הוא צריך מקצוענים, או לתת מענה בתחומי המוזיקה ותו לא. -
@davidovsk לא חושבת שיש צורך כרגע...כי כמו שאמרו רק מוזיקה.
-
@davidovsk לא חושבת שיש צורך כרגע...כי כמו שאמרו רק מוזיקה.
-
@תוכי בפניה להנהלה
-
@תוכי בפניה להנהלה
-
@תוכי זה אומר שהפניה נשלחה
-
@תוכי זה אומר שהפניה נשלחה
-
@תוכי המנהלים אמרו את זה מתישהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות