אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@davidovsk לא חושבת שיש צורך כרגע...כי כמו שאמרו רק מוזיקה.
-
@תוכי בפניה להנהלה
-
@תוכי בפניה להנהלה
-
@תוכי זה אומר שהפניה נשלחה
-
@תוכי זה אומר שהפניה נשלחה
-
@תוכי המנהלים אמרו את זה מתישהו
-
@תוכי המנהלים אמרו את זה מתישהו
-
אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
ומקיף את כל עניני המוזיקה,
מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
שעדיין חסר פה!
{אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים} -
אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
ומקיף את כל עניני המוזיקה,
מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
שעדיין חסר פה!
{אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים}@תוכי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
ומקיף את כל עניני המוזיקה,
מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
שעדיין חסר פה!
{אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים}
אני פתחתי נושא של בדיחות, אבל מיד סגרו לי אותו !
לדעתי חבל !אין טעם להמשיך לדון על זה.
אם מאוד חשוב לך תשלח פניה לניהול או שיסבירו לך מפורט למה לא, או שיפתחו את הנושא שפתחת אם תנמק להם שם.
סה"כ אין פה לאף אחד עניין להצר את צעדיכם נטו לשמור על ענייניות. -
אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
ומקיף את כל עניני המוזיקה,
מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
שעדיין חסר פה!
{אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים}@תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום. -
@תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום. -
@תוכי
לטעמי זה מיותר ומסוכן מול נטפרי
הם לא אוהבים את השטויות האלה
חבל תשאירו כאן למוזיקה בדיחות
שימו בפרומים אחרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות