אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
ומקיף את כל עניני המוזיקה,
מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
שעדיין חסר פה!
{אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים}@תוכי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
ומקיף את כל עניני המוזיקה,
מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
שעדיין חסר פה!
{אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים}
אני פתחתי נושא של בדיחות, אבל מיד סגרו לי אותו !
לדעתי חבל !אין טעם להמשיך לדון על זה.
אם מאוד חשוב לך תשלח פניה לניהול או שיסבירו לך מפורט למה לא, או שיפתחו את הנושא שפתחת אם תנמק להם שם.
סה"כ אין פה לאף אחד עניין להצר את צעדיכם נטו לשמור על ענייניות. -
אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
ומקיף את כל עניני המוזיקה,
מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
שעדיין חסר פה!
{אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים}@תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום. -
@תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום. -
@תוכי
לטעמי זה מיותר ומסוכן מול נטפרי
הם לא אוהבים את השטויות האלה
חבל תשאירו כאן למוזיקה בדיחות
שימו בפרומים אחרים -
@אייצ-ית למה אם שמים בטעות קישור עם בקשת גישה זה גורר הרחקה? פשוט לפעמים זה ממש לא בכוונה...
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית למה אם שמים בטעות קישור עם בקשת גישה זה גורר הרחקה? פשוט לפעמים זה ממש לא בכוונה...
נכון,
בגלל זה נגיד היה כמה מקרים כאלה לאחרונה- ולא הרחקתי כי ראיתי שזה משתמשים חדשים ששמו בטעות.בעניין הזה ספיציפית אנחנו נוהגים בחומרה- כי זה פרסום פרטיים אישיים.
דבר שיכול לגרום למכשולות רבות... ומי כמוכם יודעים מה יכול להיות היום מפרסום מייל בפורום מעורב.זה לא אישית כלפי אף אחד, זה נטו כדי לשמור על כולנו כמה שאפשר.
ברעיון גם אם זה היה בטעות ממש, והרחקנו- תמיד אפשר ליצור קשר עם הניהול, להסביר- ויבטלו את ההרחקה.
בהצלחה!!
-
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית למה אם שמים בטעות קישור עם בקשת גישה זה גורר הרחקה? פשוט לפעמים זה ממש לא בכוונה...
נכון,
בגלל זה נגיד היה כמה מקרים כאלה לאחרונה- ולא הרחקתי כי ראיתי שזה משתמשים חדשים ששמו בטעות.בעניין הזה ספיציפית אנחנו נוהגים בחומרה- כי זה פרסום פרטיים אישיים.
דבר שיכול לגרום למכשולות רבות... ומי כמוכם יודעים מה יכול להיות היום מפרסום מייל בפורום מעורב.זה לא אישית כלפי אף אחד, זה נטו כדי לשמור על כולנו כמה שאפשר.
ברעיון גם אם זה היה בטעות ממש, והרחקנו- תמיד אפשר ליצור קשר עם הניהול, להסביר- ויבטלו את ההרחקה.
בהצלחה!!
-
@אייצ-ית מה זה בקשת גישה?
ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?
ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית מה זה בקשת גישה?
זה קישור של הדרייב הפרטי שלך, שברגע שרוצים להשתמש בחומר שהעלת צריך לבקש גישה- ואת הבקשת גישה הוא שולח אליך למייל.
@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?
הסברתי כאן- https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94?_=1638724960736
פשוט תבצע רק עד מספר 8 שאז מבטלים את הגישה לדרייב.@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?
אתרים אחרים לא קשורים אלינו!!
-
@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית מה זה בקשת גישה?
זה קישור של הדרייב הפרטי שלך, שברגע שרוצים להשתמש בחומר שהעלת צריך לבקש גישה- ואת הבקשת גישה הוא שולח אליך למייל.
@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?
הסברתי כאן- https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94?_=1638724960736
פשוט תבצע רק עד מספר 8 שאז מבטלים את הגישה לדרייב.@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?
אתרים אחרים לא קשורים אלינו!!
-
@אייצ-ית מה זה בקשת גישה?
ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?
ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?
פונים אליהם ורק אליהם
ואגב אזכיר לכל הרוטנים על האתר כאן שהפיקוח שם חמור לאין ערוך מכאן -
@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?
פונים אליהם ורק אליהם
ואגב אזכיר לכל הרוטנים על האתר כאן שהפיקוח שם חמור לאין ערוך מכאן -
@לייקים-זה-אני אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צור מה זה כרטיסיה חדשה?
אם אתה מתכוון למה שמסבירים פה באתר על "לפתוח בכרטיסיה חדשה".
זה בקליק ימני על קישור יש לך את האופצייה הזו-

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
