דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.6m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תוכית תוכי

    אגב בהקשר לבדיחות שכתבו פה מקודם,
    אני חושב שדווקא בגלל שזה פורום כל כך ענק,
    ומקיף את כל עניני המוזיקה,
    מאד מאד מתאים וחשוב שיהיה פה גם בדיחות מוזיקליות,
    זה פורום כל כך מוצלח, שאפשר להגיד שזה הנושא האחרון
    שעדיין חסר פה!
    {אגב -בכל הפורומים המוסיקליים יש פול בדיחות, וזה אחד הנושאים האהובים והפופולארים}

    ב מנותק
    ב מנותק
    בועז
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1578

    @תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
    אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
    אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום.

    רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
    הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

    תוכית ענק הענקים בדורינוע 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • ב בועז

      @תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
      אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
      אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום.

      תוכית מנותק
      תוכית מנותק
      תוכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1579

      @בועז אם הבדיחות יהיו נקיות וכשרות,
      עלי שנטפרי לא יחסמו!

      ב מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • תוכית תוכי

        @בועז אם הבדיחות יהיו נקיות וכשרות,
        עלי שנטפרי לא יחסמו!

        ב מנותק
        ב מנותק
        בועז
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1580

        @תוכי הם לא יחסמו לפתוח, אבל יחסמו באתרי פנאי ובילוי.
        לא משנה שאני נגד הרעיון הזה, כי זה יביא לפה אנשים בגלל הבדיחות, ולא בגלל המוזיקה.
        בכל אופן ראיתי עכשיו שאין צורך לדון בזה.

        רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
        הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תוכית תוכי

          @בועז אם הבדיחות יהיו נקיות וכשרות,
          עלי שנטפרי לא יחסמו!

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה 0527
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
          #1581

          @תוכי
          לטעמי זה מיותר ומסוכן מול נטפרי
          הם לא אוהבים את השטויות האלה
          חבל תשאירו כאן למוזיקה בדיחות
          שימו בפרומים אחרים

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משה 0527

            @תוכי
            לטעמי זה מיותר ומסוכן מול נטפרי
            הם לא אוהבים את השטויות האלה
            חבל תשאירו כאן למוזיקה בדיחות
            שימו בפרומים אחרים

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1582
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ידידיהי מנותק
              ידידיהי מנותק
              ידידיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
              #1583
              פוסט זה נמחק!
              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ידידיהי ידידיה

                פוסט זה נמחק!

                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1584

                @ידידיה
                ממש לא!

                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוזיקהמ מוזיקה

                  @ידידיה
                  ממש לא!

                  ידידיהי מנותק
                  ידידיהי מנותק
                  ידידיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1585

                  @מוזיקה אין בעיה שאלתי כי יש לא את השיר מודה אני

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אילניתא מנותק
                    אילניתא מנותק
                    אילנית
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1586

                    @אייצ-ית למה אם שמים בטעות קישור עם בקשת גישה זה גורר הרחקה? פשוט לפעמים זה ממש לא בכוונה...

                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                    #משפטשאהבתי.

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילניתא אילנית

                      @אייצ-ית למה אם שמים בטעות קישור עם בקשת גישה זה גורר הרחקה? פשוט לפעמים זה ממש לא בכוונה...

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1587

                      @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית למה אם שמים בטעות קישור עם בקשת גישה זה גורר הרחקה? פשוט לפעמים זה ממש לא בכוונה...

                      נכון,
                      בגלל זה נגיד היה כמה מקרים כאלה לאחרונה- ולא הרחקתי כי ראיתי שזה משתמשים חדשים ששמו בטעות.

                      בעניין הזה ספיציפית אנחנו נוהגים בחומרה- כי זה פרסום פרטיים אישיים.
                      דבר שיכול לגרום למכשולות רבות... ומי כמוכם יודעים מה יכול להיות היום מפרסום מייל בפורום מעורב.

                      זה לא אישית כלפי אף אחד, זה נטו כדי לשמור על כולנו כמה שאפשר.

                      ברעיון גם אם זה היה בטעות ממש, והרחקנו- תמיד אפשר ליצור קשר עם הניהול, להסביר- ויבטלו את ההרחקה.

                      בהצלחה!!

                      ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אייצ-ית למה אם שמים בטעות קישור עם בקשת גישה זה גורר הרחקה? פשוט לפעמים זה ממש לא בכוונה...

                        נכון,
                        בגלל זה נגיד היה כמה מקרים כאלה לאחרונה- ולא הרחקתי כי ראיתי שזה משתמשים חדשים ששמו בטעות.

                        בעניין הזה ספיציפית אנחנו נוהגים בחומרה- כי זה פרסום פרטיים אישיים.
                        דבר שיכול לגרום למכשולות רבות... ומי כמוכם יודעים מה יכול להיות היום מפרסום מייל בפורום מעורב.

                        זה לא אישית כלפי אף אחד, זה נטו כדי לשמור על כולנו כמה שאפשר.

                        ברעיון גם אם זה היה בטעות ממש, והרחקנו- תמיד אפשר ליצור קשר עם הניהול, להסביר- ויבטלו את ההרחקה.

                        בהצלחה!!

                        ידידיהי מנותק
                        ידידיהי מנותק
                        ידידיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                        #1588

                        @אייצ-ית מה זה בקשת גישה?
                        ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?
                        ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?

                        אייצ'יתא צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ידידיהי ידידיה

                          @אייצ-ית מה זה בקשת גישה?
                          ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?
                          ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1589

                          @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @אייצ-ית מה זה בקשת גישה?

                          זה קישור של הדרייב הפרטי שלך, שברגע שרוצים להשתמש בחומר שהעלת צריך לבקש גישה- ואת הבקשת גישה הוא שולח אליך למייל.

                          @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?

                          הסברתי כאן- https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94?_=1638724960736
                          פשוט תבצע רק עד מספר 8 שאז מבטלים את הגישה לדרייב.

                          @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?

                          אתרים אחרים לא קשורים אלינו!!

                          ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אייצ-ית מה זה בקשת גישה?

                            זה קישור של הדרייב הפרטי שלך, שברגע שרוצים להשתמש בחומר שהעלת צריך לבקש גישה- ואת הבקשת גישה הוא שולח אליך למייל.

                            @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?

                            הסברתי כאן- https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94?_=1638724960736
                            פשוט תבצע רק עד מספר 8 שאז מבטלים את הגישה לדרייב.

                            @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?

                            אתרים אחרים לא קשורים אלינו!!

                            ידידיהי מנותק
                            ידידיהי מנותק
                            ידידיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1590

                            @אייצ-ית

                            אתרים אחרים לא קשורים אלינו!!

                            אבל אתם קשורים לא?

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ידידיהי ידידיה

                              @אייצ-ית

                              אתרים אחרים לא קשורים אלינו!!

                              אבל אתם קשורים לא?

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1591

                              @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @אייצ-ית

                              אתרים אחרים לא קשורים אלינו!!

                              אבל אתם קשורים לא?

                              לא.
                              כל אתר לחוד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ידידיהי ידידיה

                                @אייצ-ית מה זה בקשת גישה?
                                ואיך מעלים קישור בלי בקשת גישה?
                                ועוד שאלה בעניין אחר אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?

                                צורצ מנותק
                                צורצ מנותק
                                צור
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1592

                                @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?

                                פונים אליהם ורק אליהם
                                ואגב אזכיר לכל הרוטנים על האתר כאן שהפיקוח שם חמור לאין ערוך מכאן

                                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צורצ צור

                                  @ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  אני מורחק ממתמחים טופ כתבת למעלה שאפשר לבטל את ההרחקה איך עושים את זה?

                                  פונים אליהם ורק אליהם
                                  ואגב אזכיר לכל הרוטנים על האתר כאן שהפיקוח שם חמור לאין ערוך מכאן

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איש פשוט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1593

                                  @צור מה זה כרטיסיה חדשה?

                                  ידידיהי אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א איש פשוט

                                    @צור מה זה כרטיסיה חדשה?

                                    ידידיהי מנותק
                                    ידידיהי מנותק
                                    ידידיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                                    #1594

                                    @לייקים-זה-אני גהרכש'השרע.png

                                    אתה לוחץ על הפלוס ונפתחת לך כרטיסיה חדשה👍 👍 👍

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איש פשוט

                                      @צור מה זה כרטיסיה חדשה?

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1595

                                      @לייקים-זה-אני אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @צור מה זה כרטיסיה חדשה?

                                      אם אתה מתכוון למה שמסבירים פה באתר על "לפתוח בכרטיסיה חדשה".
                                      זה בקליק ימני על קישור יש לך את האופצייה הזו-
                                      cf1bb383-6871-4122-88fc-2ec6dcaaab36-image.png

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @לייקים-זה-אני אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @צור מה זה כרטיסיה חדשה?

                                        אם אתה מתכוון למה שמסבירים פה באתר על "לפתוח בכרטיסיה חדשה".
                                        זה בקליק ימני על קישור יש לך את האופצייה הזו-
                                        cf1bb383-6871-4122-88fc-2ec6dcaaab36-image.png

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איש פשוט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1596

                                        @אייצ-ית שלום אני רוצה לפתוח נושא של שירים עם מיליוני צפיות אבל אני לא בטוח אם זה קשור למוזיק ואם כן אז איזה קטגוריה

                                        אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א איש פשוט

                                          @אייצ-ית שלום אני רוצה לפתוח נושא של שירים עם מיליוני צפיות אבל אני לא בטוח אם זה קשור למוזיק ואם כן אז איזה קטגוריה

                                          אפרתא מנותק
                                          אפרתא מנותק
                                          אפרת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1597

                                          @לייקים-זה-אני וואי זה מעניין אם אפשר שתפתחו

                                          בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                          אייל גלבוע

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול