אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@davidovsk לחצן prt sc (לא בכל המחשבים)
ואז לשרטט את המקום עם העכבר ע"י גרירתו ולשמור
אם תסתבך אני יעלה צילום מסך
או דרך שניה לחיצה על לחצן החלונית ועל הלחצן prt sc
וזה נשמר בתוך תקיית צילומי מסך בתיקיית תמונות במחשב
בהצלחה רבה!! -
@אייצ-ית חיפשתי מקום לשאול את זה אבל אני לא יודע איפה??
-
@אייצ-ית חיפשתי מקום לשאול את זה אבל אני לא יודע איפה??
@ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית חיפשתי מקום לשאול את זה אבל אני לא יודע איפה??
גם את השאלה הזו היית אמור לשאול כאן, ולא שם אחרי שאמרתי ששם עדכונים בלבד.
ולשאלתך-
אתה יכול לשאול במקום של העדכונים והסקופים, או בנושא של מוטי שטיינמץ.בהצלחה!!
-
@יהודה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לדעת למה כל דבר מוחקים כאן
כל דבר שלא ראוי נמחק פה.
זה לא אתר לבילוי בשעות הפנאי ולחוות כל דעה שיש בראש...
זה מקצועי, וישאר ככה.
נכון,
אנחנו יודעים שהחוקים פה מחמירים מכל אתר אחר, אבל זה הסיבה היחידה בעולם שיכולה לגרום למשתמשים שגולשים פה להיות רגועים,
וכמובן- שהאתר פתוח בכל החסימות.אז בהזדמנות הזו-
שאפוו ענק!!! לכל מי שמצליח לשמור על כללי הפורום ונותן לנו בזה יד!! -
@יהודה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לדעת למה כל דבר מוחקים כאן
כל דבר שלא ראוי נמחק פה.
זה לא אתר לבילוי בשעות הפנאי ולחוות כל דעה שיש בראש...
זה מקצועי, וישאר ככה.
נכון,
אנחנו יודעים שהחוקים פה מחמירים מכל אתר אחר, אבל זה הסיבה היחידה בעולם שיכולה לגרום למשתמשים שגולשים פה להיות רגועים,
וכמובן- שהאתר פתוח בכל החסימות.אז בהזדמנות הזו-
שאפוו ענק!!! לכל מי שמצליח לשמור על כללי הפורום ונותן לנו בזה יד!! -
@יהודה-0 בהודעה האחרונה שכתבת ונמחקה על תכעס זה דבר ידוע; אסור לכתוב 2 הודעות רצוף, אם אתה רוצה אתה יכול לעשות עריכה על ההודעה האחרונה שלך ולהוסיף את מה שאתה רוצה.
-
@יהודה-0 בהודעה האחרונה שכתבת ונמחקה על תכעס זה דבר ידוע; אסור לכתוב 2 הודעות רצוף, אם אתה רוצה אתה יכול לעשות עריכה על ההודעה האחרונה שלך ולהוסיף את מה שאתה רוצה.
-
@יהודה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ענק-הענקים-בדורינו בסדר

גם זה אסור לכתוב על פי חוקי הפורום.
במקום בסדר, צודק, תודה וכו'... יש לייק
אם אין ל אופציה ללייק בבוא הזמן יפתח. פשוט אל תגיב כלום!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות