דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ייטב דאלי

ייטב דאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
30 פוסטים 18 כותבים 1.3k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    נראלי שזה הזמר עם הכי הרבה תוכן ורגש בשירים שלו כל שיר מרטיט בפני עצמו אבל במיוחד השיר שלו סדקים

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח מנותק
      ח מנותק
      חובבת מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      מי זה ייטב דאלי?
      איזה סגנון הוא?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        זמר בסגנון ייחודי שמשקיע בעצמו.
        בקול הבא 3 יובל סטופל הזכיר אותו כמה פעמים בתור פרסומת- משם אני מכירה אותו. ובאמת יש לו חומרים טובים.

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
          #12

          ברחתי מעצמי
          https://www.youtube.com/watch?v=fqwiSTjIj34
          בעזרת השם
          https://www.youtube.com/watch?v=O9xeFb7rCEQ
          סדקים
          https://www.youtube.com/watch?v=fD0JkA7qC2Q
          תשאר אתה
          https://www.youtube.com/watch?v=dH9bhqQWWDE
          זה השירים שלו הם מאד יפים ומרגשים אבל לדעתי הכי יפה זה סדקים הוא באמת מבטא משו שמרגיש כמו סדקים

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

            זמר בסגנון ייחודי שמשקיע בעצמו.
            בקול הבא 3 יובל סטופל הזכיר אותו כמה פעמים בתור פרסומת- משם אני מכירה אותו. ובאמת יש לו חומרים טובים.

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @מוכשרת-על אמר בייטב דאלי:

            משם אני מכירה אותו

            אני הכרתי אותו בשיר "תשאר אתה". שיר עמוק!! שווה שמיעה.
            וזה היה במקרה..באיזה חנות..חח

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @מוכשרת-על אמר בייטב דאלי:

              משם אני מכירה אותו

              אני הכרתי אותו בשיר "תשאר אתה". שיר עמוק!! שווה שמיעה.
              וזה היה במקרה..באיזה חנות..חח

              טליהט מנותק
              טליהט מנותק
              טליה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @אייצ-ית אמר בייטב דאלי:

              אני הכרתי אותו בשיר "תשאר אתה". שיר עמוק!! שווה שמיעה.

              תשאר אתה זה השיר הראשון שהוא הוציא , ועוד כשהוא הוציא אותו מיד אהבתי וקלטתי שמדובר בזמר מטורףף עם יכולות ווקאליות וואוווווווווווווווווווווווו

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • טליהט טליה

                @אייצ-ית אמר בייטב דאלי:

                אני הכרתי אותו בשיר "תשאר אתה". שיר עמוק!! שווה שמיעה.

                תשאר אתה זה השיר הראשון שהוא הוציא , ועוד כשהוא הוציא אותו מיד אהבתי וקלטתי שמדובר בזמר מטורףף עם יכולות ווקאליות וואוווווווווווווווווווווווו

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @טליה לגמרי!!
                הוא זמר אדיר!!
                יש לך וויקיפדיה עליו?
                משום מה אני לא יודעת שום דבר על הרקע שלו..

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                ארגנטינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @טליה לגמרי!!
                  הוא זמר אדיר!!
                  יש לך וויקיפדיה עליו?
                  משום מה אני לא יודעת שום דבר על הרקע שלו..

                  ארגנטינהא מנותק
                  ארגנטינהא מנותק
                  ארגנטינה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארגנטינה
                  #16

                  @אייצ-ית אני מכירה אותו קצת ויש לו קול ממש נחמד..העתיד של ייטב דאלי פרוש לפניו כמו חלום וורוד, בחור צעיר ומוכשר עם גוון קול ייחודי ואש בעיניים להצליח ולכבוש את כל היעדים שמעטים הצליחו ורבים נכשלו. הוא הוציא שיר בכורה 'תשאר אתה' שפתח לו דלתות בתקשורת המוזיקלית, פרש לפניו שטיחים לבמות ואירועים וכמות אהדה שלא מביישת אלבום שני, לכן הוא לא המתין והסינגל שיצא רק חודש לאחר מכן 'סדקים' היה לא פחות טוב מהראשון, שם כבר הדרך הייתה קלה יותר לטפס בכמויות ההשמעות והצפיות, השיתופים והפרגונים.

                  ואז הגיעCOVID19 כמו רעם ביום בהיר על כולם, הרבה מאוד סימני שאלות, חששות ובעיקר ניפוץ חלומות, כל תעשיית המוזיקה ועולם התרבות נדם ברגע אחד, רגע שאף אחד לא דמיין שיגיע.

                  הקורונה משנה את כללי המשחק, סגר, בידוד וריחוק חברתי, בעולם הדתי עוד היו תקופות גדולות יותר של שקט מוזיקלי בגלל ספירת העומר ושלשת השבועות ועכשיו זה הזמן.

                  לאחר שהחלים מהקורונה, נסע ייטב לאולפן של אלי קשת להקליט את השיר החדש #בעזרת_השם, סינגל קצבי אחרי שניים שקטים ומרגשים.

                  המילים של עציון מוסאי ואלי קשת, יחד עם הלחן של אלי קשת פונים לכל אדם, מחזקים ומרימים אותו. הרבה שאלות ולא מעט תשובות יש בשיר הזה שמסתכם ב – אין ולא יהיה עוד מלבדו, תדבר אליו והוא יבוא!

                  טרם יציאת השיר הודפסו אלפי מסכות בד עם המיתוג של השיר ובימים הקרובים הם יחולקו ברחובות המדינה לעוברי אורח, שיגנו על עצמם מהנגיף אבל תמיד יזכרו שהכל #בעזרת_השם.

                  פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #17

                    ואאאאווו! באתי לפתוח עליו פוסט .. והראו לי שיש כבר!! הוא זמר מטורףף!! כל שיר שלו לפנים , ללב ולנשמה .הוא פשוט מוציא הזדהות , חד וחלק !! אין מישהו ששומע אותו ולא נדלק או מתחבר
                    במילה אחת - הוא אלוף . מחכה לעוד חומר שלו ....

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      ואאאאווו! באתי לפתוח עליו פוסט .. והראו לי שיש כבר!! הוא זמר מטורףף!! כל שיר שלו לפנים , ללב ולנשמה .הוא פשוט מוציא הזדהות , חד וחלק !! אין מישהו ששומע אותו ולא נדלק או מתחבר
                      במילה אחת - הוא אלוף . מחכה לעוד חומר שלו ....

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @פונץ-בננה אמר בייטב דאלי:

                      ואאאאווו! באתי לפתוח עליו פוסט .. והראו לי שיש כבר!! הוא זמר מטורףף!! כל שיר שלו לפנים , ללב ולנשמה .הוא פשוט מוציא הזדהות , חד וחלק !! אין מישהו ששומע אותו ולא נדלק או מתחבר
                      במילה אחת - הוא אלוף . מחכה לעוד חומר שלו ....

                      נכון לגמרי!!
                      לי אישית המסר שהוא מביא, וקצת הסגנון ממש מזכיר את של מתניה...

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @פונץ-בננה אמר בייטב דאלי:

                        ואאאאווו! באתי לפתוח עליו פוסט .. והראו לי שיש כבר!! הוא זמר מטורףף!! כל שיר שלו לפנים , ללב ולנשמה .הוא פשוט מוציא הזדהות , חד וחלק !! אין מישהו ששומע אותו ולא נדלק או מתחבר
                        במילה אחת - הוא אלוף . מחכה לעוד חומר שלו ....

                        נכון לגמרי!!
                        לי אישית המסר שהוא מביא, וקצת הסגנון ממש מזכיר את של מתניה...

                        טליהט מנותק
                        טליהט מנותק
                        טליה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @אייצ-ית לגמריי , רק חבל שאין לו הרבה חומרים בחוץץ ...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ארגנטינהא ארגנטינה

                          @אייצ-ית אני מכירה אותו קצת ויש לו קול ממש נחמד..העתיד של ייטב דאלי פרוש לפניו כמו חלום וורוד, בחור צעיר ומוכשר עם גוון קול ייחודי ואש בעיניים להצליח ולכבוש את כל היעדים שמעטים הצליחו ורבים נכשלו. הוא הוציא שיר בכורה 'תשאר אתה' שפתח לו דלתות בתקשורת המוזיקלית, פרש לפניו שטיחים לבמות ואירועים וכמות אהדה שלא מביישת אלבום שני, לכן הוא לא המתין והסינגל שיצא רק חודש לאחר מכן 'סדקים' היה לא פחות טוב מהראשון, שם כבר הדרך הייתה קלה יותר לטפס בכמויות ההשמעות והצפיות, השיתופים והפרגונים.

                          ואז הגיעCOVID19 כמו רעם ביום בהיר על כולם, הרבה מאוד סימני שאלות, חששות ובעיקר ניפוץ חלומות, כל תעשיית המוזיקה ועולם התרבות נדם ברגע אחד, רגע שאף אחד לא דמיין שיגיע.

                          הקורונה משנה את כללי המשחק, סגר, בידוד וריחוק חברתי, בעולם הדתי עוד היו תקופות גדולות יותר של שקט מוזיקלי בגלל ספירת העומר ושלשת השבועות ועכשיו זה הזמן.

                          לאחר שהחלים מהקורונה, נסע ייטב לאולפן של אלי קשת להקליט את השיר החדש #בעזרת_השם, סינגל קצבי אחרי שניים שקטים ומרגשים.

                          המילים של עציון מוסאי ואלי קשת, יחד עם הלחן של אלי קשת פונים לכל אדם, מחזקים ומרימים אותו. הרבה שאלות ולא מעט תשובות יש בשיר הזה שמסתכם ב – אין ולא יהיה עוד מלבדו, תדבר אליו והוא יבוא!

                          טרם יציאת השיר הודפסו אלפי מסכות בד עם המיתוג של השיר ובימים הקרובים הם יחולקו ברחובות המדינה לעוברי אורח, שיגנו על עצמם מהנגיף אבל תמיד יזכרו שהכל #בעזרת_השם.

                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @ארגנטינה אמר בייטב דאלי:

                          כמות אהדה שלא מביישת אלבום שני

                          אלבום שני?
                          יש לו בסה"כ 4 שירים , איך?

                          או שהם לא עלו לרשתות?
                          ויש עליהם זכויות יוצרים?

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                            #21

                            https://www.youtube.com/watch?v=eF3k0KiBoP0
                            https://www.youtube.com/watch?v=JRK_ABv8umw
                            לא יודעת אם העלו.
                            זמר מדהים!!!! איזה קול מטורף!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שירליש מנותק
                              שירליש מנותק
                              שירלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              זמר תותח!
                              השירים שלו פצצה אחד אחד!

                              הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                              זה - להמשיך לישון...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שרי 0ש מנותק
                                שרי 0ש מנותק
                                שרי 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                בארוע https://www.youtube.com/watch?v=eF3k0KiBoP0
                                עמירם בן לולו מארח את ייטב https://www.youtube.com/watch?v=JRK_ABv8umw
                                סדקים https://www.youtube.com/watch?v=FrcoCyAaj3A
                                ברחתי מעצמי https://www.youtube.com/watch?v=Wms_XNdGutk
                                תשאר אתה https://www.youtube.com/watch?v=dH9bhqQWWDE

                                מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אפוש פארא מנותק
                                  אפוש פארא מנותק
                                  אפוש פאר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  אתם קולטים איזה עוצמות יש בשירים של הזמר המטורף הזה???
                                  סדקים זה "השיר שלו"
                                  כבר חצי שנה הוא לא הוציא שום שיר?!

                                  להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                                  לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                                  איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                                  אלוף.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                    מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                    מיוזיק בנשמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    זמר ענקקק מטורף מישהו יודע מתי הוא מוציא שיר

                                    שיר היום
                                    עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                    מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                      זמר ענקקק מטורף מישהו יודע מתי הוא מוציא שיר

                                      מישהי מאמימ מנותק
                                      מישהי מאמימ מנותק
                                      מישהי מאמי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @מיוזיק-בנשמה השיר שהוא מוציא זה קאברים או מקוריים משלו?

                                      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                        מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                        מיוזיק בנשמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        הכי יפה שלו

                                        https://youtu.be/fD0JkA7qC2Q

                                        שיר היום
                                        עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          https://youtu.be/O9xeFb7rCEQ

                                          שיר היום
                                          עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול