דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. פלייבקים
  4. מוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..

מוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..

מתוזמן נעוץ נעול הועבר פלייבקים
66 פוסטים 9 כותבים 3.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר חדשש שיר חדש

    @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

    זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!!

    עשיתי הרגע משהו בקטנה רק כדי להראות לך את הסגנון (לא מושקע בכלל.. רק בשביל הדוגמה)
    זה בקטע יותר אלקטרוני ומקפיץ מגרסת הרוק שעשיתי בהתחלה
    אם זה מתאים הסגנון אתקדם לכיוון של פלייבק
    הנה אני מעלה את זה פה

    https://drive.google.com/file/d/1fdxdDlW_6Ay0x720WueExKibQYPsq_tu/view?usp=sharing

    איילתא מנותק
    איילתא מנותק
    איילת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37
    פוסט זה נמחק!
    שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • איילתא איילת

      פוסט זה נמחק!

      שיר חדשש מנותק
      שיר חדשש מנותק
      שיר חדש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #38
      פוסט זה נמחק!
      איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שיר חדשש שיר חדש

        פוסט זה נמחק!

        איילתא מנותק
        איילתא מנותק
        איילת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39
        פוסט זה נמחק!
        שיר חדשש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • איילתא איילת

          פוסט זה נמחק!

          שיר חדשש מנותק
          שיר חדשש מנותק
          שיר חדש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • איילתא איילת

            פוסט זה נמחק!

            שיר חדשש מנותק
            שיר חדשש מנותק
            שיר חדש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #41
            פוסט זה נמחק!
            איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שיר חדשש שיר חדש

              פוסט זה נמחק!

              איילתא מנותק
              איילתא מנותק
              איילת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42
              פוסט זה נמחק!
              שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איילתא איילת

                פוסט זה נמחק!

                שיר חדשש מנותק
                שיר חדשש מנותק
                שיר חדש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #43
                פוסט זה נמחק!
                איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שיר חדשש שיר חדש

                  פוסט זה נמחק!

                  איילתא מנותק
                  איילתא מנותק
                  איילת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #44
                  פוסט זה נמחק!
                  שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • איילתא איילת

                    פוסט זה נמחק!

                    שיר חדשש מנותק
                    שיר חדשש מנותק
                    שיר חדש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #45
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב. ב.ב ב. ב.

                      אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
                      זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
                      אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
                      (אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
                      תודה מראש

                      מיאה ב.מ מנותק
                      מיאה ב.מ מנותק
                      מיאה ב.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #46

                      @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                      אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
                      זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
                      אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
                      (אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
                      תודה מראש

                      אין על ב.ב. היא עוזרת לי להרים פרוייקטים ביחד אני הייתי צריכה ואני הולכת לבדוק מיד מה התותחיים העלו לי פה ...

                      "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                      שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שיר חדשש שיר חדש

                        @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        תודה מראש

                        בל"נ

                        מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.מ מנותק
                        מיאה ב.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #47

                        @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        תודה מראש

                        בל"נ

                        תודה על העינות

                        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                        איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מיאה ב.מ מיאה ב.

                          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          תודה מראש

                          בל"נ

                          תודה על העינות

                          איילתא מנותק
                          איילתא מנותק
                          איילת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #48
                          פוסט זה נמחק!
                          מיאה ב.מ שיר חדשש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • איילתא איילת

                            פוסט זה נמחק!

                            מיאה ב.מ מנותק
                            מיאה ב.מ מנותק
                            מיאה ב.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                            #49

                            @איילת
                            אני ינסה להוריד נראה מה יהיה ...

                            "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שיר חדשש שיר חדש

                              @אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
                              אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...

                              גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?

                              סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
                              מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)

                              מנגן אבל איך מקליט?

                              @ב-ב תודה על מילוי המקום ועניית התשובות במקומי...
                              אכן בד"כ מקליט באורגן.. אלא אם מדובר במשהו מורכב יותר שאז מקליט באמצעות כרטיס קול מתקדם לאחת התוכנות במחשב.

                              מיאה ב.מ מנותק
                              מיאה ב.מ מנותק
                              מיאה ב.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #50

                              @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
                              אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...

                              גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?

                              סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
                              מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)

                              מנגן אבל איך מקליט?

                              @ב-ב תודה על מילוי המקום ועניית התשובות במקומי...
                              אכן בד"כ מקליט באורגן.. אלא אם מדובר במשהו מורכב יותר שאז מקליט באמצעות כרטיס קול מתקדם לאחת התוכנות במחשב.

                              יפה יפה טוב לדעת שיש כאן חברה שמצליחים למלאות מקום של אחרים 😉😉

                              "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב. ב.ב ב. ב.

                                @אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
                                אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...

                                גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?

                                סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
                                מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)

                                מיאה ב.מ מנותק
                                מיאה ב.מ מנותק
                                מיאה ב.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #51

                                @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                @אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
                                אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...

                                גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?

                                סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
                                מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)

                                למרות שאפשר לעשות בדיקה אולי הקולות של הבנות יילו על הקולות של רולי ...
                                אם לא ננסה לא נדע

                                "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איילתא איילת

                                  פוסט זה נמחק!

                                  שיר חדשש מנותק
                                  שיר חדשש מנותק
                                  שיר חדש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                  #52

                                  @איילת
                                  נראה לי שכבר פתוח.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                    @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                    אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
                                    זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
                                    אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
                                    (אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
                                    תודה מראש

                                    אין על ב.ב. היא עוזרת לי להרים פרוייקטים ביחד אני הייתי צריכה ואני הולכת לבדוק מיד מה התותחיים העלו לי פה ...

                                    שיר חדשש מנותק
                                    שיר חדשש מנותק
                                    שיר חדש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #53

                                    @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
                                    לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
                                    https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

                                    מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שיר חדשש שיר חדש

                                      @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
                                      לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
                                      https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

                                      מיאה ב.מ מנותק
                                      מיאה ב.מ מנותק
                                      מיאה ב.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #54

                                      @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                      @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
                                      לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
                                      https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

                                      קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

                                      "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                      שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                        @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                        @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
                                        לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
                                        https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

                                        קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

                                        שיר חדשש מנותק
                                        שיר חדשש מנותק
                                        שיר חדש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר חדש
                                        #55

                                        @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                        @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                        @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
                                        לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
                                        https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

                                        קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

                                        האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך

                                        מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שיר חדשש שיר חדש

                                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                          @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
                                          לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
                                          https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

                                          קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

                                          האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך

                                          מיאה ב.מ מנותק
                                          מיאה ב.מ מנותק
                                          מיאה ב.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #56

                                          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                                          @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
                                          לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
                                          https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

                                          קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

                                          האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך

                                          בסדר גמור אנחנו מחכות נשמח לשמוע ותעלה לנו את זה ....

                                          "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                                          שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול