מוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..
-
אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
(אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
תודה מראש@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
(אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
תודה מראשאין על ב.ב. היא עוזרת לי להרים פרוייקטים ביחד אני הייתי צריכה ואני הולכת לבדוק מיד מה התותחיים העלו לי פה ...
-
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תודה מראש
בל"נ
תודה על העינות
-
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תודה מראש
בל"נ
תודה על העינות
-
@אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?
סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)מנגן אבל איך מקליט?
@ב-ב תודה על מילוי המקום ועניית התשובות במקומי...
אכן בד"כ מקליט באורגן.. אלא אם מדובר במשהו מורכב יותר שאז מקליט באמצעות כרטיס קול מתקדם לאחת התוכנות במחשב.@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?
סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)מנגן אבל איך מקליט?
@ב-ב תודה על מילוי המקום ועניית התשובות במקומי...
אכן בד"כ מקליט באורגן.. אלא אם מדובר במשהו מורכב יותר שאז מקליט באמצעות כרטיס קול מתקדם לאחת התוכנות במחשב.יפה יפה טוב לדעת שיש כאן חברה שמצליחים למלאות מקום של אחרים


-
@אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?
סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@אני-תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
תשמע @איש-יהודי-טוב דווקא הקטע שהעלית עזר לי שכך גיליתי כמה אקורדים מעניינים בשיר הזה שהקול של רולי די הסתיר אותם...
אז גם אני נעזרתי... נר לאחד נר למאה...גם אתה מקליט בתוכנה כולשהי?
סורי שאני עונה במקומו, אבל הוא מנגן..
מלכתחילה זה מה שחיפשתי אבל גם תוכנות טוב... (למרות שזו תהיה פדיחה שבנות ישירו לרקע קולו של רולי...)למרות שאפשר לעשות בדיקה אולי הקולות של הבנות יילו על הקולות של רולי ...
אם לא ננסה לא נדע -
@ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
(אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
תודה מראשאין על ב.ב. היא עוזרת לי להרים פרוייקטים ביחד אני הייתי צריכה ואני הולכת לבדוק מיד מה התותחיים העלו לי פה ...
-
@מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...
-
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...
@מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...
האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך
-
@מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...
האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...
האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך
בסדר גמור אנחנו מחכות נשמח לשמוע ותעלה לנו את זה ....
-
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...
האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך
בסדר גמור אנחנו מחכות נשמח לשמוע ותעלה לנו את זה ....
-
@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב לא יקרה ב4 שעות הקרובות
סוריאני מחכה על כל מקרה מקסימום ב.ב. תביא לי את זה אם אני לא אהיה כאן תודה כל הרצון ואני מקווה שזה לא שיגע אותכם ...
@מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
אותכם
אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר...

-
@מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
אותכם
אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר...

@שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
@מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:
אותכם
אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר...

חחחחחח סורי אים כן ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות