דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. פלייבקים
  4. מוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..

מוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..

מתוזמן נעוץ נעול הועבר פלייבקים
66 פוסטים 9 כותבים 3.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איילתא איילת

    פוסט זה נמחק!

    שיר חדשש מנותק
    שיר חדשש מנותק
    שיר חדש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
    #52

    @איילת
    נראה לי שכבר פתוח.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מיאה ב.מ מיאה ב.

      @ב-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

      אני צריכה להמנון למחנה פלייבק לשיר דעת תורה של רולי (די דחוף..)
      זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קצבי ואלקטרוני!! (בכל זאת מחנה....) ויפה!!!!!
      אז אם אחד המוכשרים פה יוכל לעזור לי - אודה לו מאוד!!!
      (אשמח אפילו לכמה פלייבקים, כך תהיה לי אפשרות בחירה...)
      תודה מראש

      אין על ב.ב. היא עוזרת לי להרים פרוייקטים ביחד אני הייתי צריכה ואני הולכת לבדוק מיד מה התותחיים העלו לי פה ...

      שיר חדשש מנותק
      שיר חדשש מנותק
      שיר חדש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #53

      @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
      לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
      https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

      מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שיר חדשש שיר חדש

        @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
        לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
        https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #54

        @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

        @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
        לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
        https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

        קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

        שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מיאה ב.מ מיאה ב.

          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

          @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
          לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
          https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

          קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

          שיר חדשש מנותק
          שיר חדשש מנותק
          שיר חדש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר חדש
          #55

          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

          @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
          לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
          https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

          קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

          האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך

          מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שיר חדשש שיר חדש

            @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

            @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

            @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
            לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
            https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

            קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

            האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך

            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #56

            @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

            @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

            @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

            @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
            לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
            https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

            קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

            האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך

            בסדר גמור אנחנו מחכות נשמח לשמוע ותעלה לנו את זה ....

            "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

            שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיאה ב.מ מיאה ב.

              @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

              @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

              @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

              @מיאה-ב רק שתדעי שהאלקטרוני הזה לדעתי פחות מתאים
              לדעתי זה יותר הולך קצב רוק חזק כמו בסגנון הזה שהעליתי פה
              https://music-il.herokuapp.com/topic/352/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/31?_=1622648701477

              קודם כל תודה רבה שמעתי את הכל ושניהם מהממים (בשם ב.ב. היא גם איתי פה) יכול להיות שלשיר עצמו מתאים יותר רוק אבל למחנה ועוד של בנות חייב אלקטרוני מקפיץ סוחף עדכני שיעיף את הרחבה ...

              האמת עשיתי היום אחד אחר יותר אלקטרוני ויותר מקפיץ.. אעלה אותו בהמשך

              בסדר גמור אנחנו מחכות נשמח לשמוע ותעלה לנו את זה ....

              שיר חדשש מנותק
              שיר חדשש מנותק
              שיר חדש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #57

              @מיאה-ב לא יקרה ב4 שעות הקרובות
              סורי

              מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שיר חדשש שיר חדש

                @מיאה-ב לא יקרה ב4 שעות הקרובות
                סורי

                מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.מ מנותק
                מיאה ב.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #58

                @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                @מיאה-ב לא יקרה ב4 שעות הקרובות
                סורי

                אני מחכה על כל מקרה מקסימום ב.ב. תביא לי את זה אם אני לא אהיה כאן תודה כל הרצון ואני מקווה שזה לא שיגע אותכם ...

                "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיאה ב.מ מיאה ב.

                  @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                  @מיאה-ב לא יקרה ב4 שעות הקרובות
                  סורי

                  אני מחכה על כל מקרה מקסימום ב.ב. תביא לי את זה אם אני לא אהיה כאן תודה כל הרצון ואני מקווה שזה לא שיגע אותכם ...

                  שיר חדשש מנותק
                  שיר חדשש מנותק
                  שיר חדש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #59

                  @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                  אותכם

                  אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                  מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • שיר חדשש שיר חדש

                    @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                    אותכם

                    אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.מ מנותק
                    מיאה ב.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #60

                    @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                    @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                    אותכם

                    אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                    חחחחחח סורי אים כן ...

                    "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                    מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיאה ב.מ מיאה ב.

                      @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                      @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                      אותכם

                      אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                      חחחחחח סורי אים כן ...

                      מיאה ב.מ מנותק
                      מיאה ב.מ מנותק
                      מיאה ב.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #61

                      @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                      @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                      @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                      אותכם

                      אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                      חחחחחח סורי אים כן ...

                      תודה בכל אופן אבל אני לא רוצה להטריח שתנגן שוווב מה בעצם הולך להיות שונה ???

                      "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                      שיר חדשש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיאה ב.מ מיאה ב.

                        @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        אותכם

                        אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                        חחחחחח סורי אים כן ...

                        תודה בכל אופן אבל אני לא רוצה להטריח שתנגן שוווב מה בעצם הולך להיות שונה ???

                        שיר חדשש מנותק
                        שיר חדשש מנותק
                        שיר חדש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר חדש
                        #62

                        @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                        אותכם

                        אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                        חחחחחח סורי אים כן ...

                        להטריח שתנגן שוווב

                        זה כבר מוקלט!
                        אני רק צריך למצוא זמן להעלות את זה
                        סיוט פה עם הדרייב הזה

                        מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • שיר חדשש שיר חדש

                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          אותכם

                          אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                          חחחחחח סורי אים כן ...

                          להטריח שתנגן שוווב

                          זה כבר מוקלט!
                          אני רק צריך למצוא זמן להעלות את זה
                          סיוט פה עם הדרייב הזה

                          מיאה ב.מ מנותק
                          מיאה ב.מ מנותק
                          מיאה ב.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #63

                          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @שיר-חדש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          @מיאה-ב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                          אותכם

                          אותי לא שיגע.. שניה אני ישאל את כל השאר... 😄

                          חחחחחח סורי אים כן ...

                          להטריח שתנגן שוווב

                          זה כבר מוקלט!
                          אני רק צריך למצוא זמן להעלות את זה

                          אוקי אוקי תודה רבה 👍👍

                          "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א איש יהודי טוב

                            @תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                            @איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                            @ב-ב בבקשה

                            ואווו, כול הכבוד!!! מה ככה מחלקים פלייבקים חינם?...... יפה!

                            זה עולה חינם אז אני מפרסם חינם

                            באיזה תוכנה ההקלטה בוצעה?

                            זה סוד.....

                            תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #64

                            @איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                            @תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                            @איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                            @ב-ב בבקשה

                            ואווו, כול הכבוד!!! מה ככה מחלקים פלייבקים חינם?...... יפה!

                            זה עולה חינם אז אני מפרסם חינם

                            באיזה תוכנה ההקלטה בוצעה?

                            זה סוד.....

                            עדיין זה סוד?....

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תהילושת תהילוש

                              @איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @ב-ב בבקשה

                              ואווו, כול הכבוד!!! מה ככה מחלקים פלייבקים חינם?...... יפה!

                              זה עולה חינם אז אני מפרסם חינם

                              באיזה תוכנה ההקלטה בוצעה?

                              זה סוד.....

                              עדיין זה סוד?....

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש יהודי טוב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #65

                              @תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @תהילוש אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @איש-יהודי-טוב אמר במוזיקאים... אני צריכה שתעשו לי פלייבק..:

                              @ב-ב בבקשה

                              ואווו, כול הכבוד!!! מה ככה מחלקים פלייבקים חינם?...... יפה!

                              זה עולה חינם אז אני מפרסם חינם

                              באיזה תוכנה ההקלטה בוצעה?

                              זה סוד.....

                              עדיין זה סוד?....

                              אני כנראה יעשה על זה מדריך

                              רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                              שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמואל ששוןש מנותק
                                שמואל ששוןש מנותק
                                שמואל ששון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #66

                                כתבתי ב:פלייבקים בחינם.
                                בנושא הנ"ל.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול