-
@יסכה טוב אבל מתי הפעם הארונה שהוצאי שיר ואיזה שירים מפורסמים יש לו כבר?
@מוח-שליט-על-הלב הוא לא הוציא לאחרונה {לדעתי..}אני פחות מוברת למזרחי....אבל יש לו שיר מקסים נחמוני...ומחרזת חפלה.....ועד כמה חמודים....
-
@מוח-שליט-על-הלב הוא לא הוציא לאחרונה {לדעתי..}אני פחות מוברת למזרחי....אבל יש לו שיר מקסים נחמוני...ומחרזת חפלה.....ועד כמה חמודים....
@יסכה נכון אז אין באמת גדול זמר חסידי
-
@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הסקר נערך באישור ההנהלה.
שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'
תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')
@איזה-קטע אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הסקר נערך באישור ההנהלה.
שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'
תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')
זה ברור שישי ריבו לוקח בגדול.....
-
@איזה-קטע אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הסקר נערך באישור ההנהלה.
שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'
תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')
זה ברור שישי ריבו לוקח בגדול.....
-
@יסכה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אפרת זה לפי דעתך.....
אני חושבת שאם הוא זכה במקומות הראשונים אז גם פה זה יהיה ככה
וזאת דעתי שהוא הכי טוב.. -
@יסכה ברור שיש ריבו
-
@יסכה ברור שיש ריבו
-
קובי ברומר ואברומי ויינברג לא מזרחיים למיטב ידיעתי אז מה הם עושים כאן?
וגם משה קליין צריך להיקרא כאן חדד בשביל להיחשב למזרחי (קליין לא שם מזרחי זה שם אידישאי נפוץ) -
הסקר נערך באישור ההנהלה.
שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'
@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הסקר נערך באישור ההנהלה.
שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'
קובי ברומר? זמר מזרחי? ממתי?
-
@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הסקר נערך באישור ההנהלה.
שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'
קובי ברומר? זמר מזרחי? ממתי?
@ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....
-
@ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....
-
@ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....
@אפרת אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....
מה זה משנה שיש לו צד חצי ספרדי, הוא א זמר מזרחי הוא לא שר מזרחית, ואם את מדברת על זה שהוא שר בעברית אז זה נקרא ישראלי לא מזרחי!
@ברוריה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
קובי ברומר ואברומי ויינברג לא מזרחיים למיטב ידיעתי אז מה הם עושים כאן?
וגם משה קליין צריך להיקרא כאן חדד בשביל להיחשב למזרחי (קליין לא שם מזרחי זה שם אידישאי נפוץ)משה קליין כן נקרא קצת מזרחי, הוא כן שר שירים מזרחיים.
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול:
@ntz נראלי ציינו אותם ככה כמזרחיים בגלל שיענו הם לא שרים אידיש...או כי הם מסתדרים סבבה עם הספרדים בשולחן...
אפילו חיים ישראל שר באידיש!
ןזה לא בשיר ''ונפשי'' שיענו זה היה קטע, אלא פעם הוא באלבומים שלו אפילו לבד אידיש, והרבה! -
@ntz נראלי ציינו אותם ככה כמזרחיים בגלל שיענו הם לא שרים אידיש...או כי הם מסתדרים סבבה עם הספרדים בשולחן...
פוסט זה נמחק! -
@אפרת
אני יודע שאני חולק על ארבעים אחוז שענו בסקר
אבל לדעתי יניב בן משיח יותר מזרחי מחיים ישראל
אבל אחרי יניב בן משיח זה חיים ישראל מה שכן
שבקומזיצים ושירים שקטים הוא הכי מזרחי.
לפחות יש מלא שמסכימים איתי...
בא נשים לדוגמא שיר של יניב בן משיח.
https://youtu.be/H0D2cKhVALo
ו...של חיים ישראל.
https://youtu.be/h5zlFFZX5DA(תאמת אחרי ששמעתי את שני השירים יניב בן משיח טיפה יותר מזרחי מחיים ישראל...)
-
@אפרת
אני יודע שאני חולק על ארבעים אחוז שענו בסקר
אבל לדעתי יניב בן משיח יותר מזרחי מחיים ישראל
אבל אחרי יניב בן משיח זה חיים ישראל מה שכן
שבקומזיצים ושירים שקטים הוא הכי מזרחי.
לפחות יש מלא שמסכימים איתי...
בא נשים לדוגמא שיר של יניב בן משיח.
https://youtu.be/H0D2cKhVALo
ו...של חיים ישראל.
https://youtu.be/h5zlFFZX5DA(תאמת אחרי ששמעתי את שני השירים יניב בן משיח טיפה יותר מזרחי מחיים ישראל...)
-
לאידע עד כמה תסכימו איתי אבל היחיד שיודע לשיר מזרחי ברמה זה יניב ואם לא הוא אז משה קליין כי מזרחי זה הולך לפי מקאמים וחאפלות וכו אז יניב הוא מקום ראשון מאלה שנרשמו ומשה שני כשכנגד כולם איציק אשל הרבה יותר מזרחי מחיים ישראל סתם לידע אברומי ויינברג גד אלבז איציק דדיה זה לא זמרים מזרחיים בעליל הם אולי עם זיקה לספרדי אבל המוזיקה שלהם זה ים תיכוני
גם חיים ישראל ומידד טסהלרוב השירים שלהם ים תיכוניים ורבים מהלחנים שלהם נלקחו משירים ביוונית מה שאומר ים תיכוני...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות