דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. המלצה לאורגן.

המלצה לאורגן.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
23 פוסטים 9 כותבים 2.5k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המוזיקאיה המוזיקאי

    @טיטו כהיום אני חושב שרולנד אינו ממולץ קורג וימאהה הרבה יותר נוחים לשימוש וגם נשמעים יותר טוב...

    רולנדר מנותק
    רולנדר מנותק
    רולנד
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @המוזיקאי אמר בהמלצה לאורגן.:

    @טיטו כהיום אני חושב שרולנד אינו ממולץ קורג וימאהה הרבה יותר נוחים לשימוש וגם נשמעים יותר טוב...

    שמי מעיד עלי שאני חובב מושבע של רולנד,
    מאוד מפריע לי הרמה של החומר בקלידים הן בקורג והן בימהה [ברמה ובתקציב שמדובר באשכול הנוכחי]

    שאני מגנן על קורג, אני פוחד שעוד רגע מתפרקים לי כמה קלידים, הלחיצה והטאצ' לא מספיק מקצועי,
    ברולנד הענין הזה מאוד משופר, הקלידים עשויים מחומר יותר איכותי, ויותר כיף לטייל עליהם,
    אני חושב שמי שמלווה בעיקר הרכבים, ועושה פסנתר ובס
    יכול לעשות את זה עם רולנד טוב בינוני, אבל אם הוא רוצה קורג או ימהה זה רק היותר מקצועיים.

    בנגינה אישית להרים אירוע, סאונדים מקצבים וכל שאר תופנים זה כבר ענין אחר.
    וגם בזה אני סבור שה EA7 הוא אורגן משובח ביותר.

    🎹🎻🎺🎷🥁
    כל זמן שהמיתר שלם -
    אפשר עוד לנגן

    המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יהודה 0י מנותק
      יהודה 0י מנותק
      יהודה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      אני האיתי אומר AP300 או AP600

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • רולנדר רולנד

        @המוזיקאי אמר בהמלצה לאורגן.:

        @טיטו כהיום אני חושב שרולנד אינו ממולץ קורג וימאהה הרבה יותר נוחים לשימוש וגם נשמעים יותר טוב...

        שמי מעיד עלי שאני חובב מושבע של רולנד,
        מאוד מפריע לי הרמה של החומר בקלידים הן בקורג והן בימהה [ברמה ובתקציב שמדובר באשכול הנוכחי]

        שאני מגנן על קורג, אני פוחד שעוד רגע מתפרקים לי כמה קלידים, הלחיצה והטאצ' לא מספיק מקצועי,
        ברולנד הענין הזה מאוד משופר, הקלידים עשויים מחומר יותר איכותי, ויותר כיף לטייל עליהם,
        אני חושב שמי שמלווה בעיקר הרכבים, ועושה פסנתר ובס
        יכול לעשות את זה עם רולנד טוב בינוני, אבל אם הוא רוצה קורג או ימהה זה רק היותר מקצועיים.

        בנגינה אישית להרים אירוע, סאונדים מקצבים וכל שאר תופנים זה כבר ענין אחר.
        וגם בזה אני סבור שה EA7 הוא אורגן משובח ביותר.

        המוזיקאיה מנותק
        המוזיקאיה מנותק
        המוזיקאי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @רולנד כנראה שאתה אחד מהמעריצים היחידים של רולנד...

        "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

        רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המוזיקאיה המוזיקאי

          @רולנד כנראה שאתה אחד מהמעריצים היחידים של רולנד...

          רולנדר מנותק
          רולנדר מנותק
          רולנד
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @המוזיקאי אמר בהמלצה לאורגן.:

          @רולנד כנראה שאתה אחד מהמעריצים היחידים של רולנד...

          וגם עמי כהן, יואלי דיקמן [בנוסף לטיירוס], דני אבידני ועוד כמה טובים

          🎹🎻🎺🎷🥁
          כל זמן שהמיתר שלם -
          אפשר עוד לנגן

          המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רולנדר רולנד

            @המוזיקאי אמר בהמלצה לאורגן.:

            @רולנד כנראה שאתה אחד מהמעריצים היחידים של רולנד...

            וגם עמי כהן, יואלי דיקמן [בנוסף לטיירוס], דני אבידני ועוד כמה טובים

            המוזיקאיה מנותק
            המוזיקאיה מנותק
            המוזיקאי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @רולנד טוב כי הם משתמשים בזה בתור קלידים לתזמורת אני מדבר אתך על אחד שמנגן לעצמו בבית.

            "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

            רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • המוזיקאיה המוזיקאי

              @רולנד טוב כי הם משתמשים בזה בתור קלידים לתזמורת אני מדבר אתך על אחד שמנגן לעצמו בבית.

              רולנדר מנותק
              רולנדר מנותק
              רולנד
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רולנד
              #12

              @המוזיקאי אמר בהמלצה לאורגן.:

              @רולנד טוב כי הם משתמשים בזה בתור קלידים לתזמורת אני מדבר אתך על אחד שמנגן לעצמו בבית.

              אז תקרא שוב מה שכתבתי לעיל, ותראה שזה מה שבדיוק כתבתי
              [השאלה שנשארה פתוחה, למה את מה שהם עושים, הם לא עושים עם קורג?, התשובה גם לעיל].

              נ.ב. תגובה אחרנה שלי בענין כאן - כי זה לא הנושא באשכול הנוכחי.

              🎹🎻🎺🎷🥁
              כל זמן שהמיתר שלם -
              אפשר עוד לנגן

              יהודה 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • רולנדר רולנד

                @המוזיקאי אמר בהמלצה לאורגן.:

                @רולנד טוב כי הם משתמשים בזה בתור קלידים לתזמורת אני מדבר אתך על אחד שמנגן לעצמו בבית.

                אז תקרא שוב מה שכתבתי לעיל, ותראה שזה מה שבדיוק כתבתי
                [השאלה שנשארה פתוחה, למה את מה שהם עושים, הם לא עושים עם קורג?, התשובה גם לעיל].

                נ.ב. תגובה אחרנה שלי בענין כאן - כי זה לא הנושא באשכול הנוכחי.

                יהודה 0י מנותק
                יהודה 0י מנותק
                יהודה 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @רולנד לי יש AP300 וזה מצויןןןןןןןןןןןן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  האורגנים של רולנד הם הכי קלים ונוחים לשימוש וכשדוד ביטן החליף את קורג הוא לקח רולנד כי זה הכי טוב מקצועית
                  מה בבית יותר טוב לאידע אבל יש ברולנד דברים שאין באחרים כמו אפקטים למיקרופון בנוסף לאורגן ועוד דברים טובים

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 1 מנותק
                    1 מנותק
                    123 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    לא לגעת בSX600 לא שוה את הכסף עדיף רק קורג 700!!!
                    600 צריך עם סט מאוד טוב כדי שהוא ישמע כצו שצריך.
                    הEA7 כל המיקצוענים אומרים שהוא אורגן מעולה ודאי בטווח המחירים הזה ימהה 700 עולה 6500!!! רק יכול להיות שקשה להשיג לו חומר
                    אגב רולנד איזה דגם אתה מנגן?

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1 123 0

                      לא לגעת בSX600 לא שוה את הכסף עדיף רק קורג 700!!!
                      600 צריך עם סט מאוד טוב כדי שהוא ישמע כצו שצריך.
                      הEA7 כל המיקצוענים אומרים שהוא אורגן מעולה ודאי בטווח המחירים הזה ימהה 700 עולה 6500!!! רק יכול להיות שקשה להשיג לו חומר
                      אגב רולנד איזה דגם אתה מנגן?

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בועז
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @123-0 אתה ניסית את הימהה? או שאפילו לא ניסית?
                      אני מכיר כמה מורי נגינה שממליצים רק עליו.
                      אני אישית משתמש בימהה בעיקר בגלל הסאונד והקלידים. ו

                      רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                      הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I מנותק
                        I מנותק
                        IGO
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
                        #17

                        תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים!!

                        @המוזיקאי בקשר לקורג, ההפרש במחירים בין ה600 ל700 הוא 1300 שח. (לפי זאפ. ה600 עולה 3,700. וה700 עולה 5,000.) האם בשביל צעיר שלא מנגן באופן מקצועי זה מצדיק את ההפרש?
                        ובקשר לימהאה. ההבדל במחירים זניח ממש. (בין הPSR SX-600, [שעולה 3,450] לPSRS 670 [שעולה 3,200]). יש עדיפות ברורה לאחד מהם? (ושתיהם יותר זולים מהקורג...)
                        והאם הדגם psr-s770 גם בא בחשבון? יותר טוב? פחות טוב?

                        @123-0 אמר בהמלצה לאורגן.:

                        לא לגעת בSX600 לא שוה את הכסף עדיף רק קורג 700!!!

                        היי, הפער במחיר הוא 1550 שח. לא עדיף בכסף הזה לקנות מקצבים? (תזכור שלא מדובר במקצוען, שלא הולך לתכנת לעצמו מקצבים. הוא רק רוצה לנגן לכיף שלו בבית)

                        1 המוזיקאיה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • I IGO

                          תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים!!

                          @המוזיקאי בקשר לקורג, ההפרש במחירים בין ה600 ל700 הוא 1300 שח. (לפי זאפ. ה600 עולה 3,700. וה700 עולה 5,000.) האם בשביל צעיר שלא מנגן באופן מקצועי זה מצדיק את ההפרש?
                          ובקשר לימהאה. ההבדל במחירים זניח ממש. (בין הPSR SX-600, [שעולה 3,450] לPSRS 670 [שעולה 3,200]). יש עדיפות ברורה לאחד מהם? (ושתיהם יותר זולים מהקורג...)
                          והאם הדגם psr-s770 גם בא בחשבון? יותר טוב? פחות טוב?

                          @123-0 אמר בהמלצה לאורגן.:

                          לא לגעת בSX600 לא שוה את הכסף עדיף רק קורג 700!!!

                          היי, הפער במחיר הוא 1550 שח. לא עדיף בכסף הזה לקנות מקצבים? (תזכור שלא מדובר במקצוען, שלא הולך לתכנת לעצמו מקצבים. הוא רק רוצה לנגן לכיף שלו בבית)

                          1 מנותק
                          1 מנותק
                          123 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 0
                          #18

                          @igo
                          כל צעיר בסוף גם גודל וחלק מהבעיה זה ההתאמה לסטייל של המוזיקה שיש היום........
                          אציין חלק מההבדלים בין ה600 ל700
                          הקלטת MP3 והשמעה שירים MP3
                          כניסה למיקרופון עם מיקסר פנימי שמאפשר להגיע לתוצאות מעולות
                          זיכרון דגימות פי2.5 256 מ"ב מול 99 מ"ב
                          זיכרון דיירקט שמכפיל את מקום המקצבים והסטים
                          KAOSS שזה הרבה אפקטים בלייב בנגינה
                          בוקסות הרבה יותר עוצמתיות ואיכתיות
                          מסך גדול וצבעוני
                          ודבר חשוב שכדאי שהמקצבים והסאונדים והסטים שיש היום שנבנו ב700 ובPA4 לא יעלו על ה600!!
                          ומעל הכל סאונד פשוט הרבה יותר איכותי
                          בנוגע לימהה ברור שימליצו לך על ה600 כי הבא אחריו עולה 3000 שקל יותר
                          770 מעולה ואפילו 750 בלי השואה בכלל לSX600!!!!!!
                          בעיקר בגלל הנוחות תפעול
                          וגם הסאונד שבסדרת ה750 70 יש משטח עץ באורגן
                          הייתי אומר שה600 זה 463 עם מוח של 770 אבל יכולת עריכה מאוד מוגבלת
                          וה770 או 750 הרבה יותר קרוב לטיירוס..........

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 1 123 0

                            @igo
                            כל צעיר בסוף גם גודל וחלק מהבעיה זה ההתאמה לסטייל של המוזיקה שיש היום........
                            אציין חלק מההבדלים בין ה600 ל700
                            הקלטת MP3 והשמעה שירים MP3
                            כניסה למיקרופון עם מיקסר פנימי שמאפשר להגיע לתוצאות מעולות
                            זיכרון דגימות פי2.5 256 מ"ב מול 99 מ"ב
                            זיכרון דיירקט שמכפיל את מקום המקצבים והסטים
                            KAOSS שזה הרבה אפקטים בלייב בנגינה
                            בוקסות הרבה יותר עוצמתיות ואיכתיות
                            מסך גדול וצבעוני
                            ודבר חשוב שכדאי שהמקצבים והסאונדים והסטים שיש היום שנבנו ב700 ובPA4 לא יעלו על ה600!!
                            ומעל הכל סאונד פשוט הרבה יותר איכותי
                            בנוגע לימהה ברור שימליצו לך על ה600 כי הבא אחריו עולה 3000 שקל יותר
                            770 מעולה ואפילו 750 בלי השואה בכלל לSX600!!!!!!
                            בעיקר בגלל הנוחות תפעול
                            וגם הסאונד שבסדרת ה750 70 יש משטח עץ באורגן
                            הייתי אומר שה600 זה 463 עם מוח של 770 אבל יכולת עריכה מאוד מוגבלת
                            וה770 או 750 הרבה יותר קרוב לטיירוס..........

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מנחם בקר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @123-0 חברים בעוד אתם מדברים על קלידים שכחתם את הPA 100 הוא האורגן הכי פצצה הוא מיני PXA 4 בקטן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I IGO

                              תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים!!

                              @המוזיקאי בקשר לקורג, ההפרש במחירים בין ה600 ל700 הוא 1300 שח. (לפי זאפ. ה600 עולה 3,700. וה700 עולה 5,000.) האם בשביל צעיר שלא מנגן באופן מקצועי זה מצדיק את ההפרש?
                              ובקשר לימהאה. ההבדל במחירים זניח ממש. (בין הPSR SX-600, [שעולה 3,450] לPSRS 670 [שעולה 3,200]). יש עדיפות ברורה לאחד מהם? (ושתיהם יותר זולים מהקורג...)
                              והאם הדגם psr-s770 גם בא בחשבון? יותר טוב? פחות טוב?

                              @123-0 אמר בהמלצה לאורגן.:

                              לא לגעת בSX600 לא שוה את הכסף עדיף רק קורג 700!!!

                              היי, הפער במחיר הוא 1550 שח. לא עדיף בכסף הזה לקנות מקצבים? (תזכור שלא מדובר במקצוען, שלא הולך לתכנת לעצמו מקצבים. הוא רק רוצה לנגן לכיף שלו בבית)

                              המוזיקאיה מנותק
                              המוזיקאיה מנותק
                              המוזיקאי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                              #20

                              @igo אמר בהמלצה לאורגן.:

                              בקשר לקורג, ההפרש במחירים בין ה600 ל700 הוא 1300 שח. (לפי זאפ. ה600 עולה 3,700. וה700 עולה 5,000.) האם בשביל צעיר שלא מנגן באופן מקצועי זה מצדיק את ההפרש?
                              ובקשר לימהאה. ההבדל במחירים זניח ממש. (בין הPSR SX-600, [שעולה 3,450] לPSRS 670 [שעולה 3,200]). יש עדיפות ברורה לאחד מהם? (ושתיהם יותר זולים מהקורג...)
                              והאם הדגם psr-s770 גם בא בחשבון? יותר טוב? פחות טוב?

                              1. לגבי הקורג אז דבר ראשון ההפרש בין ה600 ל700 לא אמור להיות יותר מ 1000 ש"ח {לא תמיד כדאי לבדוק בזאפ מנסיון הם לא תמיד הכי זולים וגם אין להם מבחר של חנויות עדיף כבר שתקח ספר טלפונים או תחפש בגוגל חנויות מוזיקה ופשוט תשאל אותם כמה זה עולה (ומנסיון אפשר גם להוריד חנויות בהרבה מהמחיר הרשמי בדברים כאלה)}
                              2. בהחלט כדאי להוסיף את ההפרש בין ה600 ל 700 גם למי שלא מנגן מקצועי זה הבדל גדול מאוד ברמה!
                                3.לגבי הימאהה אין עדיפות מיוחדת לאחד מהדגמים ולמי שלא מנגן מקצועי אולי אפילו הם עדיפים מהקורג (אם המחיר הוא שיקול) הדגם psr-s770 כמובן יותר טוב אבל הוא עולה באזור ה 5500 ש"ח
                                ואגב אם אתה כבר קונה לו אורגן ברמה טובה למה שלא ילמד נגינה ברמה יותר טובה אני ממליץ על ערכת הלימוד של גלעד פוטולסקי "לנגן עם המאסטרו" שעם זה ניתן ללמוד נגינה ברמה גבוהה לבד ובקלות...

                              "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                              מקורימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • המוזיקאיה המוזיקאי

                                @igo אמר בהמלצה לאורגן.:

                                בקשר לקורג, ההפרש במחירים בין ה600 ל700 הוא 1300 שח. (לפי זאפ. ה600 עולה 3,700. וה700 עולה 5,000.) האם בשביל צעיר שלא מנגן באופן מקצועי זה מצדיק את ההפרש?
                                ובקשר לימהאה. ההבדל במחירים זניח ממש. (בין הPSR SX-600, [שעולה 3,450] לPSRS 670 [שעולה 3,200]). יש עדיפות ברורה לאחד מהם? (ושתיהם יותר זולים מהקורג...)
                                והאם הדגם psr-s770 גם בא בחשבון? יותר טוב? פחות טוב?

                                1. לגבי הקורג אז דבר ראשון ההפרש בין ה600 ל700 לא אמור להיות יותר מ 1000 ש"ח {לא תמיד כדאי לבדוק בזאפ מנסיון הם לא תמיד הכי זולים וגם אין להם מבחר של חנויות עדיף כבר שתקח ספר טלפונים או תחפש בגוגל חנויות מוזיקה ופשוט תשאל אותם כמה זה עולה (ומנסיון אפשר גם להוריד חנויות בהרבה מהמחיר הרשמי בדברים כאלה)}
                                2. בהחלט כדאי להוסיף את ההפרש בין ה600 ל 700 גם למי שלא מנגן מקצועי זה הבדל גדול מאוד ברמה!
                                  3.לגבי הימאהה אין עדיפות מיוחדת לאחד מהדגמים ולמי שלא מנגן מקצועי אולי אפילו הם עדיפים מהקורג (אם המחיר הוא שיקול) הדגם psr-s770 כמובן יותר טוב אבל הוא עולה באזור ה 5500 ש"ח
                                  ואגב אם אתה כבר קונה לו אורגן ברמה טובה למה שלא ילמד נגינה ברמה יותר טובה אני ממליץ על ערכת הלימוד של גלעד פוטולסקי "לנגן עם המאסטרו" שעם זה ניתן ללמוד נגינה ברמה גבוהה לבד ובקלות...
                                מקורימ מנותק
                                מקורימ מנותק
                                מקורי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @המוזיקאי
                                ניתן בכלל לקנות כעת בארץ pa700 חדש? לפי מה שאני בדקתי לאחרונה אין את זה בשום חנות?!

                                המוזיקאיה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מקורימ מקורי

                                  @המוזיקאי
                                  ניתן בכלל לקנות כעת בארץ pa700 חדש? לפי מה שאני בדקתי לאחרונה אין את זה בשום חנות?!

                                  המוזיקאיה מנותק
                                  המוזיקאיה מנותק
                                  המוזיקאי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @מקורי באמת יש מחסור אבל מי שינסה אולי כן יצליח להשיג...

                                  "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מקורימ מקורי

                                    @המוזיקאי
                                    ניתן בכלל לקנות כעת בארץ pa700 חדש? לפי מה שאני בדקתי לאחרונה אין את זה בשום חנות?!

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מנחם בקר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @מקורי אתה בהחלט צודק אין אותו במלאי ואין צפי מתי הוא יגיע רק אחרי פורים אולי הוא יגיע

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המוזיקאיה המוזיקאי התייחס לנושא זה ב

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות
                                    תגובה
                                    • תגובה כנושא
                                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                                    • מהישן לחדש
                                    • מהחדש לישן
                                    • הכי הרבה הצבעות


                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • לא נקרא 0
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • שליחת פנייה לניהול