פינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם✨
-
@asd אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:תמיד טוב לשאול לפני ששופטים לפי ראייה....
לא שפטתי רק אמרתי איך זה היה נישמע מהצד
הכל בסדר. העיקר הבהרתי את העניין.
נ.ב
לשאלות כגון אלה נועד האישי, להבא.@רבקה ראיון מקסים!!!!
מקצועי, מגוון, מרתק ומכבד!!!
נהניתי מאד ואני מצפה בקוצר רוח להבאים

רק הצעה קטנטנה לייעול-
הרגשתי שהדף היה טיפ טיפה עמוס..... לא משהו נורא, אולם-
האם תוכל להיות אפשרות של שאלות באדום והתשובות מודגשות בשחור?
או כל הדגשה בצורה אחרת......רק כדי שיהיה טיפ טיפה יותר נוח ומגרה להתחיל לקרוא- שהלא חבל לפספס

-
@רבקה ראיון מקסים!!!!
מקצועי, מגוון, מרתק ומכבד!!!
נהניתי מאד ואני מצפה בקוצר רוח להבאים

רק הצעה קטנטנה לייעול-
הרגשתי שהדף היה טיפ טיפה עמוס..... לא משהו נורא, אולם-
האם תוכל להיות אפשרות של שאלות באדום והתשובות מודגשות בשחור?
או כל הדגשה בצורה אחרת......רק כדי שיהיה טיפ טיפה יותר נוח ומגרה להתחיל לקרוא- שהלא חבל לפספס

-
וואללללהההההה!!!!!!!!!!!!!
@רבקה הפתעת לטובה!
קודם כל יש לך את השפה הזאת של איך לראיין אנשים
את הופכת את כל הראיון פשוט למרתק
תודה רבה!!!
מחכה כבר לעוד......
(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
-
יש יותר מרבקה???
איינלכםם טיפה של מושג כמה היא עובדת על הפינה החדשה שתהיה הכי נקיה, טובה
ואיכותית !! וזה ראוי להערכה !!
מוותרת עד דברים אחרים בשביל שהיה לנו מעניין ..
שאפוו ענק @רבקה
ראיון מהמם!!
מחכה בקוצר רוח .. לשני הבא .. -
@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
-
תודה רבה!
ראיון מקסים!!!
לא נמרח, כן קולע.
לא מתייפיף, כן ממקום טוב ולא מ'לחפש' שגיאות.
לא קצר, כן מתמצת.
לא חזרתי, כן כולל.המוןןן תיאבון לעוד...
-
@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
אין אפשרות למשתמש רגיל להגיב שם.
תודה רבא על הרעיון והריאיון הפתעת ובגדול.
חבל שלא שאלת שאלות על הקליפ האחרון, ועל הריקוד המוזר בקליפ האחרון שלו
-
@רבקה וואוו ראיון פגזייי!!!!!!
מחכה כבר בקוצר רוח לבאים
-
@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
אין אפשרות למשתמש רגיל להגיב שם.
תודה רבא על הרעיון והריאיון הפתעת ובגדול.
חבל שלא שאלת שאלות על הקליפ האחרון, ועל הריקוד המוזר בקליפ האחרון שלו
-
@שרי-0 הראיון כבר עלה!!
https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/7@אילנית אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/7@שרי-0 הראיון כבר עלה!!
הקישור תקין?
נראה לי שזה התקין
https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D?_=1641217334828 -
@אילנית אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/7@שרי-0 הראיון כבר עלה!!
הקישור תקין?
נראה לי שזה התקין
https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D?_=1641217334828 -
איפה אפשר להגיב על הראיון עם מוטי????
-
@מוזיקה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אין אפשרות כזאת!
בראיון הקודם היה ניסיון לפתוח נספח לתגובות אך @צוות-פיקוח ראה לנכון שלא להמשיך את זה לעת עתה... -
@מוזיקה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אין אפשרות כזאת!
בראיון הקודם היה ניסיון לפתוח נספח לתגובות אך @צוות-פיקוח ראה לנכון שלא להמשיך את זה לעת עתה... -
@תהילוש-0 כל הצעה שכזו את מוזמנת בשמחה לכתוב להנהלה!!
דרך אגב לידע כללי מעלה לך פה למה סגרו-
@אייצ-ית אמר בנספח | תגובות לראיון עם נהוראי אריאלי:
חבר'ה-
לא רציתי לנעול את הנושא הזה.
אבל לא יודעת למה בסוף מגיעים למצב הזה...
בסה"כ @רבקה השקיעה מזמנה האישי ללא כל תמורה בעבור ראיונות עם זמרים. תמלול שלהם. עריכה. שיחות. מיילים. ועוד המון מעבר.
כל זה כדי שיהיה לכם העשרה ושתהנו.
היא פתחה גם נספח לראיון לא כדי להתחיל להתנצל על כאלה 'שלא אהבו'.
אני חושבת שהנושא מוצה לכל הדעות.
@צוות-פיקוח אם אתם חושבים אחרת תפתחו.
@רבקה כולנו מעריכים את התרומה שלך לפורום!! בעיקר אלה שיודעים ת'לוז שלך...
ו.. אליכם משתמשים.
גם אלו שלא התכוונו להשמע אחרת. אני לא באה בטענות! רק שימת לב.
תזכרו שכל תגובה שלכם היא בפורום. אנחנו תמיד מוכנים לשמוע הצעות ייעול בדרך נכונה.
לכן,
מעכשיו-אם אהבתם את הראיון תתנו לו לייק. אם לא- אל תלייקו.
הצעות ייעול בצאט האישי של @רבקה. מי שאין לו הרשאות יכול לשלוח זאת בפניה לניהול והם יעבירו לה הכל.
פידבק על העבודה המטורפת של @רבקה גם בצאט האישי שלה. זה רצוי מאוד. ותמיד מעודד הלאה- שימו לב רק להשאר ברמה שמכבדת את הפורום.לסיום.
@רבקה בשם כולם- תודה ענקית!!
את לא חייבת כלום, מעריכים זאת מאוד!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות