רמיקסים שאתם אהבתם לשמוע
-
@אילנית א. בנות הרבה פחות אוהבת רמיקיסים ושירים קצביים, בנים כן.
אז אני מאמין שבנים שלא אוהבים רמיקיסים את זה יאהבו,
אני מתן את עצמי!! -
@ענק-הענקים-בדורינו
ממה שאמרת השתכנעתי!!!@לוי-יצחק-אשכנזי ברצינות, או בציניות?
-
א אפרת התייחס לנושא זה ב
-
@לוי-יצחק-אשכנזי ברצינות, או בציניות?
@ענק-הענקים-בדורינו
בוודאי שברצינות -
@ענק-הענקים-בדורינו
בוודאי שברצינות@לוי-יצחק-אשכנזי אני שמח לראות שהצלחתי לשכנע מישהו....
-
לטובה ולברכה החדש של מידד
-
-
הרמיקס של יונתן שינפלד [בילדותו]
"לא תנצחו אותי"
תשמעו פעם אחת לא תעזבו את הרמיקס!!!
ת'אמת גם השיר מהמם!!
@דיזיין שירים שקטים מסכים איתך!! -
הרמיקס של בסוף יהיה טוב
-
אני אישית אהבתי את הרמיקס של אבא של שפירא
-
האבתי את הרמיקס של די' ג'י צביקה החדש אמני ישראל אני מאמין
אמני ישראל אני מאמין רמיקס די ג'יי צביקה

.mp3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות