ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
גם חיים שלמה מאיס נעלם וגם ישי לפידות שפה ושם מתעסק בפרויקטים שונים (שרולי ברונכר, וארגון מסוגלים)
@שמחה-הגיטריסט חיים מאייס לא נעלם הוא עדיין בתפקידו כזמר
-
מ מוכשרת על התייחס לנושא זה ב
-
@שמחה-הגיטריסט חיים מאייס לא נעלם הוא עדיין בתפקידו כזמר
-
@rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@מוישי-2 ואלי פרידמן נעלם דוקא הוא היה סגנון מענין
אני חושבת שהוא אמר שהוא לא מוציא שיר עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!
-
@rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@מוישי-2 ואלי פרידמן נעלם דוקא הוא היה סגנון מענין
אני חושבת שהוא אמר שהוא לא מוציא שיר עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!
-
@rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה ולמה פעם כן
הוציאכנראה היה בטוח שהם מספיק מעולים
ואגב אמר שיש לו כמה שירים כרגע......
@מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים

בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
אשמח שתתקנו אותי -
@rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה ולמה פעם כן
הוציאכנראה היה בטוח שהם מספיק מעולים
ואגב אמר שיש לו כמה שירים כרגע......
@מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים

בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
אשמח שתתקנו אותי -
@rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה ולמה פעם כן
הוציאכנראה היה בטוח שהם מספיק מעולים
ואגב אמר שיש לו כמה שירים כרגע......
@מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים

בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
אשמח שתתקנו אותי@גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים
בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
אשמח שתתקנו אותיהתכוונתי - איך אפשר להיות בטוחים בזה:
@גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!
-
@גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים
בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
אשמח שתתקנו אותיהתכוונתי - איך אפשר להיות בטוחים בזה:
@גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!
@מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים
בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
אשמח שתתקנו אותיהתכוונתי - איך אפשר להיות בטוחים בזה:
@גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!
אהה חחחחחחח
תשאלי את מי שאמר את זה......:) -
עמירן דביר קצת מתחיל לעלם מתי פעם האחרונה שהוצאי שיר (יכול להיות שאני לא מעודכן)
-
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
-
אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?
-
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
@שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
אוקי אבל בפועל הוא כבר לא ממש פעיל בתחום
-
אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?
@שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?
אולי הוא רק מפיק לו..
ולא כצמד!! -
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
@שמחה-הגיטריסט
מה שאמרו שהם עובדים ביחד זה כבר יצא שבוע שעבר זה משאפ והוא לא כשר בפורום
ומאיר עובד על שיר לבדו יש למה לחכות
-
הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
ככה העולם- הולכים ובאים.
יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים
)וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...
-
@זברה זה ממש לא טבעי,
זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.
זה ממש לא טבעי שזמר אמורי להעלם.
הקהל מצפה ממנו לשירים וכו'.
מה רע לו להיות זמר???@יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.
הה באמת?
ואלי הוא החליט שפחות מתאים לו כבר?
או שהוא רוצה להשקיע בדברים אחרים?יש כאלה זמרים שעד הקבר ישירו, אבל זה לא אומר שכולם צריכים להיות ככה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות