סקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?
-
לדעתי תוצאות הסקר יורו על דבר אחד כמה ממשתמשי הפורום הם חסידים כמה מזרחיים,
זאת אומרת אין פה שאלה על סגנון מוזיקה איזה יותר יפה ואיזה פחות,
אלא על החברים בפורום כי כל אחד מחובר לסגנון שלו שאתו הוא נולד,
זאת דעתי מי שחושב אחרת מוזמן לכתוב... -
@צור אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
@מוישה-0 אני חושב שיש מלא ספרדים ששומעים רק חסידי
או ליטאים ששומעים בעיקר ישראליאבל לדעתי בסופו של דבר כששואלים אותך בסקר מה אתה אוהב וודאי שתענה את הסגנון שלך.
-
@מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
@צור תן לי לנחש שאתה חסידי???
תרשה לי לנחש שאין חסידים ששומעים בקשות ופיוטים
-
@מוישה-0 מעניין
אבל אני ספרדי
וסתם מעניין שחסידים אוהבים בקשות זה סוג מוזיקה שונה לחלוטין
ואני אסביר בקצרה
כל סוגי המוזיקה מורכבים מארבע מקאמים
הבקשות מורכבים מ 98 מאקמים -
@מוישה-0 זה לא מחייב רק לפי הקטגוריות שהם חילקו.
כי בחסידית הם כללו את מורדכי שפירו-
שאני גם שומעת אותו, ואני מזרחית...
זה עניין של טעם במוזיקה... -
@מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
@אייצ-ית ואת הצבעת לחסידי?
לא.
כי כמו שאני הסברתי לשיראל למעלה- שאני הצבעתי למה שאני שומעת יותר ביממה- ובחרתי בקטגוריות שהיו לי בהם יותר זמרים.
לכן לא בחרתי בחסידית, אני יותר במזרחית ובישראלית-
זה לא סותר שאני לא שומעת מורדכי שפירא..וכאלה... -
@מוישה-0 אני לא מכיר את כולם (ומסופקני אם יש מישהו בדור שמכיר את כולם, כולל חבושה ונהרי וכו')
אבל את המספר אני מכיר ממרן הרב עובדיה שהיה אומר תמיד שיש 98 קללות בכי תבוא וכנגדם 98 ברכות שהם המקאמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
