דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?

סקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
42 פוסטים 18 כותבים 2.1k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צורצ צור

    @מוישה-0 אני חושב שיש מלא ספרדים ששומעים רק חסידי
    או ליטאים ששומעים בעיקר ישראלי

    מוישהמ מנותק
    מוישהמ מנותק
    מוישה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @צור אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

    @מוישה-0 אני חושב שיש מלא ספרדים ששומעים רק חסידי
    או ליטאים ששומעים בעיקר ישראלי

    אבל לדעתי בסופו של דבר כששואלים אותך בסקר מה אתה אוהב וודאי שתענה את הסגנון שלך.

    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
    הוא באמת טיפש
    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

    צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוישהמ מוישה

      @צור אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

      @מוישה-0 אני חושב שיש מלא ספרדים ששומעים רק חסידי
      או ליטאים ששומעים בעיקר ישראלי

      אבל לדעתי בסופו של דבר כששואלים אותך בסקר מה אתה אוהב וודאי שתענה את הסגנון שלך.

      צורצ מנותק
      צורצ מנותק
      צור
      מנהלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @מוישה-0 אני שומע או חסידי
      או פיוטים ובקשות

      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

      מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צורצ צור

        @מוישה-0 אני שומע או חסידי
        או פיוטים ובקשות

        מוישהמ מנותק
        מוישהמ מנותק
        מוישה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @צור תן לי לנחש שאתה חסידי???

        'א חזן איז א נאר' (טיפש)
        עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
        ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
        הוא באמת טיפש
        הרבה ר' בונים מפרשיסחא

        אייצ'יתא צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מוישהמ מוישה

          @צור תן לי לנחש שאתה חסידי???

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @מוישה-0 זה לא מחייב רק לפי הקטגוריות שהם חילקו.
          כי בחסידית הם כללו את מורדכי שפירו-
          שאני גם שומעת אותו, ואני מזרחית...
          זה עניין של טעם במוזיקה...

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוישהמ מוישה

            @צור תן לי לנחש שאתה חסידי???

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

            @צור תן לי לנחש שאתה חסידי???

            תרשה לי לנחש שאין חסידים ששומעים בקשות ופיוטים

            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

            מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צורצ צור

              @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

              @צור תן לי לנחש שאתה חסידי???

              תרשה לי לנחש שאין חסידים ששומעים בקשות ופיוטים

              מוישהמ מנותק
              מוישהמ מנותק
              מוישה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @צור למה אני מכיר חסידים שאוהבים בקשות ופיוטים

              'א חזן איז א נאר' (טיפש)
              עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
              ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
              הוא באמת טיפש
              הרבה ר' בונים מפרשיסחא

              צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוישהמ מוישה

                @צור למה אני מכיר חסידים שאוהבים בקשות ופיוטים

                צורצ מנותק
                צורצ מנותק
                צור
                מנהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @מוישה-0 מעניין
                אבל אני ספרדי
                וסתם מעניין שחסידים אוהבים בקשות זה סוג מוזיקה שונה לחלוטין
                ואני אסביר בקצרה
                כל סוגי המוזיקה מורכבים מארבע מקאמים
                הבקשות מורכבים מ 98 מאקמים

                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • צורצ צור

                  @מוישה-0 מעניין
                  אבל אני ספרדי
                  וסתם מעניין שחסידים אוהבים בקשות זה סוג מוזיקה שונה לחלוטין
                  ואני אסביר בקצרה
                  כל סוגי המוזיקה מורכבים מארבע מקאמים
                  הבקשות מורכבים מ 98 מאקמים

                  מוישהמ מנותק
                  מוישהמ מנותק
                  מוישה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @צור מעניין מה שאתה כותב איך יש 98 מקאמים זה מתורגם בתווים?

                  'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                  עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                  ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                  הוא באמת טיפש
                  הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                  צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @מוישה-0 זה לא מחייב רק לפי הקטגוריות שהם חילקו.
                    כי בחסידית הם כללו את מורדכי שפירו-
                    שאני גם שומעת אותו, ואני מזרחית...
                    זה עניין של טעם במוזיקה...

                    מוישהמ מנותק
                    מוישהמ מנותק
                    מוישה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @אייצ-ית ואת הצבעת לחסידי?

                    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                    הוא באמת טיפש
                    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוישהמ מוישה

                      @צור מעניין מה שאתה כותב איך יש 98 מקאמים זה מתורגם בתווים?

                      צורצ מנותק
                      צורצ מנותק
                      צור
                      מנהלים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @מוישה-0 אני לא מכיר את כולם (ומסופקני אם יש מישהו בדור שמכיר את כולם, כולל חבושה ונהרי וכו')
                      אבל את המספר אני מכיר ממרן הרב עובדיה שהיה אומר תמיד שיש 98 קללות בכי תבוא וכנגדם 98 ברכות שהם המקאמים

                      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                      מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • מוישהמ מוישה

                        @אייצ-ית ואת הצבעת לחסידי?

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                        @אייצ-ית ואת הצבעת לחסידי?

                        לא.
                        כי כמו שאני הסברתי לשיראל למעלה- שאני הצבעתי למה שאני שומעת יותר ביממה- ובחרתי בקטגוריות שהיו לי בהם יותר זמרים.
                        לכן לא בחרתי בחסידית, אני יותר במזרחית ובישראלית-
                        זה לא סותר שאני לא שומעת מורדכי שפירא..וכאלה...

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צורצ צור

                          @מוישה-0 אני לא מכיר את כולם (ומסופקני אם יש מישהו בדור שמכיר את כולם, כולל חבושה ונהרי וכו')
                          אבל את המספר אני מכיר ממרן הרב עובדיה שהיה אומר תמיד שיש 98 קללות בכי תבוא וכנגדם 98 ברכות שהם המקאמים

                          מוישהמ מנותק
                          מוישהמ מנותק
                          מוישה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @צור אני יגיד לך היופי בבקשות מבחינתי זה הסלסולים זה משהו שאתה מתענג מזה.

                          'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                          עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                          ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                          הוא באמת טיפש
                          הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            מאיר גרין לא ישראלי?

                            מעט אורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תהילושת תהילוש

                              מאיר גרין לא ישראלי?

                              מעט אורמ מנותק
                              מעט אורמ מנותק
                              מעט אור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @תהילוש מאיר גרין בהחלט ישראלי על גבול האלטרנטיבי, באותו סגנון של ברונכר, וכל שאר הפטריות שצצים בהמוניהם...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוישהמ מוישה

                                לדעתי תוצאות הסקר יורו על דבר אחד כמה ממשתמשי הפורום הם חסידים כמה מזרחיים,
                                זאת אומרת אין פה שאלה על סגנון מוזיקה איזה יותר יפה ואיזה פחות,
                                אלא על החברים בפורום כי כל אחד מחובר לסגנון שלו שאתו הוא נולד,
                                זאת דעתי מי שחושב אחרת מוזמן לכתוב...

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @מוישה-0 זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, חשבתי על זה הרבה בעבר.. ודווקא היה מעניין לעשות על זה סקר נפרד...
                                אני בתור חסידית לא סובלת מוזיקה מזרחית, ויש לי חברה ספרדיה שלא סובלת חסידי, ופעם רצינו לחקור את העניין הזה אם זה קשור למוזיקה שגדלנו עליה או לא...

                                מעט אורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  @מוישה-0 זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, חשבתי על זה הרבה בעבר.. ודווקא היה מעניין לעשות על זה סקר נפרד...
                                  אני בתור חסידית לא סובלת מוזיקה מזרחית, ויש לי חברה ספרדיה שלא סובלת חסידי, ופעם רצינו לחקור את העניין הזה אם זה קשור למוזיקה שגדלנו עליה או לא...

                                  מעט אורמ מנותק
                                  מעט אורמ מנותק
                                  מעט אור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @ב-ב מזרחיים כולם מכירים חסידי, ורוב האשכנזים לא מכירים מזרחי, זה ענין של סגנון צליל. לשיר כולם יכולים להתחבר, לפיוט או חזנות צריך ללמוד להתחבר.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוישהמ מנותק
                                    מוישהמ מנותק
                                    מוישה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
                                    החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
                                    והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
                                    זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
                                    ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
                                    וזה מה שרואים בסקר.
                                    כאן

                                    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                    הוא באמת טיפש
                                    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                    צורצ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוישהמ מוישה

                                      @ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
                                      החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
                                      והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
                                      זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
                                      ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
                                      וזה מה שרואים בסקר.
                                      כאן

                                      צורצ מנותק
                                      צורצ מנותק
                                      צור
                                      מנהלים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                                      ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,

                                      לא בטוח

                                      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                      מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צורצ צור

                                        @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                                        ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,

                                        לא בטוח

                                        מוישהמ מנותק
                                        מוישהמ מנותק
                                        מוישה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @צור תיקון טעות

                                        @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                                        ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
                                        וזה מה שרואים בסקר.

                                        הרוב מודה

                                        'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                        עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                        ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                        הוא באמת טיפש
                                        הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                        אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוישהמ מוישה

                                          @ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
                                          החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
                                          והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
                                          זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
                                          ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
                                          וזה מה שרואים בסקר.
                                          כאן

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                          #32

                                          @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                                          ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,

                                          בכלל לא..
                                          אולי בחתונות וכאלה- זה מוזיקה מרקידה, מחברת ומקפיצה-
                                          לא מחייב שכולם יסכימו שהמוזיקה הזו זה וואו בשבילם!

                                          @מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:

                                          וזה מה שרואים בסקר.

                                          מי ישמע כמה מגיבים כבר הצביעו....
                                          האתר הזה רובו מהז'אנר הזה- ברור שזו תהיה התוצאה...

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול