צ'אט בפורום
-
@מערכת-הפורום
זה זמני או לצמיתות - לחלוטין?
לע"ע זה לעולמי עד
או לעת עתה...? -
@מערכת-הפורום
זה זמני או לצמיתות - לחלוטין?
לע"ע זה לעולמי עד
או לעת עתה...?@ילד-חוכם @ילד-חוכם אמר בצ'אט בפורום:
לע"ע זה לעולמי עד
או לעת עתה...?
צודק https://www.google.com/search?q=%D7%9E%D7%94+%D7%96%D7%94+%D7%9C%D7%A2%22%D7%A2&rlz=1C1SQJL_iwIL860IL860&oq=%D7%9E%D7%94+%D7%96%D7%94+%D7%9C%D7%A2%22%D7%A2&aqs=chrome..69i57.1976j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8לי זה נקרא "לא עלינו" אבל לא התעמקתי.
בכ"א מצידי לתמיד, ככה יותר שמור.רק דש למי שהיה לי איתה צ'אט.
-
נעלו כבר את הצ'אטים? אפשר אולי להגביל כמות צ'אטים שכל משתמש יכול לפתוח וככה יזהרו בצ'אטים ולא לנעול הכל?
-
@צור אמר בצ'אט בפורום:
@ילד-חוכם כרגע לעת עתה
אדרבה שכנעו את ההנהלה ואת הפיקוח הרוחני באתר למה נצרך צ'אט בקטע מקצועימצויין שאין צ'אט
פעלו בחכמה -
@צור אמר בצ'אט בפורום:
@ילד-חוכם כרגע לעת עתה
אדרבה שכנעו את ההנהלה ואת הפיקוח הרוחני באתר למה נצרך צ'אט בקטע מקצועימצויין שאין צ'אט
פעלו בחכמה@שיר-נולד אמר בצ'אט בפורום:
@צור אמר בצ'אט בפורום:
@ילד-חוכם כרגע לעת עתה
אדרבה שכנעו את ההנהלה ואת הפיקוח הרוחני באתר למה נצרך צ'אט בקטע מקצועימצויין שאין צ'אט
פעלו בחכמהאני גם חושב שזה מיותר
-
@שיר-נולד אמר בצ'אט בפורום:
@צור אמר בצ'אט בפורום:
@ילד-חוכם כרגע לעת עתה
אדרבה שכנעו את ההנהלה ואת הפיקוח הרוחני באתר למה נצרך צ'אט בקטע מקצועימצויין שאין צ'אט
פעלו בחכמהאני גם חושב שזה מיותר
-
@איזה-קטע אמר בצ'אט בפורום:
@asd https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%A0%D7%95%D7%9C%D7%93למה? זה הרבה יותר נח לשאול ככה שאלות את אייצ'ית וכד'
לא מסכים אתך
אם רוצים לשאול מישהו שואלים אותו בנושא המתאים וזה -
@צור אמר בצ'אט בפורום:
@ילד-חוכם כרגע לעת עתה
אדרבה שכנעו את ההנהלה ואת הפיקוח הרוחני באתר למה נצרך צ'אט בקטע מקצועימצויין שאין צ'אט
פעלו בחכמה@asd אמר בצ'אט בפורום:
@שיר-נולד אמר בצ'אט בפורום:
@צור אמר בצ'אט בפורום:
@ילד-חוכם כרגע לעת עתה
אדרבה שכנעו את ההנהלה ואת הפיקוח הרוחני באתר למה נצרך צ'אט בקטע מקצועימצויין שאין צ'אט
פעלו בחכמהאני גם חושב שזה מיותר
לא בטוח שזה מיותר כ"כ אבל אם החסרונות עולות על המעלות...
אז כן היו צריכים.
אני סומך על הפיקוח הנפלא הזה שהוכיח את עצמו הרבה פעמים בסינון מוצלח. -
@איזה-קטע אמר בצ'אט בפורום:
@asd https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%A0%D7%95%D7%9C%D7%93למה? זה הרבה יותר נח לשאול ככה שאלות את אייצ'ית וכד'
צודקת, וגם לא דווקא את איצ'ית, רק מה- היו הרבה שבלשון המעטה לא השתמשו בצ'אט
לצורך מקצועי נטו, מה לעשות.
אם כולם היו מתכתבים רק בנושא מוזיקה הצ'אט לא היה נחסם.... -
@asd ואם זה יוצר סתם ספאם? נגיד אני רוצה לשאול על נושא מסוים אם הוא טוב-מה הקשר שאפרסם את זה?
-
@asd ואם זה יוצר סתם ספאם? נגיד אני רוצה לשאול על נושא מסוים אם הוא טוב-מה הקשר שאפרסם את זה?
-
אולי שיהיה צ’אט רק עם @צוות-פיקוח לפעמים צריכים את זה…
בתקווה להבנה -
@איזה-קטע
מסכים איתכם ב 100 שהצוות רוצה שלא יווצר ספאם אם הצאט יחסם הספאם יחגוג כאן ועוד דעה אישית שלי זה שאין צאט המשתמשים ירדו מפורום להט להט כך אני חושב@בן-מנחם אמר בצ'אט בפורום:
שאין צאט המשתמשים ירדו מפורום להט להט
אדרבה משתמשים שלא מוסיפים מבחינה מקצועית אז שיצאו.
-
צריך שיהיה צאטים רק לדיבור מקצועי ושיהיה פיקוח מטעם ההנהלה
-
@איזה-קטע
מסכים איתכם ב 100 שהצוות רוצה שלא יווצר ספאם אם הצאט יחסם הספאם יחגוג כאן ועוד דעה אישית שלי זה שאין צאט המשתמשים ירדו מפורום להט להט כך אני חושב -
@מערכת-הפורום אמר בצ'אט בפורום:
משתמשים שיש להם טענות מוזמנים להגיב
טענות?! איך אנחנו יכולים לומר טענות על כזה פורום נפלא... אין לנו את הזכות...
רק אומר את דעתי
נכון שבאמת הצ'אט יכול ליצור תקלות
אבל!... הרבה פעמים צריכים את זה לשאול את הצוות פיקוח שאלות וזה הרבה יותר מהר ככה והרבה יותר נוח מלשלוח פניה לניהול
וכן להתכתב בין משתמשים לדוגמא להעיר על טעות שכתבו או משהו כזה שבפורום עצמו זה רק יוצר ספאם
או לדון על שברים שלא ממש קשורים לנושא עצמו ואז בפורום אי אפשר להתכתב על זה אז אפשר לדבר בצ'אט
מה לעשות בפועל?
אולי אפשר לעשות שמי שמדבר סתם דיבורים מיותרים בצ'אט שיחסם לו הצ'אט
מי שמשתמש בו לצורך חיובי בלבד אז למה שלא יהנה?...
או לפחות להשאיר צ'אט עם הצוות פיקוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות