-
@אייצ-ית גם קצת במילים הוא מחקה את אלייצור לא בסגנון שירה!!!!!
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 הוא לא מחקה אותו, הם פשוט באים מאותו מקום
שתיהם חוזרים בתשובה ומחפשים תצמם -
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 הוא לא מחקה אותו, הם פשוט באים מאותו מקום
שתיהם חוזרים בתשובה ומחפשים תצמם -
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 הוא לא מחקה אותו, הם פשוט באים מאותו מקום
שתיהם חוזרים בתשובה ומחפשים תצמם@asd אבל השירים לפני היו בסגנון קצת יותר עדין
-
@asd יש
.1.בסוף יהיה טוב
.2.מסך שעל הקיר
3.לחיות עוד פעם
4.גיבור
5.כל מה שהיה
6. מקום -
@asd יש
.1.בסוף יהיה טוב
.2.מסך שעל הקיר
3.לחיות עוד פעם
4.גיבור
5.כל מה שהיה
6. מקום@נ-נח-נחמ-נחמן-0 ויש גם "כל מה שהיה"
-
@יעקב-ה בסוף יהיה טוב
לחיות עוד פעם
גיבור
מקום
כל מה שהיה
מסך
אולי פספסתי עוד . אבל ממליצה לשמוע את כולם , שירים איכותיים ונוגעים אחד אחד !! -
יאלללה, אני לא מאמין מה פספסתי!!!
אולי תפצו אותי על מה שפספסתי ותעלו את כל השירים שכתבתם להורדה.
מהר!!!!!!!
אני אשמח, תודה! -
@פונץ-בננה אמר באסף הרוש:
מקום
כל מה שהיה
מסך
את כל זה אני צריך!! -
@פונץ-בננה אמר באסף הרוש:
מקום
כל מה שהיה
מסך
את כל זה אני צריך!!@יעקב-ה כל מה שהיה- https://drive.google.com/open?id=1hRk3fifYmX9GVS9Szbfhz288wz2mOVkU
-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באסף הרוש:
הוא מנסה לחכות את אלייצור
לדעתי אכן יש קטע בשיר שדומה לאלייצור אבל ממש לא בלחן או בסגנון שירה,
אלא בטקסטים שהוא כאילו מדבר על אנשים ספיציפיים שהם כך וכך... -
וואאו
קצת באיחור אבל רק עכשיו יצא לי לשמוע את השיר גיבור
ללא ספק אחד השירים הטובים שאמן חרדי הוציא אי פעם [מבחינתי כמובן]
הכתיבה הלחן וכמובן ההגשה המטורפת של אסף
פשוט מטורף
ואת הדימויי לאלייצור, פשוט לא הבנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
