-
יאלללה, אני לא מאמין מה פספסתי!!!
אולי תפצו אותי על מה שפספסתי ותעלו את כל השירים שכתבתם להורדה.
מהר!!!!!!!
אני אשמח, תודה! -
@פונץ-בננה אמר באסף הרוש:
מקום
כל מה שהיה
מסך
את כל זה אני צריך!! -
@פונץ-בננה אמר באסף הרוש:
מקום
כל מה שהיה
מסך
את כל זה אני צריך!!@יעקב-ה כל מה שהיה- https://drive.google.com/open?id=1hRk3fifYmX9GVS9Szbfhz288wz2mOVkU
-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באסף הרוש:
הוא מנסה לחכות את אלייצור
לדעתי אכן יש קטע בשיר שדומה לאלייצור אבל ממש לא בלחן או בסגנון שירה,
אלא בטקסטים שהוא כאילו מדבר על אנשים ספיציפיים שהם כך וכך... -
וואאו
קצת באיחור אבל רק עכשיו יצא לי לשמוע את השיר גיבור
ללא ספק אחד השירים הטובים שאמן חרדי הוציא אי פעם [מבחינתי כמובן]
הכתיבה הלחן וכמובן ההגשה המטורפת של אסף
פשוט מטורף
ואת הדימויי לאלייצור, פשוט לא הבנתי -
@מיתר זה שיר מאוד יפה , יש שם אומנות מטורפת ..
אבל השיר הזה פחות מתאים למגזר החרדי , בטקסט שם יש כל מיני דימויים שממש לא קשורים לחרדים !!@טליה מי שמעונין חתחתי את השיר בצורה כזאות האזינו מתאים אולי לטלפון : גיבור_.mp3
-
השיר "מקום" שלו הוא חדש? לפי הסגנון...
-
השיר "מקום" שלו הוא חדש? לפי הסגנון...
@חיה-במקרנצ-יק-0
הוא יצא ב2018 -
@חיה-במקרנצ-יק-0
הוא יצא ב2018@מיתר יש לך מושג מה הוא היה כשהוא שר את זה? (כאילו-הוא חזר כבר בתשובה?)
-
@מיתר יש לך מושג מה הוא היה כשהוא שר את זה? (כאילו-הוא חזר כבר בתשובה?)
@חיה-במקרנצ-יק-0 כן, הוא הוציא את השיר מקום אחרי שהוא חזר בתשובה
-
@חיה-במקרנצ-יק-0 כן, הוא הוציא את השיר מקום אחרי שהוא חזר בתשובה
-
@שירלי
איפה אלייצור? חולה על אלייצור אבל זה פששוט סגנון אחר לגמריי!!
הקול שלו פשוט כל כך דומה לנתן גושן!!
וגם הסגנון כתיבה ששתיהם כותבים על עצמם ומזכירים את עצמם בטקסטים הרבה..
יאלה נתן גושן לחרדים!!@דסי א"א להשוות בין נתן גושן לאסף הרוש!
ההשוואה כ"כ לא מתאימה.
נתן גושן יוצר ואומן עצוםםםםם -
@אינספריישן אמר באסף הרוש:
א"א להשוות בין נתן גושן לאסף הרוש!
נכון ההשוואה לא כ"כ מתאימה,
אבל מתוך כל הזמרים בציבור החרדי, הוא הכי דומה.
גם הוויב, גם הקול, גם הדיכאון
.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות