דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. טיפים לכתיבה
  4. דיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!

דיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים לכתיבה
257 פוסטים 62 כותבים 24.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל 0י יעל 0

    @אילנית אין לי איך להסביר כאילו יש פה מה זה רמה וזה אומץ

    אילניתא מנותק
    אילניתא מנותק
    אילנית
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
    #5

    @יעל-0 אני לגמרי מבינה אותך...
    תראי,
    לפרסם בבמה כזו שיר זה צעד לא פשוט.
    הן מצד חשיפת הלב שלי לכל משתמש, הן מבחינת הפחד מתגובות והן מפני החשש שאני פחות טובה מהאחרים...
    וזה קורה לכל מי שמעלה שירים!! גם למי שנראית לך ששיריה תמיד סוחפים אהדה וקבלה...

    אז קודם כל, נרגענו שזה קורה לכולם 😊
    עכשיו,
    מה שצריך להניע אותך כרגע זה- מהי רמת אהבתי, חיבתי ומהות קשרי אל כתיבת השירים?
    האם זה תחביב נחמד שניתן גם להסתדר בלעדין,
    או שזה... אוויר לנשימה. מחוייב המציאות וכיוצא בכך...

    בדקי את עצמך.
    אם הינך נמצאת בקטגוריה הראשונה- אם את מפחדת אז באמת לא מדי דחוף שתעלי...
    אולם אם הינך בקטגוריה השנייה-
    אל תוותרי על זה!
    גם אם זה נראה לך מבייש, מפחיד ומעלה רתיעה- אל תחששי!! לא מביקורות ולא מהעדר לייקים.
    רק כך נבנים... בחיים בכלל ובתחום הנ"ל בפרט...

    מקווה שעזרתי...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • יעל 0י יעל 0

      @אילנית אין לי איך להסביר כאילו יש פה מה זה רמה וזה אומץ

      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        אני בעבר לא פרסמתי שום דבר מפרי עטי מהסיבה הפשוטה שלא היה לי איפה
        אבל משום מה דווקא אני מרגישה שכאן זה הרבה יותר פשוט לי בגלל האנונימיות שאני נשארת בה .
        ויש לי עצה למי שאין לה אומץ לפרסם שתכתוב מהלב וזה יכנס ללב ככה זה בטוח יתקבל נראה לי שככה מתחילים לא😊
        וגם כדאי להתאמן כל הזמן על כתיבה וחריזה ולהסתכל על כל דבר ממבט של משוררת
        ואז יצמחו המילים והשירים ופשוט תקטפו אותם
        בהצלחה!!

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעל 0י יעל 0

          פעם העלתי כאן שיר באתר.
          מאז אין לי אומץ להעלות שוב מה עושים?

          ת מנותק
          ת מנותק
          תמר מהמרכז
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @יעל-0 אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:

          פעם העלתי כאן שיר באתר.
          מאז אין לי אומץ להעלות שוב מה עושים?

          מבינה אותך, לי בכלל אין אומץ להעלות, גם לא שיר אחד.... לא בקטע של מישהו ששופט, אלא זה חלק מהלב שלי ולפתוח אותו בפורום כזה גדול- לא יודעת.... זה פרטי שלי.... אני מעדיפה להשאיר את החלק הזה רק בשביל עצמי....
          אבל עדיין נחמד לראות שירים של אחרים שכן העזו וללמוד בשביל עצמי איך לכתוב.
          אני מעריכה מי שמפרסם פה גם בגלל שזו תעוזה וגם כי באמת יש פה איכות לא רגילה, אבל את לא חייבת להעלות כל דבר שלך לפורום עם אלפי משתתפים, אם אין לך אומץ- את יכולה גם לשלוח לחברה שתקרא ותאמר את דעתה, יש יופי גם לדברים שבצנעה...
          ועכשיו, גם לי יש שאלה....
          ראיתי שירים שהעלו באתגרי כתיבה, והם לא נפלו בכלל מאלו שמעלים פה כל הזמן, למרות שבעצם הגבילו אתכם פה, אני אף פעם לא אצליח לכתוב משהו כשמבקשים ממני... רק כשיש השראה וממש בא לי לכתוב, איך מצליח לכם לכתוב שירים "לפי הזמנה"? אתם מנסים להכניס את עצמכם להשראה? איך זה יוצא?

          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

          זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ח מנותק
            ח מנותק
            חובבת מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            אין כמעט ביקורות של משתמשים על שירים של משתמשים אחרים, למה?
            לדעתי ביקורת עניינית הוא דבר נצרך, והייתי שמחה אם היו מגיבים על שירים שהעלתי ולא רק בלייק.

            יעקב ה.י איזה קטעא אייצ'יתא 3 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • ח חובבת מוזיקה

              אין כמעט ביקורות של משתמשים על שירים של משתמשים אחרים, למה?
              לדעתי ביקורת עניינית הוא דבר נצרך, והייתי שמחה אם היו מגיבים על שירים שהעלתי ולא רק בלייק.

              יעקב ה.י מנותק
              יעקב ה.י מנותק
              יעקב ה.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10
              פוסט זה נמחק!
              אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יעקב ה.י יעקב ה.

                פוסט זה נמחק!

                אילניתא מנותק
                אילניתא מנותק
                אילנית
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ת תמר מהמרכז

                  @יעל-0 אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:

                  פעם העלתי כאן שיר באתר.
                  מאז אין לי אומץ להעלות שוב מה עושים?

                  מבינה אותך, לי בכלל אין אומץ להעלות, גם לא שיר אחד.... לא בקטע של מישהו ששופט, אלא זה חלק מהלב שלי ולפתוח אותו בפורום כזה גדול- לא יודעת.... זה פרטי שלי.... אני מעדיפה להשאיר את החלק הזה רק בשביל עצמי....
                  אבל עדיין נחמד לראות שירים של אחרים שכן העזו וללמוד בשביל עצמי איך לכתוב.
                  אני מעריכה מי שמפרסם פה גם בגלל שזו תעוזה וגם כי באמת יש פה איכות לא רגילה, אבל את לא חייבת להעלות כל דבר שלך לפורום עם אלפי משתתפים, אם אין לך אומץ- את יכולה גם לשלוח לחברה שתקרא ותאמר את דעתה, יש יופי גם לדברים שבצנעה...
                  ועכשיו, גם לי יש שאלה....
                  ראיתי שירים שהעלו באתגרי כתיבה, והם לא נפלו בכלל מאלו שמעלים פה כל הזמן, למרות שבעצם הגבילו אתכם פה, אני אף פעם לא אצליח לכתוב משהו כשמבקשים ממני... רק כשיש השראה וממש בא לי לכתוב, איך מצליח לכם לכתוב שירים "לפי הזמנה"? אתם מנסים להכניס את עצמכם להשראה? איך זה יוצא?

                  זברהז מנותק
                  זברהז מנותק
                  זברה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @תמר-מהמרכז אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:

                  ראיתי שירים שהעלו באתגרי כתיבה, והם לא נפלו בכלל מאלו שמעלים פה כל הזמן, למרות שבעצם הגבילו אתכם פה, אני אף פעם לא אצליח לכתוב משהו כשמבקשים ממני... רק כשיש השראה וממש בא לי לכתוב, איך מצליח לכם לכתוב שירים "לפי הזמנה"? אתם מנסים להכניס את עצמכם להשראה? איך זה יוצא?

                  לי קשה לכתוב לפי הזמנה, אם זה לא משו שממש בוער לי.
                  אבל מנסים להתחבר לנושא לקחת את זה למקום אישי שלך, (אני מאמינה שכל מי שכותב עושה את זה.)
                  להיזכר בסיטואציה שקרתה לך, או משו ששמעת שנגע בך, ואז זה כבר לא 'לפי הזמנה' זה פשוט נשפך מעצמו...

                  ו

                  @תמר-מהמרכז אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:

                  מבינה אותך, לי בכלל אין אומץ להעלות, גם לא שיר אחד.... לא בקטע של מישהו ששופט, אלא זה חלק מהלב שלי ולפתוח אותו בפורום כזה גדול- לא יודעת.... זה פרטי שלי.... אני מעדיפה להשאיר את החלק הזה רק בשביל עצמי....

                  כן, לפרסם שיר זה ממש לשים את הלב ככה פתוח, זה נחמד להעלות שירים ולקבל פידבק, אבל צריך אומץ בשביל זה... ומבינה את מי שאין לו🙂

                  וזה כיף להשתתף באתגרים לעצמך גם אם לא מפרסמים אחרכך, אני ממש נהנית מיזה..

                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • ח חובבת מוזיקה

                    אין כמעט ביקורות של משתמשים על שירים של משתמשים אחרים, למה?
                    לדעתי ביקורת עניינית הוא דבר נצרך, והייתי שמחה אם היו מגיבים על שירים שהעלתי ולא רק בלייק.

                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @חובבת-מוזיקה אולי תבקשי מצוות פיקוח לפתוח נושא כזה... זה באמת יהיה יעיל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ח חובבת מוזיקה

                      אין כמעט ביקורות של משתמשים על שירים של משתמשים אחרים, למה?
                      לדעתי ביקורת עניינית הוא דבר נצרך, והייתי שמחה אם היו מגיבים על שירים שהעלתי ולא רק בלייק.

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @חובבת-מוזיקה אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:

                      אין כמעט ביקורות של משתמשים על שירים של משתמשים אחרים, למה?
                      לדעתי ביקורת עניינית הוא דבר נצרך, והייתי שמחה אם היו מגיבים על שירים שהעלתי ולא רק בלייק.

                      בדיוק בשביל זה נועד הנושא כאן.
                      כל מי שירצה להגיב לך מקצועי - ואני מדגישה את זה. כי אני לא רוצה כאן פטפטת של מחמאות, מוזמן לצטט את השיר שלך מהנושא כתיבה ולהגיב את חוות דעתו- או שאת תשאלי ויענו לך בשמחה.
                      שימו לב להישאר צמודים. הנושא הקודם ננעל.

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת על
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                        #15
                        פוסט זה נמחק!
                        הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                          פוסט זה נמחק!

                          הגיטריסטה מנותק
                          הגיטריסטה מנותק
                          הגיטריסט
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @מוכשרת-על
                          טוב גם אני לא הבנתי מה זה ''תחביר ודקדוק תקינים'' אבל הבנתי את הרעיון של החרוזים
                          ועם נושא שישתלב בחשיבה טובה תודה

                          איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הגיטריסטה הגיטריסט

                            @מוכשרת-על
                            טוב גם אני לא הבנתי מה זה ''תחביר ודקדוק תקינים'' אבל הבנתי את הרעיון של החרוזים
                            ועם נושא שישתלב בחשיבה טובה תודה

                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17
                            פוסט זה נמחק!
                            הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • איזה קטעא איזה קטע

                              פוסט זה נמחק!

                              הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסט
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18
                              פוסט זה נמחק!
                              איזה קטעא מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • הגיטריסטה הגיטריסט

                                פוסט זה נמחק!

                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הגיטריסטה הגיטריסט

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #20
                                  פוסט זה נמחק!
                                  הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                      פוסט זה נמחק!

                                      הגיטריסטה מנותק
                                      הגיטריסטה מנותק
                                      הגיטריסט
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22
                                      פוסט זה נמחק!
                                      מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • הגיטריסטה הגיטריסט

                                        פוסט זה נמחק!

                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                        #23
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24
                                          פוסט זה נמחק!
                                          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול