אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@היידה-מיוזיק-0 מ.11 באפר׳ 2021 האתר קיים
-
פוסט זה נמחק!
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כמה זמן האתר קיים?
כ 10 חודש
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וסתם ככה- איך מגיעים להיות בצוות פיקוח? זה תלוי בוותק, בפעילות והתרומה?
נגעת בנקודה חשובה!
צוות פיקוח לא נבחרים ע"פ כמות מוניטין וגם לא ע"י וותק אלא רק ע"י שימוש נורמלי שתורם ומוסיף לרמת הפורום!
זאת הזדמנות מצוינת לומר (כמובן שלא מכוון למישהו ספציפי) שכל בקשה ממשתמש להיכנס לצוות פיקוח (או רק רמזים!) רק מרחיקה אותו מהתפקיד....
כשהנהלת הפורום צריכה כח נוסף היא כבר יודעת למי לפנות! -
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כמה זמן האתר קיים?
כ 10 חודש
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וסתם ככה- איך מגיעים להיות בצוות פיקוח? זה תלוי בוותק, בפעילות והתרומה?
נגעת בנקודה חשובה!
צוות פיקוח לא נבחרים ע"פ כמות מוניטין וגם לא ע"י וותק אלא רק ע"י שימוש נורמלי שתורם ומוסיף לרמת הפורום!
זאת הזדמנות מצוינת לומר (כמובן שלא מכוון למישהו ספציפי) שכל בקשה ממשתמש להיכנס לצוות פיקוח (או רק רמזים!) רק מרחיקה אותו מהתפקיד....
כשהנהלת הפורום צריכה כח נוסף היא כבר יודעת למי לפנות!פוסט זה נמחק! -
@צוות-פיקוח
אשמח לדעת אם אפשר לפתוח נושא חדש של ניסים בלאק ??
ראיתי שיש לו נושא - אבל הוא דיון .. וגם נעול.
אני רוצה שיהיה נושא עם כל השירים שלו ...@פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח
אשמח לדעת אם אפשר לפתוח נושא חדש של ניסים בלאק ??
ראיתי שיש לו נושא - אבל הוא דיון .. וגם נעול.
אני רוצה שיהיה נושא עם כל השירים שלו ...כן.
אין בעיה שתפתחי נושא ב 'לפי אמנים'. תצייני שזה לא כולל דיון על חייו הפרטיים אלא רק על המוזיקה שהוא עושה. -
@א-ה-2 למה שיהיה זה זכות של כל אחד (אבל אני פונה לכולם אם כבר שמת אז למה להוריד???)
-
פעם (לא מזמן) היה מצויין לי בחלק העליון של הנושא:

לצד כל מה שאתם רואים בתמונה גם איזה משתמשים נמצאים על נושא זה ברגע זה ועוד היה מצויין גם משתמש שכותב כעת היו רואים מתחת הפרופיל שלו מקלדת וזה היה סימן שהוא מגיב.
יש למישהו הסבר למה לאחרונה נעלמו לי שני יתרונות אלו, או שזה נעלם לכולם [שזה גם שאלה לפיקוח]? -
ראיתי שכתב מקצב העלה כאן נושא כזה משהוא על תגייות אז אני שואל מה זה תגיות?
-
פעם (לא מזמן) היה מצויין לי בחלק העליון של הנושא:

לצד כל מה שאתם רואים בתמונה גם איזה משתמשים נמצאים על נושא זה ברגע זה ועוד היה מצויין גם משתמש שכותב כעת היו רואים מתחת הפרופיל שלו מקלדת וזה היה סימן שהוא מגיב.
יש למישהו הסבר למה לאחרונה נעלמו לי שני יתרונות אלו, או שזה נעלם לכולם [שזה גם שאלה לפיקוח]? -
פעם (לא מזמן) היה מצויין לי בחלק העליון של הנושא:

לצד כל מה שאתם רואים בתמונה גם איזה משתמשים נמצאים על נושא זה ברגע זה ועוד היה מצויין גם משתמש שכותב כעת היו רואים מתחת הפרופיל שלו מקלדת וזה היה סימן שהוא מגיב.
יש למישהו הסבר למה לאחרונה נעלמו לי שני יתרונות אלו, או שזה נעלם לכולם [שזה גם שאלה לפיקוח]? -
@ענק-הענקים-בדורינו לכולם זה נעלם, @צור אמר שזה יחזור, זה יחזור, אין להם בדיוק פתרון!!!
כי לי זה היה ממש נוח, הלוואי שיחזור!!!@יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כי לי זה היה ממש נוח,
גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?
-
@יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כי לי זה היה ממש נוח,
גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?
-
@יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כי לי זה היה ממש נוח,
גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?
@ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כי לי זה היה ממש נוח,
גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?
אם תעלה קצת למעלה תראה שכבר דנו על זה כמה וכמה פעמים!!
וצוות ההנהלה ביקשו כבר לא לשאול על וזה בטיפול!!! -
יש אופציה שישימו את הדיווח של שני פוסטים ברצף בדרך המהירה

[כאן]
@צוות-פיקוח -
יש אופציה שישימו את הדיווח של שני פוסטים ברצף בדרך המהירה

[כאן]
@צוות-פיקוח -
ראיתי שכתב מקצב העלה כאן נושא כזה משהוא על תגייות אז אני שואל מה זה תגיות?
-
@מוח-שליט-על-הלב לא הבנתי את השאלה... מה הכוונה?
-
@אילנית הוא שואל מה זה התגייות החדשות???
כמו שלך שיש לך תגית צהובה של "כתב מקצב",
וכמו משתמש ותיק וכו' -
@יעקב-ה
כאן התשובה:
https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94@מוזיקה אני מסביר ל@אילנית מה @מוח-שליט-על-הלב שאל!
@מוח-שליט-על-הלב כאן התשובה לשאלה קרדיט ל@מוזיקה על הקישור!!!
https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94 -
@מוזיקה אני מסביר ל@אילנית מה @מוח-שליט-על-הלב שאל!
@מוח-שליט-על-הלב כאן התשובה לשאלה קרדיט ל@מוזיקה על הקישור!!!
https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94@יעקב-ה נכון זה מה ששאלתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות