בעיות ובקשות עזרה בקיובייס
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)
אקו זה הד בשפה מקצועית זה בעצם יוצר חזרתיות של הקול כמו שמישו צועק במדבר כלומר שהקול החוזר יהיה במאית שניה אחרי והעוצמה שלו טיפה יותר חלשה מה שיוצר חזרתיות
-
@shilony אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@טיטו
אקו זה זה לא הד, זה סוג של דיליי -יש המון סוגים של דיליי-כמו פינג פונג,סלאפ,טייפ וכו' ואקו זה אחד מהם (יש גם אפקטים מורכבים יותר כמו קורוס ופלנג'ר שהם דיליי עם מודולציה).
אפקט של הד (ריוורב בשפה המקצועית) הוא בעצם כמו דיליי רק שמהירות ההחזרים גבוהה בהרבה ויוצרת תחושה של חדר או חלל ...פירוש מילולי של אקו (echo) זה הד
דיליי (delay) זה השהיה
רוורב (reverb) זה הדהודיתכן שיש סוג של דיליי שנקרא אקו, אבל זה לא אומר שאקו זה דיליי
אקו זה יותר רוורב -
היי!
רציתי לדעת כיצד אפשר לעשות מקהלה שתישמע יפה בקיובייס... [אני יחסית מתחילה].
אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב... אני לא יודעת מה צריך לעשות, איזה אפקטים וכו'.
תןדה!@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...
במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
אם לא, זה לא נשמע טוב
אז קודם כל תבדקי את זה
לפני שאת מתחילה עם אפקטים...אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
וב send הד
ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסרמקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף -
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...
במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
אם לא, זה לא נשמע טוב
אז קודם כל תבדקי את זה
לפני שאת מתחילה עם אפקטים...אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
וב send הד
ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסרמקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit רציתי לדעת,
האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
דחוף!!!כן
דרך אוטומציה (אם אתה צריך הסבר על זה אז תגיד ואני אנסה להסביר מה זה)
או לחתוך, לשים בערוץ נפרד את הקטע שרוצים שיהיה בו אפקטים ולשים אפקטים בערוץ הזה. -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit רציתי לדעת,
האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
דחוף!!!כן
דרך אוטומציה (אם אתה צריך הסבר על זה אז תגיד ואני אנסה להסביר מה זה)
או לחתוך, לשים בערוץ נפרד את הקטע שרוצים שיהיה בו אפקטים ולשים אפקטים בערוץ הזה. -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)
בשמחה
- מוסיפים לערוץ את האפקטים הרצויים.
- מכבים את האפקטים
אם זה ב insert אז מכאן

ואם זה ב send אז מכאן
-
מפעילים את ה W שעל הערוץ (כתיבת אוטומציה)

אחרי ההדלקה של האוטומציה, כל פעולה שתעשה בערוץ תישמר
אז צריך לשים לב לעשות רק פעולות שרוצים שישמרו -
מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

-
כשמסיימים חשוב מאוד לכבות את כתיבת האוטומציה (כדי שלא יכתוב בטעות עוד אוטמציות) ולוודא שה R (קריאת אוטומציות) דלוק

בהצלחה!
(מקווה שזה מספיק מובן...) -
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...
במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
אם לא, זה לא נשמע טוב
אז קודם כל תבדקי את זה
לפני שאת מתחילה עם אפקטים...אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
וב send הד
ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסרמקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)
בשמחה
- מוסיפים לערוץ את האפקטים הרצויים.
- מכבים את האפקטים
אם זה ב insert אז מכאן

ואם זה ב send אז מכאן
-
מפעילים את ה W שעל הערוץ (כתיבת אוטומציה)

אחרי ההדלקה של האוטומציה, כל פעולה שתעשה בערוץ תישמר
אז צריך לשים לב לעשות רק פעולות שרוצים שישמרו -
מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

-
כשמסיימים חשוב מאוד לכבות את כתיבת האוטומציה (כדי שלא יכתוב בטעות עוד אוטמציות) ולוודא שה R (קריאת אוטומציות) דלוק

בהצלחה!
(מקווה שזה מספיק מובן...) -
@א-ה-2
באיזה סינון?
איך אפשר להעלות אותם ושיהיו פתוחות? -
@א-ה-2
https://send.magico*****de.me/send-file/file/6a22aef29331bb5b71f5bd7c1b90a6b9f99e12d9/viewהתמונות ממוספרות לפי הסדר שהם נמצאים בפוסט
-
@א-ה-2
https://send.magico*****de.me/send-file/file/6a22aef29331bb5b71f5bd7c1b90a6b9f99e12d9/viewהתמונות ממוספרות לפי הסדר שהם נמצאים בפוסט
-
@א-ה-2
איזה סינון אתה? -
@margalit אתרוג הכי חסום שיש.
אגב, ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
למבוגר יותר?
(סליחה על הטירחה
)@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אתרוג הכי חסום שיש
אני לא יודעת באיזו צורה התמונות נפתחות שם
בכל אופן תנסה להבין גם בלי התמונות, נראה לי שאפשר להבין@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
למבוגר יותר?אפשר, אבל אני לא זוכרת איפה
אני אחפש, לא בטוחה שאני אמצא
אולי @Y-A-M-music @טיטו יודעים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

