-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 שמעתי שהוא איש הייטק והוא נרשם לתחרות בקורונה רק בשביל הכייף ולא ממש חלם להגיע לגמר וכמובן שלא חלם לנצח אותו
אז יכול להיות שהגיע למסקנה הכ"כ נכונה שבהייטק מרוויחים יותר@אחות-קטנה אבל הוא אמר אצל מנחם שיש לו כמה שירים מוכנים ואפילו אלבום
-
@אחות-קטנה אבל הוא אמר אצל מנחם שיש לו כמה שירים מוכנים ואפילו אלבום
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר אז מה התחרט מותר לו
הלוואי שיוציא שיר יש לו קול מרגש כזה
אבל זכותו הבלעדית לא להוציא -
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר אז מה התחרט מותר לו
הלוואי שיוציא שיר יש לו קול מרגש כזה
אבל זכותו הבלעדית לא להוציא@אחות-קטנה אבל אם זה מוכן למה לא להוציא כבר
-
@אחות-קטנה אבל אם זה מוכן למה לא להוציא כבר
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 כי אולי הוא לא רוצה להיות זמר אז למה לו להוציא
-
א אייצ'ית העביר נושא זה מ-עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה ב-
-
זמר ענק -לא כ''כ שומעים עליו
דעתי-שהמנצח מקום 1 לא כ''כ מפורסם כי הוא מחויב וכו'
ומקומות 2-3 יותר מצליחים נהוראי אריאלי וכו' ועוד כל מיני ממקומות שונים בתחרות..... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מוח-שליט-על-הלב חסום בנטפרי
-
@מוח-שליט-על-הלב חסום בנטפרי
@שלמה-א https://send.magicode.me/send-file/file/42e8c7a2dafc2a1bedf88***de853b5709895ebdbc1/view
זה טוב? -
@שלמה-א https://send.magicode.me/send-file/file/42e8c7a2dafc2a1bedf88***de853b5709895ebdbc1/view
זה טוב?@פונץ-בננה כן זה טוב
-
@אסתר-ה עד כמה שידוע לי - לא.
-
@אסתר-ה יש לו כמה שירים אבל לא פצצתיים ובעצת סטופל הוא לא מוציא אותם אלא מחכה שיהיה לו שיר שיעיף את הציבור!
-
@אסתר-ה יש לו כמה שירים אבל לא פצצתיים ובעצת סטופל הוא לא מוציא אותם אלא מחכה שיהיה לו שיר שיעיף את הציבור!
@הלב-שלי הוא לא אמר ככה, הוא אמר שיש לו כמה לחנים ששלחו לו והוא שאל את סטופל וסטופל טען שלא כדאי להוציא אותם, אף אחד לא הבטיח שאם סטופל כן היה מסכים אז רפאל אוזן היה רץ בהתלהבות לאולפן ומקליט הכל..... הוא עובד רוב היום, מתי בכלל הוא יכול להשקיע בשירים חדשים?
-
@הלב-שלי הוא לא אמר ככה, הוא אמר שיש לו כמה לחנים ששלחו לו והוא שאל את סטופל וסטופל טען שלא כדאי להוציא אותם, אף אחד לא הבטיח שאם סטופל כן היה מסכים אז רפאל אוזן היה רץ בהתלהבות לאולפן ומקליט הכל..... הוא עובד רוב היום, מתי בכלל הוא יכול להשקיע בשירים חדשים?
@תמר-מהמרכז איך שזמרים אחרים מצליחים...
אבל נראה שהוא נדפק כמו כל מי שזכה עד היום בקול הבא במקום ראשון...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות