דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האסונות בשמחות

האסונות בשמחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
49 פוסטים 20 כותבים 3.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בונקרב בונקר

    @מוזיקה אני לא מבין מתי שמענו שכזה דבר קרה עשרות שנים מיליוני חתונות ולעולם לא קרה כזה דבר
    אז פעם אחת קרה
    מעכשיו ניזהר יותר
    המקרה הזה אולי אלפית האחוז!!!!

    מוזיקהמ מנותק
    מוזיקהמ מנותק
    מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
    #25

    @בונקר אמר בהאסונות בשמחות:

    אז פעם אחת קרה

    אז נכון שהפעם זה קרה בצורה הקשה שכולם שמעו על המקרה
    אבל,
    זה שלא שמעת על חתנים שרק נזקקו לחבישה קטנה או שנפלו ובנס לא נחבלו או נפגעו כתוצאה מאי זהירות בריקודים, זה ממש לא אומר שזה לא קרה
    כפי שכבר אמרו פה אם זה היה פעולה שמחויבת ובלעדיה החתונה לא תהיה שמחה וכו' כמו שחיבים לעבור את הכביש, ניחא
    אבל דבר כזה מיותר למה בכלל צריך אותו???
    הדודות הזקנות לא סתם תמיד מסובבות את הראש בשעה שרואות דברים כאלו...

    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • רולנדר רולנד

      מצבו של החתן שנפל בחתונתו עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם במח' טיפול נמרץ תה"ש. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של איתי בן אהובה.

      החתן שנפל נכנס לניתוח ראש

      לאמירת תהילים ביחד כנסו <<<כאן>>>

      רולנדר מנותק
      רולנדר מנותק
      רולנד
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #26

      @רולנד אמר בהאסונות בשמחות:

      מצבו של החתן שנפל בחתונתו עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם במח' טיפול נמרץ תה"ש. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של איתי בן אהובה.

      החתן שנפל נכנס לניתוח ראש

      לאמירת תהילים ביחד כנסו <<<כאן>>>

      שימו לב:

      נעשה לחתן שינוי השם ל:

      איתי חיים בן אהובה

      🎹🎻🎺🎷🥁
      כל זמן שהמיתר שלם -
      אפשר עוד לנגן

      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • רולנדר רולנד

        @רולנד אמר בהאסונות בשמחות:

        מצבו של החתן שנפל בחתונתו עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם במח' טיפול נמרץ תה"ש. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של איתי בן אהובה.

        החתן שנפל נכנס לניתוח ראש

        לאמירת תהילים ביחד כנסו <<<כאן>>>

        שימו לב:

        נעשה לחתן שינוי השם ל:

        איתי חיים בן אהובה

        ר מנותק
        ר מנותק
        רחל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        מטעויות לומדים

        המחר לעולם לא יהיה נפלא
        אם אתה עדיין שקוע באתמול

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • HHKKKKH מנותק
          HHKKKKH מנותק
          HHKKKK
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
          #28

          @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

          אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
          אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

          ממש לא!
          הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,
          משא''כ בהרמת שולחן עם בנ''א שהוא חתן,
          הסיכוי יותר גבוה-והסיכון ג''כ-זה הכל,
          כבר ראינו במירון שהרי היה שם האחוז הבודד של אסונות
          כי כל שנה יש שם אירוע וכמה שנים מתוכם היה אסון- כמעט כלום-1-2
          אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

          [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

          שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • HHKKKKH HHKKKK

            @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

            אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
            אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

            ממש לא!
            הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,
            משא''כ בהרמת שולחן עם בנ''א שהוא חתן,
            הסיכוי יותר גבוה-והסיכון ג''כ-זה הכל,
            כבר ראינו במירון שהרי היה שם האחוז הבודד של אסונות
            כי כל שנה יש שם אירוע וכמה שנים מתוכם היה אסון- כמעט כלום-1-2
            אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

            [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרת הרוק
            #29

            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

            הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,

            חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

            אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

            לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

            [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

            הכל טוב 🙂

            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

            HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שרת הרוקש שרת הרוק

              @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

              הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,

              חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

              @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

              אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

              לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

              @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

              [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

              הכל טוב 🙂

              HHKKKKH מנותק
              HHKKKKH מנותק
              HHKKKK
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

              חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

              כן אבל התוצאה קצת אחרת ,ועודשהוא חתן הזהירות פי 100 שמא יקרה משהו הכי קטן

              @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

              לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

              ואחרי שיש מקרים אפשר גם לותר כי בכל זאת זה לא החלק הכי חשוב בחתונה ועל הסיכוי הקטן.....

              ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

              שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • HHKKKKH HHKKKK

                @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

                כן אבל התוצאה קצת אחרת ,ועודשהוא חתן הזהירות פי 100 שמא יקרה משהו הכי קטן

                @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

                ואחרי שיש מקרים אפשר גם לותר כי בכל זאת זה לא החלק הכי חשוב בחתונה ועל הסיכוי הקטן.....

                שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                הזהירות פי 100

                ממש לא, יש מוזיקה חזקה ברקע, כולם רוקדים וקופצים כמו משוגעים, ומרימים את החתן על השוולחן בלי טיפה של זהירות (וההוכחה הכי טובה היא שזה אף פעם לא קרה לכלה)

                ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • HHKKKKH מנותק
                  HHKKKKH מנותק
                  HHKKKK
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                  ממש לא, יש מוזיקה חזקה ברקע, כולם רוקדים וקופצים כמו משוגעים, ומרימים את החתן על השוולחן בלי טיפה של זהירות (וההוכחה הכי טובה היא שזה אף פעם לא קרה לכלה)

                  אמרתי שצריך שיהיה זהירות פי מאה לא שיש!

                  וגבי כלה -לא יודע אף פעם לא הייתי באזור.

                  ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                  שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • HHKKKKH HHKKKK

                    @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                    ממש לא, יש מוזיקה חזקה ברקע, כולם רוקדים וקופצים כמו משוגעים, ומרימים את החתן על השוולחן בלי טיפה של זהירות (וההוכחה הכי טובה היא שזה אף פעם לא קרה לכלה)

                    אמרתי שצריך שיהיה זהירות פי מאה לא שיש!

                    וגבי כלה -לא יודע אף פעם לא הייתי באזור.

                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @hhkkkk אני מסכימה לגמרי שצריך להיזהר.
                    ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • HHKKKKH מנותק
                      HHKKKKH מנותק
                      HHKKKK
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                      ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                      טוב כי שם יותר נזהרים.

                      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                      ברוריהב ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • HHKKKKH HHKKKK

                        @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                        ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                        טוב כי שם יותר נזהרים.

                        ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #35
                        פוסט זה נמחק!
                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב ברוריה

                          פוסט זה נמחק!

                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #36
                          פוסט זה נמחק!
                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            פוסט זה נמחק!

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #37
                            פוסט זה נמחק!
                            בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              פוסט זה נמחק!

                              בונקרב מנותק
                              בונקרב מנותק
                              בונקר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #38
                              פוסט זה נמחק!
                              רולנדר שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • בונקרב בונקר

                                פוסט זה נמחק!

                                רולנדר מנותק
                                רולנדר מנותק
                                רולנד
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                אני כבר מריח את נעילת האשכול......

                                חבל 🙁

                                🎹🎻🎺🎷🥁
                                כל זמן שהמיתר שלם -
                                אפשר עוד לנגן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • בונקרב בונקר

                                  פוסט זה נמחק!

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                  #40
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • HHKKKKH HHKKKK

                                    @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                    ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                                    טוב כי שם יותר נזהרים.

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תמר מהמרכז
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #41

                                    @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                                    @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                    ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                                    טוב כי שם יותר נזהרים.

                                    זה כל הרעיון, אני חושבת שצריך להחליט שהריקודים בחתונה הם בשביל שמחת חתן וכלה ולא בשביל התפרעות, כל התפרעות יכולה להביא לאסון חלילה, זה לא חייב דווקא לקרות מהרמת שולחן (ששם באמת צריך עוד יותר להיזהר), זה יכול לקרות גם כשכל מיני בחורים עושים סולם גנבים ועולים אחד על השני- שזה גם נפוץ בחתונות מאוד. אז בואו נחליט להיזהר, וכל מי שהרימו אותו או הרים אחרים ועשה שטויות- זה בעיה גדולה אפילו אם הוא יצא בשלום, ומי שנזהר יכול להמשיך, ובלבד שתמיד תהיה שמחה מושלמת בחתונות בעז"ה.

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • בונקרב מנותק
                                      בונקרב מנותק
                                      בונקר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #42
                                      פוסט זה נמחק!
                                      אילניתא איילהא ברוריהב 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                        #43

                                        סורי, לי זה נשמע העניין ממש ברברי לעלות ולרקוד על שולחנות..
                                        זה פשוט להפוך חתונה למועדן ...
                                        שאגב אם נגיד-- אז שולחן זה מזבח 😉
                                        וכל התגובות פה ניראות מזה מזלזלות ולא אכפתיות [סליחה..] , מנסים לעצור משהו שרק יציל ויבוא לעזור בכדי שלא יהיו עוד מיקרים כאלו ח"ו.. אם זה לא היה קורה עכשיו אז היו עוצרים את זה עוד יום ..
                                        אם לא תעלו על השולחן בחתונה שלכם יקרה משהו? זה ניראה שזה החלום הכי גדול שלכם..
                                        השולחן לא יעשה תשמחה בחתונה!! קצת פרופורציות..

                                        @בונקר אמר בהאסונות בשמחות:

                                        מי שמפחד זכותו אבל למה לכפות על אחרים???

                                        אשמח לדעת מי "כפה" עליך...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • בונקרב בונקר

                                          פוסט זה נמחק!

                                          אילניתא מנותק
                                          אילניתא מנותק
                                          אילנית
                                          כתב מקצב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #44

                                          @בונקר אמר בהאסונות בשמחות:

                                          מקרה באמת עצוב, מבהיל, מפחיד, מזעזע, אבל...

                                          רגע,
                                          אחרי רשימת המחמאות המכובדות הנ"ל צריך לבוא בכלל "אבל"?

                                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                          #משפטשאהבתי.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול