בני פרידמן
-
@בונקר בזה אתה צודק או שלא עושים או שנכנסים לבעיות אי אפשר להשתלט על ציבור שלם שדוחף ולפעמים גם מגיב באלימות בטיפשותו
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה (כמו אלייצור שהוא עוד מופיע לדתיים) אני מאמינה שאפשר למלאות פעמיים את האולם במיוחד לזמרים ענקיים ופופולריים כמו בני ושפירא@הלב-שלי אמר בבני פרידמן:
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה
ואז ההוצאות של הזמר יהיו פי 2
-
@הלב-שלי אמר בבני פרידמן:
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה
ואז ההוצאות של הזמר יהיו פי 2
@סודי-ביותר לא שווה ת'הפרדה?
[חוצמ'זה לא נראלי שהוא מפסיד מהנפרד]
-
@סודי-ביותר לא שווה ת'הפרדה?
[חוצמ'זה לא נראלי שהוא מפסיד מהנפרד]
@hhkkkk המופע עם הפרדה!!!!
הוא פשוט לא בהפרדה מלאה, אבל במופע עצמו הגברים והנשים יושבים בנפרדוגם אני לא חושבת שבני פרידמן יצליח למלא את בנייני האומה פעמיים...
-
@hhkkkk המופע עם הפרדה!!!!
הוא פשוט לא בהפרדה מלאה, אבל במופע עצמו הגברים והנשים יושבים בנפרדוגם אני לא חושבת שבני פרידמן יצליח למלא את בנייני האומה פעמיים...
@סודי-ביותר אם הוא היה מצליח (ויש מצב) זה היה שווה, אבל באמת קשה למלא את האולם בנשים שפחות הולכות למופעי זמרים מאשר גברים ולכן זה באמת לא ישתלם לו כלכלית
-
@hhkkkk המופע עם הפרדה!!!!
הוא פשוט לא בהפרדה מלאה, אבל במופע עצמו הגברים והנשים יושבים בנפרדוגם אני לא חושבת שבני פרידמן יצליח למלא את בנייני האומה פעמיים...
@סודי-ביותר אוקי!
אני בעד הפרדה אפ' שיהיה לגמרי-רק גברים או רק נשים,כתבתי את זה בגלל
@סודי-ביותר אמר בבני פרידמן:
@הלב-שלי אמר בבני פרידמן:
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה
ואז ההוצאות של הזמר יהיו פי 2
אז כתבתי-שווה להוציא פי 2 העיקר הפרדה.
-
@סודי-ביותר אוקי!
אני בעד הפרדה אפ' שיהיה לגמרי-רק גברים או רק נשים,כתבתי את זה בגלל
@סודי-ביותר אמר בבני פרידמן:
@הלב-שלי אמר בבני פרידמן:
הפיתרון היחיד הוא לעשות מופעים נפרדים לגמרי אחד לגברים ואחד לנשים מה כל כך קשה
ואז ההוצאות של הזמר יהיו פי 2
אז כתבתי-שווה להוציא פי 2 העיקר הפרדה.
-
פוסט זה נמחק!
-
-
@מחשב-נייד בני פרידמן מארח את ארי היל ועקיבא
ביום שלישי י"ט אדר ב' בבניני האומה -
אלבום פורימי חדש לבני פרידמן: "Purim!"
https://www.jdn.co.il/music/1707691/
באלבום 58 קטעים שמכסים את כל מה ששרים ורוקדים בפורים: שירים עתיקים, חדשים וחדשים מאוד – פרי עיבודו והפקתו של שותפו ליצירה, דני גרוס. השניים בחרו את השירים המוכרים ושילבו אותם בשלוש מחרוזות: מחרוזת "פורים", מחרוזת "משתה", ומחרוזת "ושמחה"

-
אלבום פורימי חדש לבני פרידמן: "Purim!"
https://www.jdn.co.il/music/1707691/
באלבום 58 קטעים שמכסים את כל מה ששרים ורוקדים בפורים: שירים עתיקים, חדשים וחדשים מאוד – פרי עיבודו והפקתו של שותפו ליצירה, דני גרוס. השניים בחרו את השירים המוכרים ושילבו אותם בשלוש מחרוזות: מחרוזת "פורים", מחרוזת "משתה", ומחרוזת "ושמחה"

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
