דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בונקרב בונקר

    מה זה תגיות???

    איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2531

    @בונקר התוויות שיש ליד שם המשתמש שחבר בקבוצה נגיד @צוות-פיקוח @משתמש-ותיק

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2532

      תגידו גם אתם לא מצליחים לטעון את התראות? לא יודע למה לי זה לא עובד

      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

      איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

        תגידו גם אתם לא מצליחים לטעון את התראות? לא יודע למה לי זה לא עובד

        איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2533
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הלב שליה מנותק
          הלב שליה מנותק
          הלב שלי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2534

          @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
          זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!

          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

          תהילושת רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • הלב שליה הלב שלי

            @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
            זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!

            תהילושת מנותק
            תהילושת מנותק
            תהילוש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2535

            @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

            זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

            HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • תהילושת תהילוש

              @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

              זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

              HHKKKKH מנותק
              HHKKKKH מנותק
              HHKKKK
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2536

              @תהילוש

              @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

              זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

              וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • HHKKKKH HHKKKK

                @תהילוש

                @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2537

                @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @תהילוש

                @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

                לכן יש מתכנת... שהמבחן יהיה דיגיטלי...

                HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תהילושת תהילוש

                  @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @תהילוש

                  @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                  זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                  וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

                  לכן יש מתכנת... שהמבחן יהיה דיגיטלי...

                  HHKKKKH מנותק
                  HHKKKKH מנותק
                  HHKKKK
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2538
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • הלב שליה הלב שלי

                    @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
                    זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!

                    רבקהר מנותק
                    רבקהר מנותק
                    רבקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2539

                    @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                    רק רגע... שנייה... תנו לי כמה שניות ואני כבר עורכת מבחן לכל החברה החדשים בפורום, ממתינה 24/7 למצטרפים החדשים, ושולחת להם במהירות בזק את המבחן. מחכה לתשובות שלהם ואז גם בודקת האם הם ראויים להיכנס לבמת הפורום....

                    כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                    רבע ממה שיש כיום.

                    כמה זמן מיותר יש לנו, הצוות פיקוח, עבור כל זה?

                    אין זמן מיותר. ואני חושבת שאנחנו עושים כבר מעל ומעבר. ובזה אני אשבח מאד את @אייצ-ית שעושה הרבה-הרבה מעבר.

                    מובן עד כמה הצעות מעין אלו אינן רלוונטיות בעליל? [לא ספציפי למי שהציע חלילה וחס, אני מדברת בכללי].

                    בקיצור - המצטרפים פה אני מאמינה שהם עברות את גיל היסודי ולקרוא הם יודעים בטוח. ולכן - 'חוקי הפורום' כתוב ברור ורהוט בצד השמאלי של המסך. ואם גם זה לא מספיק למי שקרא ועבר על הכללים כנראה שהוא לא מתאים לה.

                    בהצלחה לכולנו!

                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                    HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • רבקהר רבקה

                      @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                      רק רגע... שנייה... תנו לי כמה שניות ואני כבר עורכת מבחן לכל החברה החדשים בפורום, ממתינה 24/7 למצטרפים החדשים, ושולחת להם במהירות בזק את המבחן. מחכה לתשובות שלהם ואז גם בודקת האם הם ראויים להיכנס לבמת הפורום....

                      כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                      רבע ממה שיש כיום.

                      כמה זמן מיותר יש לנו, הצוות פיקוח, עבור כל זה?

                      אין זמן מיותר. ואני חושבת שאנחנו עושים כבר מעל ומעבר. ובזה אני אשבח מאד את @אייצ-ית שעושה הרבה-הרבה מעבר.

                      מובן עד כמה הצעות מעין אלו אינן רלוונטיות בעליל? [לא ספציפי למי שהציע חלילה וחס, אני מדברת בכללי].

                      בקיצור - המצטרפים פה אני מאמינה שהם עברות את גיל היסודי ולקרוא הם יודעים בטוח. ולכן - 'חוקי הפורום' כתוב ברור ורהוט בצד השמאלי של המסך. ואם גם זה לא מספיק למי שקרא ועבר על הכללים כנראה שהוא לא מתאים לה.

                      בהצלחה לכולנו!

                      HHKKKKH מנותק
                      HHKKKKH מנותק
                      HHKKKK
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2540

                      @רבקה

                      @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                      באמת נכון-אני מסתכל מידי פעם וכל יום יש איזה 15-25 חדשים בממוצע [לא שהם פעילים].

                      הלב שליה שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • HHKKKKH HHKKKK

                        @רבקה

                        @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                        באמת נכון-אני מסתכל מידי פעם וכל יום יש איזה 15-25 חדשים בממוצע [לא שהם פעילים].

                        הלב שליה מנותק
                        הלב שליה מנותק
                        הלב שלי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2541

                        @hhkkkk
                        @רבקה
                        לכן כדאי שכל מי שרוצה להיות פעיל שזה אולי 10% מהמשתמשים ידעו קודם את חוקי הפורום על בוריים ואז יוכלו להתחיל לכתוב. אנשים פה פותחים נושאים כפולים על כל צעד ושעל זה ממש משגע.

                        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                        תהילושת HHKKKKH 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • הלב שליה הלב שלי

                          @hhkkkk
                          @רבקה
                          לכן כדאי שכל מי שרוצה להיות פעיל שזה אולי 10% מהמשתמשים ידעו קודם את חוקי הפורום על בוריים ואז יוכלו להתחיל לכתוב. אנשים פה פותחים נושאים כפולים על כל צעד ושעל זה ממש משגע.

                          תהילושת מנותק
                          תהילושת מנותק
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2542

                          @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @hhkkkk
                          @רבקה
                          לכן כדאי שכל מי שרוצה להיות פעיל שזה אולי 10% מהמשתמשים ידעו קודם את חוקי הפורום על בוריים ואז יוכלו להתחיל לכתוב. אנשים פה פותחים נושאים כפולים על כל צעד ושעל זה ממש משגע.

                          אף אחד לא באמת יוכל לדעת האם המשתמש יודע את החוקים או לא.
                          @רבקה אמרה שזה לא אפשרי אז..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הלב שליה הלב שלי

                            @hhkkkk
                            @רבקה
                            לכן כדאי שכל מי שרוצה להיות פעיל שזה אולי 10% מהמשתמשים ידעו קודם את חוקי הפורום על בוריים ואז יוכלו להתחיל לכתוב. אנשים פה פותחים נושאים כפולים על כל צעד ושעל זה ממש משגע.

                            HHKKKKH מנותק
                            HHKKKKH מנותק
                            HHKKKK
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2543

                            @הלב-שלי

                            @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @hhkkkk
                            @רבקה
                            לכן כדאי שכל מי שרוצה להיות פעיל שזה אולי 10% מהמשתמשים ידעו קודם את חוקי הפורום על בוריים ואז יוכלו להתחיל לכתוב. אנשים פה פותחים נושאים כפולים על כל צעד ושעל זה ממש משגע.

                            לגבי המבחנים-כבר @רבקה כתבה שלא רלוונטי ואין מה להתוכח,ולכן ג''כ יש פיקוח שמרחיק ומתריע וכו'

                            סלחו לי -אני פתחתי כמה נושאים ובדקתי קודם ולא ראיתי עד שהזכירו -אז קורה שלא שמים לב,

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • HHKKKKH HHKKKK

                              @רבקה

                              @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                              באמת נכון-אני מסתכל מידי פעם וכל יום יש איזה 15-25 חדשים בממוצע [לא שהם פעילים].

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2544

                              למה אני לא יכול להיכנס להתראות
                              הוא קותב לי
                              אופסס..
                              הרובוט האוטומטי שלנו מצא פה דברים לא טובים.

                              HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                למה אני לא יכול להיכנס להתראות
                                הוא קותב לי
                                אופסס..
                                הרובוט האוטומטי שלנו מצא פה דברים לא טובים.

                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKK
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2545

                                @שמעון-2

                                @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                הרובוט האוטומטי שלנו מצא פה דברים לא טובים.

                                יכול להיות שזה קשור לסינון של נטפרי.

                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • HHKKKKH HHKKKK

                                  @שמעון-2

                                  @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  הרובוט האוטומטי שלנו מצא פה דברים לא טובים.

                                  יכול להיות שזה קשור לסינון של נטפרי.

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2546

                                  @hhkkkk לא יודע זה קרה לי רק היום

                                  HHKKKKH EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @hhkkkk לא יודע זה קרה לי רק היום

                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2547

                                    @שמעון-2 אצלי הכל טוב-מסתברא שזה מנטפרי או שתשאל את @צור @NTZ -מי שאחראי על הבאגים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @hhkkkk לא יודע זה קרה לי רק היום

                                      EtiE מנותק
                                      EtiE מנותק
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2548

                                      @שמעון-2 זה קרה לי היום גם...
                                      לא יכלתי להכנס לדף הבית, אבל דרך מקומות אחרים כן - כמו לא נקרא וכדו'
                                      וזה הסתדר אחרי זמן קצר מעצמו אז תחכה בסבלנות.
                                      כנראה איזה באג של נטפרי היום:)

                                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        את/ה משתמש/ת חדש/ה?
                                        לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
                                        יש לך שאלות על האתר?
                                        נושאים שלא ברורים?
                                        זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
                                        וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2549

                                        @אייצ-ית למה ביומים האחרונים נטפרי חוסמים לי את ,לא נקרא ,התראות ,

                                        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          @אייצ-ית למה ביומים האחרונים נטפרי חוסמים לי את ,לא נקרא ,התראות ,

                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2550

                                          @שמעון-2

                                          @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          כנראה איזה באג של נטפרי היום:)

                                          או שלא קשוא אליהם-תברר באחראים על הבאגים @צור

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול