נגן מומלץ שעולה באזור ה200 ש''ח
-
אני מחפש נגן טוב ומומלץ שעולה באזור ה200 ש''ח ולא של סאמוויקס
@יוסי-המוזיקלי סמארטבאס דור 3 או 2.
-
@יוסי-המוזיקלי סמארטבאס דור 3 או 2.
@בונקר הוא ביקש נגן לא של סאמוויקס.
@יוסי-המוזיקלי נגנים של דוקו זה בסדר??? -
@בונקר הוא ביקש נגן לא של סאמוויקס.
@יוסי-המוזיקלי נגנים של דוקו זה בסדר??? -
דווקא בעברית, ושקולט עברית?
-
@בונקר הוא ביקש נגן לא של סאמוויקס.
@יוסי-המוזיקלי נגנים של דוקו זה בסדר???@eti כן זה מה שאני רוצה
-
https://www.bb-center.co.il/items/1391497-%D7%A0%D7%92%D7%9F-%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%95-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%95
@hhkkkk אני רוצה נגן כמו דוקו סילבר
-
https://www.bb-center.co.il/items/1391497-%D7%A0%D7%92%D7%9F-%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%95-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%95
@hhkkkk וגם דוקו איי טאצ' ופלטינום רק שזה לא יקר ביותר מ250 ש''ח
-
@hhkkkk וגם דוקו איי טאצ' ופלטינום רק שזה לא יקר ביותר מ250 ש''ח
@יוסי-המוזיקלי דבר ראשון תאחד את הפוסטים שלא תקבל הרחקה
ב. אני יכול לבדוק. -
@יוסי-המוזיקלי דבר ראשון תאחד את הפוסטים שלא תקבל הרחקה
ב. אני יכול לבדוק.@hhkkkk איך מאחדים ?
-
@hhkkkk איך מאחדים ?
@יוסי-המוזיקלי שלש נקודות בצד
עריכה -
@hhkkkk איך מאחדים ?
@יוסי-המוזיקלי אתה עושה גזור על פוסט אחד ואז עושה עריכה לפוסט השני ואז מדביק ואז מוחק את פוסט המיותר.
-
@hhkkkk איך מאחדים ?
@יוסי-המוזיקלי https://mitmachim.top/topic/36874/%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%A0%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%93%D7%95%D7%A7%D7%95-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%9D/15
כאן זה פורום האב 'מתמחיפ טופ' יש שם ע''ז נושא בדיוק כמו שחיפשת כאן-תחפש שם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות