מצעד שיר החודש - אדר א' תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:
-
@hhkkkk אם אני יכול לסובב לך את האוזן אז קול חי לא משמיעים שירים של עקיבא לעומת קול פליי שכן משמיעים
@דודו-בלוקה אמר בהצביעו והשפיעו: מצעד שיר החודש - אדר א' תשפ"ב:
@hhkkkk אם אני יכול לסובב לך את האוזן אז קול חי לא משמיעים שירים של עקיבא לעומת קול פליי שכן משמיעים
בכללי קול פליי יותר ליברלי-וקול לי יותר שמרנים,
וחוצמזה יש לו שירים שלא מתאימים אז לא מושמעונראלי שקצת חרגנו כי הנושא הוא על הסקר ולא על מידור עקיבא.
-
וואו ממש קשה לבחור יש כל כך הרבה רבים וטובים ובסוף הצבעתי לשיר טאטע מאמע של שמילי אונגר אהבתי שם את הביצוע והקליפ היה חמוד מאוד וזה גם חינוכי
-
גם לי היה קצת קשה אבל אני גם הצבעתי °לטאטע מאמע של שמילי אונגר שיר מאוד יפה
-
ערב שב"ש, נהנתי לקרוא את הדעות והתגובות השונות שלכם, שהניבו (לפחות) מסקנה אחת ברורה: החודש יצא המון חומר טוב ואיכותי!
יש את קובי גרינבוים עם השיר הפצצתי שלו "כי תעבור במים" שזהו שיר קליט וסוחף מאוד שיצא ממש ביום הראשון של החודש.
יש את מוטי שטיינמץ עם השיר המסורתי של ארגון דרשו וגם הפעם לא אכזבו וסיפקו לנו את "ומתקדש".
יש כמובן את שמילי אונגר שכל שיר שלו נכנס לפנתאון! וגם הפעם עם "טאטע מאמע".
יש את השיר של יואלי דיקמן מארח את מוטי גרינבוים שחיכנו לו למעלה משנה (לא יודע אם זה תרם לשיר או להפך. הגזימו...) ובאמת זה שיר שונה ומקורי.
יש גם שם אנונימי והוא שניאור אטל עם השיר המטורף שלו "השם מגיני" שבאמת סיפק לנו משהו אחר.
ויש עוד המון חומר טוב שיצא החודש: איציק אשל, אבי פודולינסקי, נמואל, ליפא, ועוד המון חומר טוב ואיכותי.הלוואי שאלו יהיו ההתלבטויות שלנו!
"מתי אלמד לבחור נכון להאמין לראות שטוב"....
שבת שלום לכם. -
עדיין לא הצבעתי
אבל מה קרה שבקו אין את המצעד? -
עדיין לא הצבעתי
אבל מה קרה שבקו אין את המצעד?@netanelhareven אמר בהצביעו והשפיעו: מצעד שיר החודש - אדר א' תשפ"ב:
אבל מה קרה שבקו אין את המצעד?
אתם מתכונים ל''פה''-
יש שם מספיק קישורים להצבעות -
עדיין לא הצבעתי
אבל מה קרה שבקו אין את המצעד?@netanelhareven אמר בהצביעו והשפיעו: מצעד שיר החודש - אדר א' תשפ"ב:
עדיין לא הצבעתי
אבל מה קרה שבקו אין את המצעד?יפתח בעזרת השם ביום שני
-
כי תעבור במים של קובי גרינבוים אחד השירים הכי טובים
-
אין ספק בחירה ממש קשה יצאו מלא שירים טובים
אבל אני בחרתי אהרון מאיר בנשמה
שיר ענק אצלי אישית הוא לא מפסיק להתנגן -
אין ספק בחירה ממש קשה יצאו מלא שירים טובים
אבל אני בחרתי אהרון מאיר בנשמה
שיר ענק אצלי אישית הוא לא מפסיק להתנגן -
פוסט זה נמחק!
-
ראפ פורים של איתמר שטיין
ומעוד טלפון לקובי גרינבויים "כי תעבור" -
ראפ פורים של איתמר שטיין
ומעוד טלפון לקובי גרינבויים "כי תעבור" -
נראה לי שזה המצעד עם הכי הרבה סיגנונות של שירים ואין שיר אחד שלא יקבל הצבעות.....
לדעתי גם מי שייקחו מקומות ראשונים לא יהיו בפער גדול מהשאר -
מתי התוצאות? במוצש?
-
@הלב-שלי
@סקופר אמר במצעד שיר החודש - אדר א' תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::התוצאות יפורסמו אי"ה ביום שני י"א אדר ב'.
-
@הלב-שלי לא
יום שני תמיד -
@הלב-שלי לא
יום שני תמיד -
@מוח-שליט-על-הלב
התוצאות יהיו ביום שני -
אני בחרתי את השיר דוד חפצדי ילדי שיר מהמם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)