דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מוזיקה בלב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #454

    stronger all as one- ברכה יפה
    אשמח לקבל את המילים באנגלית

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • AR054A מנותק
      AR054A מנותק
      AR054
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #455

      אני צריכה את המילים של השיר GO SPEECHLESS של ברכה יפה.

      הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • AR054A AR054

        אני צריכה את המילים של השיר GO SPEECHLESS של ברכה יפה.

        הלב שליה מנותק
        הלב שליה מנותק
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #456

        @ar054
        Here comes a wave meant to wash me away
        A tide that is taking me under
        Swallowing sand, left with nothing to say
        My voice drowned out in the thunder
        [pre chorus]
        But I won't cry
        And I won't start to crumble
        Whenever they try
        To shut me or cut me down
        [chorus]
        I won't be silenced
        You can't keep me quiet
        Won't tremble when you try it
        All I know is I won't go speechless
        'cause I'll breathe
        When they try to suffocate me
        'cause I know that I won't go speechless
        [verse 2]
        Written in stone
        Every rule' every word
        Centuries old and unbending
        "stay in your place"
        "better seen and not heard"
        But now my story is ending
        [pre chorus]
        'cause i
        I cannot start to crumble
        So come on and try
        Try to shut me and cut me down
        [chorus]
        I won't be silenced
        You can't keep me quiet
        Won't tremble when you try it
        All I know is I won't go speechless, speechless
        Let the storm in
        I cannot be broken
        No, I won't live unspoken
        'cause I know that I won't go speechless
        [bridge]
        Try to lock me in this cage
        I won't just lay me down and die
        I will take this broken wings
        And watch me burn across the sky
        Hear the echo saying:
        [chorus]
        I won't be silenced
        Though you wanna see me tremble when you try it
        All I know is I won't go speechless, speechless
        'cause I'll breathe
        When they try to suffocate me
        Don't you underestimate me
        'cause I know that I won't go speechless

        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

        AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הלב שליה הלב שלי

          @ar054
          Here comes a wave meant to wash me away
          A tide that is taking me under
          Swallowing sand, left with nothing to say
          My voice drowned out in the thunder
          [pre chorus]
          But I won't cry
          And I won't start to crumble
          Whenever they try
          To shut me or cut me down
          [chorus]
          I won't be silenced
          You can't keep me quiet
          Won't tremble when you try it
          All I know is I won't go speechless
          'cause I'll breathe
          When they try to suffocate me
          'cause I know that I won't go speechless
          [verse 2]
          Written in stone
          Every rule' every word
          Centuries old and unbending
          "stay in your place"
          "better seen and not heard"
          But now my story is ending
          [pre chorus]
          'cause i
          I cannot start to crumble
          So come on and try
          Try to shut me and cut me down
          [chorus]
          I won't be silenced
          You can't keep me quiet
          Won't tremble when you try it
          All I know is I won't go speechless, speechless
          Let the storm in
          I cannot be broken
          No, I won't live unspoken
          'cause I know that I won't go speechless
          [bridge]
          Try to lock me in this cage
          I won't just lay me down and die
          I will take this broken wings
          And watch me burn across the sky
          Hear the echo saying:
          [chorus]
          I won't be silenced
          Though you wanna see me tremble when you try it
          All I know is I won't go speechless, speechless
          'cause I'll breathe
          When they try to suffocate me
          Don't you underestimate me
          'cause I know that I won't go speechless

          AR054A מנותק
          AR054A מנותק
          AR054
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #457
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • בן מנחםב מנותק
            בן מנחםב מנותק
            בן מנחם
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #458

            שוקי סלומון אריק דביר עד דלא ידע


            מילים:
            עדלאידע דע דע דע דע
            עדלאידע דע דע דע דע

            קריאת מגילה
            אסתר המלכה
            משתה וששון
            נותן לאביון
            משלוח מנות
            לאח ואחות
            שמחה אדירה
            בשושן הבירה

            עדלאידע דע דע דע דע
            עדלאידע דע דע דע דע

            עם ישראל פורים שמח
            נשיר ונשמח היום הוא שולח
            נודה על הכל בשמחה ובקצב
            שלא יהיה פה מישהו בעצב
            תגביר את הווליום תנו לי לחיים
            רוצה פה שמח תרימו ידיים
            אורה וששון
            תנו לי ריקוד תפסיקו לישון
            חג פורים, חג פורים, חג גדול ליהודים

            בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @כריש-הפרסום קופא מקור-
              גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
              לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
              במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
              מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
              עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
              עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
              סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
              מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
              איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
              כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
              חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
              מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
              שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
              רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

              א מנותק
              א מנותק
              אביגיל גילבחר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #459
              פוסט זה נמחק!
              בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אביגיל גילבחר

                פוסט זה נמחק!

                בונקרב מנותק
                בונקרב מנותק
                בונקר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #460
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • HHKKKKH HHKKKK

                  @דודו-בלוקה

                  @כריש-הפרסום אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
                  @hhkkkk
                  גריימן, תספר להם.
                  הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
                  שאנחנו משמחים לבבות
                  אבל לפעמים...
                  לפעמים לבבות קופאים
                  לפעמים אין מילים
                  לפעמים אין שורות ישרות
                  אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
                  שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
                  אין משגיחים. אין
                  יריות בצרורות אלף מחשבות
                  אני חי אני מת חרדות של תובנות
                  הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
                  סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
                  רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
                  נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
                  גם אלפים של מיילים נסעתי
                  אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
                  הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
                  או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

                  פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
                  בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

                  שומע בום בום הפחד שר
                  נוסע וום וום כי מה נשאר
                  אפוקליפסה כי אין מחר
                  ואין פוליסה הביטוח נגמר.
                  טיפות יורדות אלו לא דמעות
                  חזאי אמר שיש שטפונות
                  מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                  מה אני עושה
                  בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
                  וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
                  מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
                  אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
                  כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
                  מאבא ומאמא מהעולם האכזר
                  ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                  EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #461

                  @אביגיל-גילבחר
                  @כריש-הפרסום אמר ב[מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....]

                  גריימן, תספר להם.
                  הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
                  שאנחנו משמחים לבבות
                  אבל לפעמים...
                  לפעמים לבבות קופאים
                  לפעמים אין מילים
                  לפעמים אין שורות ישרות
                  אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
                  שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
                  אין משגיחים. אין
                  יריות בצרורות אלף מחשבות
                  אני חי אני מת חרדות של תובנות
                  הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
                  סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
                  רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
                  נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
                  גם אלפים של מיילים נסעתי
                  אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
                  הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
                  או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

                  פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
                  בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

                  שומע בום בום הפחד שר
                  נוסע וום וום כי מה נשאר
                  אפוקליפסה כי אין מחר
                  ואין פוליסה הביטוח נגמר.
                  טיפות יורדות אלו לא דמעות
                  חזאי אמר שיש שטפונות
                  מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                  מה אני עושה
                  בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
                  וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
                  מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
                  אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
                  כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
                  מאבא ומאמא מהעולם האכזר
                  ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מישהו 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #462
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                      היידה מיוזיק 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #463

                      ישי ריבו-״לא נפסיק לחלום״
                      מה לך נחושת
                      בין כלי מלחמה ותחמושת
                      הואילי ותהיי לנברשת
                      לגרש בך את החושך

                      מה לך מתכת
                      מלהיות לחוצה ונדרכת
                      שום תשימי עלייך איזה שלט
                      בו את דורשת מעט שקט

                      -ולא נפסיק לחלום..

                      מה לך שלהבת,בין ארזים רמי צמרת
                      הניחי לעצמך היי יושבת-בכנים
                      על פמוטי זהב וכסף,שבתות וחגים

                      -ולא נפסיק לחלום..

                      פזמון:
                      וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים,
                      וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת
                      לֹא יִשָֹּא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב,
                      וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה

                      ושלא יספרו לי שמדובר בעתיד הרחוק
                      שעדיף לי לשתוק לא להעיר
                      את הדוב או את גוג ומגוג
                      ואל תאיצו לנחמני
                      שמחר יהיה טוב
                      קצתי מלדחות את הקץ
                      בתירוצי היגיון
                      אני רוצה חולם דורש
                      משיח היום

                      רק לא להסיח את השיח
                      ממלך המשיח

                      פזמון:
                      וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים,
                      וחנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת
                      לֹא יִשָֹּא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב,
                      וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה

                      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                      (עקיבא תורג'מן)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איילהא מנותק
                        איילהא מנותק
                        איילה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #464

                        אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
                        תודה רבה!

                        👊 ...Never say never

                        שרת הרוקש מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • איילהא איילה

                          אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
                          תודה רבה!

                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #465

                          @איילה זה השיר החדש שיצא?

                          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • איילהא איילה

                            אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
                            תודה רבה!

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מישהו 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #466

                            @איילה
                            את מתכוונת לרק עוד ניגון אחד?
                            מה שיצא ממש עכשיו?

                            EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מישהו 0

                              @איילה
                              את מתכוונת לרק עוד ניגון אחד?
                              מה שיצא ממש עכשיו?

                              EtiE מנותק
                              EtiE מנותק
                              Eti
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                              #467

                              @מישהו-0 @שרת-הרוק היא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                              לא רק עוד ניגון אחד

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EtiE Eti

                                @מישהו-0 @שרת-הרוק היא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                                לא רק עוד ניגון אחד

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מישהו 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #468

                                @eti אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                יא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                                לא רק עוד ניגון אחד

                                ניגון של שמחה מילים=ניניניניניני😉

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #469

                                  אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

                                  EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הודיה 1

                                    @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

                                    "על כפיו יביא"
                                    מילות השיר:
                                    ברחובנו הצר
                                    גר נגר אחד מוזר
                                    הוא יושב בצריפו
                                    ולא עושה דבר.

                                    איש אינו בא לקנות,
                                    ואין איש מבקר,
                                    ושנתיים שהוא
                                    כבר אינו מנגר.

                                    והוא חלום אחד נושא עוד בלבבו
                                    לבנות כסא לאליהו שיבוא,
                                    על כפיו אותו יביא,
                                    לאליהו הנביא.

                                    והוא יושב ומחכה לו
                                    כבר שנים חולם הוא שיזכה לו,
                                    על סודו שומר ומחכה לו
                                    מתי כבר יגיע היום.

                                    ברחובנו הצר
                                    גר סנדלר אחד מוזר
                                    הוא יושב בצריפו
                                    ולא עושה דבר.

                                    מדפיו הריקים
                                    מכוסים באבק
                                    כבר שנתיים מונח
                                    המרצע בשק.

                                    והוא חולם כי נעליים הוא תופר,
                                    בן על הרים ינוו רגלי המבשר.
                                    על כפיו אותן יביא,
                                    לאליהו הנביא.

                                    והוא יושב ומחכה לו...

                                    בירושלים ישנו
                                    איש לגמרי לא צעיר,
                                    שבנה הרבה בתים
                                    בכל פינות העיר.

                                    הוא מכיר כל סמטה,
                                    כל רחוב ושכונה,
                                    הוא בונה את העיר
                                    כבר שבעים שנה.

                                    והוא חולם כי, כמו שאת העיר בנה,
                                    יניח למקדש את אבן הפינה.
                                    על כפיו אותה יביא
                                    אליהו הנביא.

                                    והוא יושב ומחכה לו...

                                    "לא תנצחו אותי"
                                    מילים:
                                    מחלוני אני רואה
                                    רחוב כמו נהר גואה
                                    ואנשים לעבודת יומם הולכים
                                    ותינוקות של בית רבן
                                    עם הילקוט על גבם
                                    ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים

                                    פתאום זה בא ומתבהר
                                    ולעצמי אני אומר:
                                    לא תנצחו אותי
                                    לא מנצחים אותי כל כך מהר!

                                    מחלוני אני רואה
                                    מטוס ממריא, מטוס דואה
                                    שמתחבא בעננים הרחוקים
                                    אני שומע מכונה
                                    במנגינה הנכונה
                                    שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

                                    EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #470
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                      אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

                                      EtiE מנותק
                                      EtiE מנותק
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #471

                                      @7-באניאגרם-0

                                      מחלוני אני רואה
                                      רחוב כמו נהר גואה
                                      ואנשים לעבודת יומם הולכים
                                      ותינוקות של בית רבן
                                      עם הילקוט על גבם
                                      ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים
                                      פתאום זה בא ומתבהר
                                      ולעצמי אני אומר:
                                      לא תנצחו אותי
                                      לא מנצחים אותי כל כך מהר!
                                      מחלוני אני רואה
                                      מטוס ממריא, מטוס דואה
                                      שמתחבא בעננים הרחוקים
                                      אני שומע מכונה
                                      במנגינה הנכונה
                                      שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוזיקה בלב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #472

                                        שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
                                        אשמח לקבל את המילים1!

                                        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מוזיקה בלב

                                          שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
                                          אשמח לקבל את המילים1!

                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #473

                                          @מוזיקה-בלב

                                          מילות השיר:

                                          I stand in white

                                          On the holiest day

                                          Overcome with deep emotion

                                          Day turns to night

                                          And You're slipping away

                                          My heart won't let me go

                                          This is who I want to be

                                          I want to stay here with You all year long

                                          Together we stand

                                          Having come to take part

                                          A parade all in Your honor

                                          Sefer Torah in hand

                                          Oh, the joy in my heart

                                          When I dance, I dance with You

                                          This is who I want to be

                                          I want to hold You this close all year long

                                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                                          Can I be part of Your Glory?

                                          Your Torah, my treasure

                                          For now and forever

                                          I want You a part of my story

                                          This is who I want to be

                                          When I feel it, I feel 'me'

                                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                                          Can I be part of Your Glory?

                                          Your Torah, my treasure

                                          For now and forever

                                          I want You a part of my story

                                          This is who I know is me

                                          May it always be this clear for me to see

                                          They stand in white

                                          On the holiest day

                                          Overcome with deep emotion

                                          I stand outside

                                          But as I turn away

                                          My heart won't let me go

                                          This is who I want to be

                                          I want to find this world I know is mine

                                          On the sidelines I stand

                                          Wishing I was a part

                                          A parade all in His honor

                                          I watch in a trance

                                          Feel the joy in their hearts

                                          As they dance, I yearn to join

                                          This is who I want to be

                                          Can I taste this joy you say is mine?

                                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                                          Can I be part of Your Glory?

                                          Your Torah, my treasure

                                          For now and forever

                                          I want You a part of my story

                                          This is who I want to be

                                          When I feel it, I feel me

                                          V'sen chelkeinu b'sorasecha Show me my part in His glory

                                          The Torah you treasure

                                          A life of forever

                                          I want you to rewrite my story

                                          This is who I know is me

                                          When I see you I see who I want to be

                                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                                          I want to speak of Your Glory

                                          To share of my treasure

                                          To share my forever

                                          I want to rewrite someone's story

                                          This is who I want to be

                                          When I feel it, I want the world to feel with me.

                                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול